بهترین برندهای بهداشتی ایرانی | معرفی بهترین برند مراقبت از پوست ایرانی

شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که ذهنیت خوبی درباره لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی ندارند. اما شاید این ذهنیت شما به خاطر عدم آگاهی و آشنایی درست از این برندها باشد. باید بدانید که برندهای مرغوب و بسیار خوبی در ایران وجود دارند که به تولید محصولات آرایشی بهداشتی مشغول هستند. در این مقاله از وب سایت نیمه شب به معرفی بهترین برندهای بهداشتی ایرانی می‌پردازیم.

چرا از محصولات ایرانی استفاده کنیم؟‎

یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی وجود دارد این است که این محصولات اصل هستند. در حال حاضر متاسفانه اکثر برندهای خارجی لوازم آرایشی و بهداشتی که در بازار ایران وجود دارند به صورت غیر قانونی وارد ایران شده‌اند و نمی‌توان از کیفیت و اصل بودن آن‌ها مطمئن بود. مگر برخی از برندهای خارجی لوازم آرایشی که در ایران نمایندگی دارند که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. اما وقتی بخواهید از محصولات ایرانی استفاده کنید کاملا می‌توانید درباره اصل بودن آن مطمئن باشید. چون این محصولات مستقیما از نمایندگی‌های معتبر و فروشگاه شرکت تولید کننده به فروش می‌رسند.

بهترین برندهای بهداشتی ایرانی
بهترین برندهای بهداشتی ایرانی

البته که شما باید خرید خود را با تحقیق انجام بدهید. مخصوصا وقتی که پای سلامت پوست‚ مو و… شما در میان است. ممکن است یکی از محصولات یک برند بسیار کیفیت بالایی داشته باشد اما محصول دیگری از همان برند کیفیت خوبی نداشته باشد و یا مناسب پوست شما نباشد. شما باید خوب تحقیق کنید و اول پوست خود را بشناسید. سپس محصولات مناسب پوست خود را خریداری کنید. طبیعتا محصولات این برندها ممکن است نقاط ضعفی داشته باشند. اما این مورد را هم در نظر بگیرید که ممکن است بکه عدم بازاریابی و تبلیغات اصولی این برندها باعث شده که ذهنیت منفی درباره این برندها به وجود بیاید.

باید بدانید که در سال‌های اخیر برندهای ایرانی بسیاری اقدام به تولید لوازم بهداشتی و آرایشی با کیفیتی کرده‌اند. اما تعداد زیادی از این برندها، با وجود کیفیت مناسب، ناشناس مانده‌اند. که به علت عدم بازاریابی و تبلیغات مناسب است.

نکته دیگری که درباره محصولات ایرانی وجود دارد این است که بسیاری افراد معتقدند که بهتر است ایرانی‌ها از محصولات آرایشی و بهداشتی که برای آب و هوای ایران تولید شده استفاده کنند. مواد تشکیل دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی با توجه به شرایط اقلیمی ایران انتخاب و استفاده می‌شوند. پس با پوست افرادی که در ایران زندگی می‌کنند بیشتر سازگاری دارد. علاوه بر این‚ محصولات ایرانی قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به تمامی برندهای خارجی دارند و خرید آن‌ها مقرون به‌صرفه است.

چطور تشخیص دهیم لوازم آرایشی اصل می خریم ؟

بهترین برندهای بهداشتی ایرانی

در ادامه این مقاله به معرفی برخی از برندهای مرغوب لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی می‌پردازیم.

سینره و این‌لی

گروه لابراتوار داروهای گیاهی طبیعت زنده، یکی از موفق‌ترین آزمایشگاه‌های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است. دو برند مهم و معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی که توسط این لابراتوار تولید شده برند سینره (Cinere) و برند این‌لی (INLAY) می‌باشند. محصولات این برندها منشا گیاهی دارند.

برند سینره از شهرت بیشتری برخوردار است و تولید کننده طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبتی پوست می‌باشد. عمده‌ترین مواد استفاده شده در محصولات این برند شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی، برگ، گل، جوانه و عصاره گیاهان دارویی و ترکیبات روغنی استخراج شده از منابع گیاهی می‌باشد. کرم‌های مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، انواع شامپو، محصولات ضد تعریق، لوسیون‌های متنوع و محصولات درمانی، برخی از محصولات برند سینره می‌باشند.

بهترین برندهای بهداشتی ایرانی
بهترین برندهای بهداشتی ایرانی

محصولات برند لوازم آرایشی این‌لی نیز بر پایه مواد گیاهی و طبیعی است. برند این لی محصولات متنوع آرایشی و مراقبت از پوست خود را بر اساس بالاترین استانداردهای روز دنیا تولید می‌کند. انواع کرم پودر، لاک، رژ لب جامد و مایع، رژگونه و پنکک، برخی از محصولات برند این‌لی می‌باشند. لاک و رژ لب‌های این برند محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

کدام برند ها تست حیوانی ندارند؟

نکته قابل توجه درباره برند سینره و این‌لی این است که محصولات تولید شده توسط هر دو این برندها فاقد سرب و پارابن می‌باشند.

محصولات آرایشی
معرفی بهترین برندهای بهداشتی ایرانی

برند شون

برند شون محصول مشترک ایران و آلمان است. فرمولاسیون و تأمین مواد اولیه محصولات برند شون بر عهده شرکت کریس اند کارل آلمان است. بسته بندی و عرضه محصولات در بازار ایران نیز به عهده شرکت آریان کیمیا تک می‌باشد. محصولات آرایشی و بهداشتی برند شون بر پایه عصاره‌های گیاهی می‌باشد. محصولات برند شون شامل مانند پنکیک، کرم پودر، رژ گونه، پرایمر و کانسیلر‚ انواع رژ لب‌های جامد و مایع‚ انواع مداد چشم، خط چشم و ریمل می‌شود.

معرفی برندهای آرایشی ایرانی
معرفی برندهای آرایشی ایرانی

برند سی گل

نصرالله اخوی متخصص بین‌المللی در زمینه آرایشی و دارویی موسس شرکت لابراتوار اخوی است که با شرکت‌های بزرگ آرایشی مانند لورال، لانکو و ویشی همکاری داشته است. برند سی گل نیز یکی از خطوط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی لابراتوار اخوی است.

شامپو و محصولات مراقبتی مو‚ انواع لوسیون و مرطوب کننده و محصولات کودکان از محصولات برند سی گل می‌باشند. اما محبوب‌ترین محصولات این برند شامل تونیک روشن‌کننده یا میسلار واتر‚ کرم دور چشم‚ فوم شستشوی صورت‚ کرم‌های ضدآفتاب‚ فوم بهداشتی بانوان‚ انواع اسپری یا بادی‌اسپلش می‌باشد.

معرفی برندهای آرایشی ایرانی
معرفی برندهای آرایشی ایرانی

برند هیدرودرم

لابراتوار پارس حیان محصولات خود را با برند هیدرودرم در بازار عرضه می‌کند. این لابراتوار از بزرگترین آزمایشگاه‌های تولیدات لوازم آرایش و بهداشتی در خاورمیانه است و در زمینه تولید محصولات مراقبت از انواع پوست و زیبایی و ناخن فعالیت می‌کند. برندهای مانند سان سیف، آردن، فولیکا و هرباسنس نیز متعلق به لابراتوار پارس حیان می‌باشند.

محصولات آرایشی
محصولات آرایشی ایرانی

برخی از محصولات برند هیدرودرم شامل شامپو برای انواع موها‚ محصولات مراقبت از ناخن‚ محرک رشد ناخن‚ انواع لاک‚ پاک کننده‌های آرایش و تونرها‚ ضدآفتاب‚ مرطوب‌ کننده‌های دست و صورت‚ لوسیون بدن‚ ماسک و محصولات مراقبتی و درمانی پوست می‌شود. البته محبوب‎‌ترین محصولات هیدرودرم، محصولات مراقبتی و محصولات ضدجوش آن است. جالب است بدانید که برند هیدرودرم یک خط تولید با نام هیدرودرم لیدی نیز دارد. در این خط تولید به صورت تخصصی در زمینه محصولات مربوط به خانم‌های باردار و شیرده فعالیت می‌شود.

برند درماتیپیک

درماتیپیک با شعار “پوستی بهتر شایسته شماست” برمبنای چهار اصل اساسی شامل استفاده از تازه‌ترین دستاوردهای علمی، رعایت استانداردهای جهانی، شناخت نیازهای پوست و برآورده کردن خواسته‌های متخصصین پوست بنا شده است.

درماتیپیک

درماتیپیک یک برند با کیفیت محصولات مراقبت از پوست با اثربخشی زیاد است. محصولات درماتیپیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب به تازگی معروف و محبوب شده اند و ارزش خرید را دارند. محصولات درماتيپيك بر اساس به روز ترين فرمولاسيون مورد تاييد متخصصان و زير نظر بهترين كمپاني هاي اروپا در ايران توليد شده است. یکی از محصولات پرفروش آن، ضد آفتاب درماتیپیک است.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

آبرسان صورت

بهترین محصولات برند نوتروژینا برای انواع پوست‌ها

توجه به برند لوازم آرایشی در زمان خرید یکی از مهمترین نکاتی است که حتما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *