برترین سریال های عاشقانه کره ای

امروزه علاوه بر کی پاپ(K-POP)، سریال های کره ای نیز بسیار پرطرفدار شده اند. در این مقاله می خواهیم چند تا از بهترین و پربیننده ترین های آنها را به شما معرفی کنیم.

1. Crash Landing On You (2019)

بازیگران اصلی:

هیون بین در نقش ری جئونگ هایوک
سان یه جین در نقش یون سه ری
کیم جونگ هیون در نقش گو سونگ جون
سئو جی هی در نقش سئو دان
این درام که به اختصار CLOY نیز شناخته می شود، نیازی به معرفی بیشتر ندارد زیرا یکی از جذاب ترین درام های کره ای عاشقانه تا به امروز است.

یون سری، وارث یکی از بزرگترین مجتمع های کره جنوبی، پس از اینکه سفرش با پاراگلایدر به مشکل می خورد در شمال فرود می آید و با Jeong-hyeok پرسنل نظامی کره شمالی ملاقات می کند. و این شرایط غیرممکن بیننده را مجبور به برگشت و دیدن ادامه ی سریال می کند.

کره ای

2. Descendants of the Sun (2016)

بازیگران اصلی:

سانگ جونگ کی در نقش یو سی جین
سانگ هی کیو در نقش کانگ مو یون
جین گو در نقش سئو دا یونگ
کیم جی وون در نقش یون میونگ جو
آیا شنیده اید که می گویند داستان و خیال بهتر از واقعیت است؟ فرزندان خورشید، معروف به DOTS، درامی کره ای و  پرطرفدار در سال 2016 است که منجر به باز پیوست زوج Song-Song در سال بعدش شد. جدا شدن آنها در سال 2019 برای بسیاری شوکه کننده بود، اما اجازه دهید فعلاً روی واقعیت تمرکز نکنیم.

یو سی جین، یک کاپیتان نیروهای ویژه، و یک پزشک، کانگ مو یون، قبل از اینکه در همان مأموریت صلح در خارج از کشور بسیج شوند، در بیمارستان یک دیدار کوتاه داشتند. عاشق شدن ممکن است آسان باشد، اما ادامه رابطه با ماهیت متناقض شغل آنها(یکی با اسلحه برای کشتن نیروهای دشمن و دیگری مجبور به استفاده از چاقوی جراحی برای نجات جان مردم) چیزی است که باید بر آن غلبه کنند.

3. Hotel Del Luna (2019)

بازیگران اصلی:

لی جی یون (IU) در نقش جانگ من وول
یئو جین گو در نقش کو چانگ سونگ
سال 2019 با اکران درام های کره ای مشهوری مانند Hotel Del Luna که دارای فیلمبرداری درجه یک، بازیگران عالی و OST های فراموش نشدنی است، در کی دراما لند سال بسیار خوبی بود. اما این همه ماجرا نیست، زیرا خط داستانی این سریال مطمئناً شما را نیز مجذوب خود خواهد کرد.

جانگ من وول به عنوان مجازات کشتن بی گناهان از روی عصبانیت، نفرین شد تا هتل دل لونا را مادام العمر، یا حداقل تا زمانی که نفرین برداشته شود، مدیریت کند. شاید فکر کنید این هتل یک هتل معمولی و بزرگ در خارج است، اما در واقع به عنوان ایستگاه استراحت برای روح های گمشده قبل از رفتن به زندگی پس از مرگ است.

اگرچه هتل برای ارواح تهیه شده و عمدتاً براساس نوع آنها اداره می شود، اما با این وجود كاركنان انسانی نیاز به كمك در امور روزمره اداری مانند ثبت مالیات دارند. و این افتخار نصیب سانگ کو چان می شود. که نه تنها مهمانان هتل را مدیریت می کند بلکه دستیار شخصی من وول نیز می شود.

از رانندگی با اتومبیل های مجلل گرفته تا همراهی من وول تا رستوران های موردعلاقه اش، چان ترند مجبور است تقریباً 24/7 در کنار رئیس خود بماند. جای تعجب نیست که یک رابطه عاشقانه در طول 16 قسمت ایجاد شده است.

کره ای

4. Goblin (2016)

بازیگران اصلی:

گونگ یو در نقش جن (کیم شین)
کیم گو یون در نقش جی یون تاک
لی دونگ ووک در نقش گریم ریپر (وانگ یئو)
یوک سونگ جائه در نقش یو دیوک هوا

این گونگ یو با مهارت تحسین برانگیز بازیگری و هیکل جذاب، علاوه بر بازی در فیلم Train to Busan، پردرآمدترین فیلم کره ای در سال 2016، سال را با یک درام فراموش نشدنی دیگر به نام Goblin به پایان رساند.

این درام از کیم شین، ژنرال مورد احترام سلسله گوریو را دنبال می کند که به خیانت متهم شد و متعاقباً اعدام شد. حق تعالی به خاطر تعداد افرادی که او در میدان جنگ کشت، او را با جاودانگی نفرین کرد، تا درد اینکه عزیزانش او را یکی یکی ترک می کنند و میمیرند را تجربه کند.

تنها راه برای خنثی کردن این نفرین این است که همسرش جی یون تاک، شمشیری را که هنوز در سینه او است بر دارد. اما آنها فهمیدند که برای تضمین خوشبختی همیشگی باید کارهای بیشتری انجام دهند.

5. Legend of the Blue Sea (2016)

بازیگران اصلی:

جون جی هیون در نقش شیم چونگ
لی مین هو در نقش هه جون جه
در این درام فانتزی، جفتی از عاشقان بد سرنوشت در عصر جوسون دوباره تجلی پیدا می کنند و متحد می شوند.

هئو جون جائه، وارث یک تاجر ثروتمند، وقتی که در اسپانیا مخفی شده بود با یک پری دریایی روبرو شد که نام او راز شیم چونگ، یکی از شخصیت های یک افسانه کره ای الهام گرفته بود.

همانطور که پری سعی می کند در حالی که با جون جائه زندگی می کند با شیوه جدید زندگی در زمین سازگار شود، یک رابطه عاشقانه شروع به اوج گرفتن می کند و آنها دوباره مجبور می شوند از همان سرنوشتی که در گذشته زندگی آنها را از هم جدا کرده است، عبور کنند.

کره ای

همچنین میتوانید برای دیدن لیست بهترین سریال های 2021، اینجا کلیک کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

10 فیلم برتر کره ای عاشقانه 2021 و2022

کره‌ جنوبی از آن کشورهای رو به توسعه است که تواسته در دهه‌های اخیر، صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *