بهترین برنامه های نرم افزاری طراحی لوگو

نرم افزار طراحی لوگو به صاحبان مشاغل کمک می کند تا یک هویت تجاری قوی ایجاد کنند و به نمایندگی ها اجازه می دهد تا همین کار را برای مشتریان خود انجام دهند. که در ادامه ی مطلب به معرفی بهترین برنامه های نرم افزاری طراحی لوگو پرداخته خواهد شد

با داشتن ابزارهای مختلف طراحی ، صاحبان مشاغل نیازی به صرف هزینه زیادی برای طراحی یک آرم یا لوگوی حرفه ای ندارند. در بسیاری از بهترین برنامه های نرم افزاری طراحی آرم ، الگوهایی با طرح های متعادل ، انطباق فونت و پالت رنگ برای هر نوع مشاغل وجود دارد.

برنامه های لوگو ساز

بهترین برنامه های نرم افزاری طراحی لوگو

1- برنامه ی Adobe Illustrator

Adobe Illustrator که برای اولین بار در سال 1985 راه اندازی شد ، همچنان به عنوان پیشروترین نرم افزار ویرایش بردار در بازار باقی مانده است که به کاربران اجازه می دهد نقاشی هایی بسازند که در هر اندازه قابل اندازه گیری باشند. ما آن را به عنوان بهترین در کل انتخاب کردیم زیرا کنترل هر جنبه از طراحی لوگو با ابزارهای شکل دهی ، برس ها ، شبکه های پرسپکتیو ، شیب ها و موارد دیگر را آسان می کند.

یکی از قدرتمندترین ویژگی های Illustrator توانایی وارد کردن یک تصویر اسکن شده است. این برای کاربرانی که چند ایده را روی کاغذ ترسیم کرده اند اما نمی خواهند از ابتدا روی کامپیوتر شروع کنند بسیار مناسب است. اشکال هندسی را می توان بر روی نقاشی قرار داد و به راحتی دستکاری کرد. Illustrator انواع الگوها و استیکرهای لوگو و آرم برداری را نیز برای کمک به شروع کاربران ارائه می دهد.

البته ، کلمات بخشی از هر آرم خوبی هستند و Illustrator امکان دسترسی به بیش از 16000 نوع قلم از سرگرم کننده تا حرفه ای را فراهم می کند. وقتی زمان افزودن یا تغییر رنگ فرا می رسد ، کاربران می توانند با پالت های Pantone یا CMYK برای مطابقت دقیق رنگ روی مواد چاپی مانند کارت ویزیت و آگهی های تبلیغاتی طراحی کنند. سرانجام ، از آنجا که Illustrator مبتنی بر وکتور است ، هنگام بزرگنمایی ، نقاشی تبدیل به پیکسل نمی شود ، بدین معنی که کاربران می توانند آرم خود را در هر اندازه ای مقیاس بندی کنند.

لازم به ذکر است که Adobe Illustrator برای رایانه های Mac و Windows در دسترس است.

2- برنامه ی Logo Design Studio Pro

سامیت سافت در سال 1993 به عنوان یک شرکت مشاوره تاسیس شد و در سال 2001 با مجموعه ای از نرم افزارهای طراحی گرافیک به فضای نشر گسترش یافت. پلت فرم Logo Design Studio Pro آن به طور مداوم پرفروش ترین نرم افزار طراحی آرم برای دو دهه است. ما آن را به عنوان نایب قهرمان خود انتخاب کردیم زیرا ویژگی های تصویر برداری کمی قدرتمندتری را نسبت به Adobe Illustrator ارائه می دهد اما در قالبی آسان تر برای استفاده و مقرون به صرفه تر.

Logo Design Studio Pro دارای 2000 الگو آرم و 6000 شکل و فونت است که کاربران می توانند انتخاب کنند. اشکال به راحتی قابل کشش و دستکاری هستند و کاربران می توانند گزینه های رنگ آمیزی و یک ظاهر طراحی شده حرفه ای را از جمله شیب ، سایه ، تاری ، جلوه و جلوه های برجسته بدست آورند.

Logo Design Studio Pro به اندازه Adobe Illustrator از قابلیت ویرایش کاملی برخوردار نیست و این باعث می شود برخی از کاربران احساس کنند محصولات نهایی چندان صیقلی و حرفه ای به نظر نمی رسند. با این حال ، نرم افزار منحنی نرم تر نسبت به Illustrator دارد ، بنابراین مبتدیان می توانند سریعتر شروع به کار کنند. مانند Illustrator ، Logo Design Studio Pro نقاشی های مبتنی بر وکتور ایجاد می کند که می تواند در هر اندازه و بدون کاهش وضوح و کیفیت مقیاس بندی شود.

Logo Design Studio با پرداخت یک بار هزینه بصورت بارگیری برای رایانه های ویندوزی در دسترس است. همچنین کاربران می توانند نسخه مبتنی بر اشتراک نرم افزار را انتخاب کنند که می تواند در مرورگر وب در هر دو سیستم Mac و Windows استفاده شود.

3- برنامه ی Designhill

Designhill از سال 2014 به عنوان یک برنامه ی جذب سرمایه جمع طراحی شده و به جامعه ای متشکل از بیش از 125000 طراح گرافیک و هنرمند از تقریبا 52 کشور تبدیل شده است. آرم ساز آنلاین آن منجر به ایجاد نزدیک به 2 میلیون آرم برای بیش از 1 میلیون مشتری شده است. ما آن را به عنوان بهترین برای مبتدیان انتخاب کردیم زیرا ابزار منحصر به فرد مجهز به هوش مصنوعی به هر کسی امکان ایجاد آرم های حرفه ای و بدون مهارت طراحی را می دهد.

شروع کار با Designhill آسان است. فقط نام کسب و کار و سبک اصلی آرم و پالت رنگ را وارد کنید. سپس این نرم افزار صدها گزینه طراحی را ارائه می دهد که می توان آنها را بر روی کارت ویزیت ، تی شرت ، تابلو و سایر موارد پیش نمایش کرد. هر بخشی از الگوهای Designhill را می توان در صورت لزوم اصلاح و ویرایش کرد ، از جمله رنگ ها و قلم ها.

کاربران می توانند به همان اندازه که می خواهند برای ایجاد آرم وقت بگذارند و روند کار آن بصورت رایگان است.

بهترین اپلیکیشن لوگوساز

4- برنامه ی Canva

Canva ابزاری برای طراحی گرافیک مبتنی بر وب ، کشیدن و محو نمودن است که در سال 2012 برای کمک به کاربران در ایجاد گرافیک ، ارائه ، پوستر و موارد دیگر در شبکه های اجتماعی ایجاد شده است. ما آن را به عنوان برنامه ای با بهترین قیمت انتخاب کردیم زیرا ایجاد آرم های حرفه ای را به صورت رایگان یا فقط با پرداخت 1 دلار اشتراک ماهانه مقرون به صرفه ارائه می دهد.

آرم ساز رایگان Canva دارای رابط کاربری بسیار بصری و آسان است. کاربران با وارد کردن نام تجاری خود ، نوع کسب و کار و انتخاب پنج طرح الگویی که دوست دارند شروع می کنند. سپس Canva با استفاده از همه آن اطلاعات ، به طور خودکار یک نمونه آرم ایجاد می کند.

سپس کاربران می توانند عناصر ، از جمله قلم ها ، آیکون ها یا گرافیک های وارد شده را مرتب سازی مجدد کنند ، یا حتی با استفاده از یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن ساده الگوها را تغییر دهند. الگوهای Canva که به صورت حرفه ای طراحی شده اند ، شروع کار با ترکیب رنگ و فونت را به کاربران می دهند همچنین کاربران می توانند از میان میلیون ها نماد و تصویر ، تصویر رایگان و برتر را انتخاب کنند.

لوگوی ساز Canva کاملا رایگان است و می تواند در هر مرورگر وب مورد استفاده قرار گیرد. کاربران فقط باید برای عناصر گرافیکی ممتاز هزینه کنند که هرکدام قیمتی پایین و به عبارتی فقط 1 دلار قیمت دارند و در صورت لزوم با نسخه های مناسب تر جایگزین می شوند.

بهترین برنامه های نرم افزاری طراحی لوگو

بهترین برنامه ی لوگوساز

5- برنامه ی Tailor Brands

مارک هایTailor Brands یا خیاط در سال 2014 تاسیس شد تا به هر کسی کمک کند تا تجارت خود را با دسترسی گسترده به مارک و طراحی نمود دهد. این شرکت دارای 14 میلیون کاربر در سراسر جهان و بیش از 500 میلیون طرح ایجاد شده است و ما آن را به عنوان برنامه ی دارای بهترین ویژگی ها انتخاب و معرفی می نماییم زیرا ابزار طراحی آرم آن با ابزار چاپ ، رسانه های اجتماعی و وب سایت سازگار است و یک مارک تجاری واحد ایجاد می کند.

سازنده آرم Tailor Brands بسیار مشابه Designhill کار می کند. کاربران به سادگی نام تجاری و تنظیمات برگزیده خود را وارد می کنند و نرم افزار تعدادی از طرح ها را برای انتخاب ارائه می دهد. سپس کاربران می توانند فونت ، رنگ و اندازه هر عنصر را تغییر داده و طرحی را که تصور می کنند ایجاد کنند. آرم نهایی را می توان به عنوان یک فایل وکتور با کیفیت بالا که می تواند در وب سایت یا کارت ویزیت و کالا استفاده شود ، بارگیری نمود.

مارک های خیاط همچنین تعدادی دیگر از خدمات برندینگ از جمله کارت های بازرگانی ، عرشه های ارائه ، پست های شبکه های اجتماعی و … را ارائه می دهد. پس از ایجاد یک آرم ، هوش مصنوعی Tailor Brands (AI) اطمینان می دهد که هر دارایی مارک تجاری برای آرم و مطابقت با سبک و مارک کلی را دارا می باشد.

6- برنامه ی Hatchful

Hatchful ابزاری رایگان برای طراحی آرم است که توسط Shopify ، یکی از برترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ساخته شده است و این امکان را به کاربران می دهد تا فقط با چند کلیک یک لوگوی حرفه ای با صدها الگو برای انتخاب را انتخاب کنند که ما امروز آن را به عنوان بهترین نرم افزار رایگان انتخاب و معرفی می نماییم زیرا می تواند لوگوهای تمیز و حرفه ای و عناصر رسانه های اجتماعی را بدون مهارت طراحی لازم  و بدون صرف هیچ گونه هزینه ای ارائه دهد.

ایجاد یک آرم با Hatchful نمی تواند آسان تر باشد و نحوه ی کار به این صورت است که فقط نوع کسب و کار ، سبک خلاقیت ، نام تجاری و مکان استفاده از آرم را می بایست وارد کنید سپس این پلت فرم با استفاده از هوش مصنوعی صدها تنوع آرم را در سبک انتخاب شده ایجاد می کند که از آنجا کاربران می توانند رنگ ها ، آیکون ها یا فونت های هر طرحی را شخصی سازی کنند.

بر خلاف دیگر سازندگان آرم “رایگان” که برای بارگیری یک آرم با کیفیت بالا هزینه می گیرند ، Hatchful به شما امکان می دهد بسته های آرم را که حاوی تصاویر با وضوح مختلف برای وب سایت ها ، پروفایل های رسانه های اجتماعی و سایر موارد است را بصورت کاملا رایگان بارگیری کنید.

حتی شما میتوانید با سایت های سازنده لوگو به سرعت لوگوی شخصی خود را بسازید اما باید بدانید که این لوگو قابلیت شخصی سازی به صورت جزیی را ندارد.

 

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *