بهترین برنامه های task manager اندروید 2021

در حال حاضر ، بیش از میلیاردها کاربر هستند که از گوشی اندروید استفاده می کنند. بسیاری از مردم نگرانی دارند که چرا دستگاه های اندرویدی با گذشت زمان کند می شوند. دلایل مختلفی مانند سخت افزار معیوب ، اشکالات و غیره می تواند وجود داشته باشد. در بیشتر موارد ، این برنامه ها در حال اجرا در پس زمینه هستند که باعث کند شدن سرعت دستگاه ها می شوند. در رایانه ویندوز ، به دلیل در دسترس بودن task manager ، از بین بردن فرایندها و برنامه ها آسان است. با این حال ، در اندروید ، چنین گزینه ای برای از بین بردن برنامه ها وجود ندارد. کاربران می توانند با عبور از تنظیمات برنامه ها ، برنامه ها را از بین ببرند ، اما این به زمان زیادی نیاز دارد و ممکن است خسته کننده باشد. اگر از خود می پرسید که چگونه می توانید عملکرد دستگاه و عمر باتری خود را بهبود ببخشید ، باید از برنامه های مدیر وظیفه اندروید استفاده کنید. این برنامه های مدیر وظیفه یا برنامه های killers برای Android می توانند برای بستن برنامه های باز در اندروید مورد استفاده قرار بگیرند و برنامه هایی را که در پس زمینه اجرا می شوند پیدا کرده و از بین ببرند.

در گذشته برنامه های زیادی برای پاک کردن حافظه ی RAM وجود نداشت و اگر شما برنامه هایی را باز میکردید، پاک کردن حافظه رم شما تقریبا غیر ممکن بود.
اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی برنامه هایی با عنوان task manager یا مدیریت وظایف ساخته شده است.
در اینجا ما به چند برنامه اشاره میکنیم تا بتوانید در این زمینه از آنها استفاده کنید:

1.Advanced Task Manager
اپلیکیشن task manager
Advanced Task Manager یکی از محبوب ترین برنامه های مدیریت کار است. این اپلیکیشن به نوعی به تقویت کننده تلفن های همراه تبدیل شده است. می توانید از آن برای از بین بردن برنامه ها و بازی ها، پاک کردن حافظه RAM و چند مورد دیگر استفاده کنید. این برنامه یکی از معدود مواردی است که در نسخه های جدیدتر Android کار می کند.

2.Greenify and Servicely
برنامه برای اندروید
Greenify و Servicely دو برنامه مدیریت وظیفه جدید هستند. آنها با توقف سرویس های برنامه ای که در پس زمینه اجرا می شوند، و کارها را مدیریت می کنند. این برنامه ها از باتری گوشی شما محافظت میکنند. و میتوانید به راحتی در گوشی خود با هر ورژنی از آن استفاده کنید.
این برنامه از طریق google play قابل دسترسی است.

3.Simple System Monitor
اپلیکیشن اندروید
Simple System Monitor ، یک مانیتور ساده سیستم است. این برنامه آمار مختلفی، از جمله RAM و CPU، استفاده از GPU، فعالیت شبکه و برخی گزینه های root از سیستم را نشان می دهد. این برنامه همچنین شامل یک مدیر وظیفه، یک پاک کننده حافظه پنهان و برخی ابزارهای دیگر است.

4.SystemPanel 2
برنامه کاربردی
SystemPanel 2 یکی از تنها برنامه های مدیریت کار است که هنوز ارزش استفاده را دارد. این برنامه بسیار کاربردی تنها با یک کلیک، دسته اطلاعات، برنامه های فعال، استفاده از CPU برنامه و موارد دیگر را نشان می دهد. همچنین می تواند از برخی داده های شما بک آپ تهیه کند. ویژگی های دیگری نیز وجود دارد، از جمله غیر فعال کردن خدمات برنامه و موارد دیگر.
می توانید برنامه را به صورت رایگان دریافت کرده یا نسخه پولی آن را به عنوان خرید درون برنامه دریافت کنید.

5.Taskmanager
بهترین برنامه ها برای مدیریت گوشی 2021
Taskmanager یک برنامه مدیریت وظیفه به سبک قدیمی است. لیستی از وظایف و مقدار کل RAM مورد استفاده را به شما نشان می دهد. این برنامه همچنین دارای یک تم تاریک، قابلیت از بین بردن برنامه ها در صورت لزوم و یک ابزارک یک به یک است که برنامه ها را برای شما از بین می برد. همچنین لازم به ذکر است که هیچگونه خرید درون برنامه ای در این برنامه وجود ندارد.

6. KillApps

اگر به دنبال برنامه ای برای سرعت بخشیدن به تلفن همراه خود، آزاد کردن حافظه و صرفه جویی در مصرف باتری هستید، باید KillApps را امتحان کنید. KillApps یکی از بهترین برنامه های موجود در فروشگاه Google Play است که می تواند فقط با یک کلیک ساده تمام برنامه های در حال اجرا را از بین ببرد. نه تنها برنامه ها، بلکه KillApps می توانند وظایف و خدمات پس زمینه را نیز ببندد.

7. Task Killer
بهترین task manager ها 2021
Task Killer یک برنامه اندرویدی است که به شما در مورد فرآیندها ، برنامه ها و وظایف اجرا شده در پس زمینه می گوید. با استفاده از Task Killer، می توانید برنامه ها و پردازش های انتخاب شده را که در پس زمینه اجرا می شوند ، از بین ببرید.

8.All-In-One Toolbox:
all-in-one-toolbox برنامه
در حالی که برنامه های کاربردی مختلفی در زمینه مدیریت وظیفه و تقویت سرعت موبایل وجود دارد ، تعداد بسیار کمی از آنها خدمات متنوعی مانند All In One ToolBox را با کیفیت مناسب ارائه می دهند. این سرویس خدمات کاربری مانند تمیز کردن حافظه پنهان، خنک کننده CPU، نصب کننده برنامه و حذف برنامه، پشتیبان گیری و بازیابی، قفل برنامه و اسکن QR و بارکد را ارائه می دهد. این برنامه دستگاه شما را با یک کلیک روی صفحه بهینه می کند.

9.ES Task Manager

این نرم افزار یکی از بهترین برنامه های مدیریت وظیفه در تمام Android است. و به کاربر این امکان را می دهد تا برنامه های در حال اجرا را مرتب کرده و آنها را بر اساس ترجیح خود در یک لیست جداگانه ترتیب گذاری کند. با استفاده از این برنامه ، می توانید با پاک کردن حافظه پنهان به راحتی فضای حافظه را آزاد کرده و سرعت دستگاه را افزایش دهید.

10. (GO Speed (Clean Boost Free
برنامه اندرویدی
GO Speed موارد ناخواسته را پاک می کند و سرعت گوشی هوشمند Android شما را به طور چشم گیری افزایش می دهد.
همچنین این برنامه یک ویژگی کلیدی دیگر ،به نام “App Lock” دارد. با استفاده از آن می توان از داده های گرانبها در برنامه هایی که نمی خواهید دیگران به آن دسترسی داشته باشند محافظت کرد. این برنامه به شما کمک می کند تا حریم خصوصی شخصی را به خطر نیندازید. با استفاده از ابزارک هوشمند ، بر روی صفحه نمایش می توان شناور هوشمند ایجاد کرد که با آن می تواند عمر باتری را ذخیره کرد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *