کیک عید نوروز 1400

در همین روزها همه ایرانی‌ها در حال تدارک وسایل سفره هفت سین و خرید میوه‌ و شیرینی هستند. آیا برای چیدن یک سفره هفت سین و متفاوت در سال جدید آماده‌اید؟ آیا علاقه دارید یکی از نمادهای هفت سین را این بار به شکل کیک عید نوروز در سفره سال نو قرار دهید؟ در ادامه این مقاله بهترین طراحی کیک برای عید نوروز 1400 را برای شما که به خلاقیت و نوآوری علاقه دارید معرفی می‌کنیم.

کیک عید نوروز

افراد خلاق همیشه به دنبال یک طرح و حرکت جدید در مسائل روزمره یا برگزاری مناسبت‌های مختلف هستند. عید نوروز یکی از آیین‌هایی است که از قرن‌ها پیش با ایرانیان بوده و چیدن سفره هفت‌سین یکی از اصلی‌ترین آداب‌‌ورسوم این عید باستانی است. شیرینی سفره هفت‌سین هم یکی از بخش‌های اصلی این سفره است. اما بهتر است برای نوروز امسال با خرید یا تهیه ی کیک عید نوروز 1400، طرح جدید و خلاقانه‌ای به سفره هفت سین خود بدهید. کیک‌های نوروز طرح‌های جذابی دارد و سفره هفت‌سین را زیباتر از همیشه می‌کند.

کیک نوروز،‌ شیرین‌ترین عضو سفره هفت‌سین ایرانی‌ها

برای انتخاب مدل کیک عید نوروز کافی است به نمادهای اصلی این عید توجه کنید. سبزه، عمو نوروز، سفره هفت سین و چندین نماد دیگر بهترین ایده‌ها را برای انتخاب طرح کیک در ذهن شما ایجاد می‌کند.

کیک‌های عید نوروز که در کیک ویترین طرفداران زیادی دارند به شرح زیر هستند:

  • طراحی کیک سال تحویل با دعای سال جدید
  • طراحی اعداد سال جدید (مثلا کیک عید نوروز 1400)
  • طراحی کیک شکل سفره هفت‌سین
  • سفارش کیک عمو نوروز
  • طراحی سیب، سبزه، سنبل و تنگ ماهی
  • طراحی کیک به شکل حیوان نماد سال(سال 1400 سال گاو است.)

انتخاب طرح و مزه کیک به سلیقه شما بستگی دارد اما اجرای آن نیاز به تجربه و توان کافی در تهیه و دیزاین کیک دارد. کیک برای عید نوروز را می‌توانید به‌عنوان هدیه هم برای عزیزان خود سفارش دهید.

کیک طرح گاو

طراحی کیک عید نوروز شبیه شکوفه‌های بهاری

بهار از راه نمی‌رسد مگر با شکوفه‌های بهاری درختان که در حال رویش هستند. شکوفه‌ها به‌عنوان یکی از نعمت‌های ارزشمند در نگاه ما تجسمی از برکت و زندگی هستند. شاید همین شکوفه‌های زیبا که خبر از سر زندگی طبیعت می‌دهند بهترین ایده برای کیک عید نوروز 1400 باشند.

کیک شکوفه ای

طراحی کیک سال نو شبیه به سبزه عید

کیک عید نوروز

سبزه عید یکی از نمادهای اصلی سفره هفت سین است. سبزه نشانه‌ای از زایش و برکت در طبیعت با شروع بهار به شمار می‌رود. سبزه برای خانواده‌های ایرانی نویدبخش سالی پر از شادابی و خرمی را می‌دهد. با تزیین کیک عید نوروز شبیه به سبزه این نماد سرسبزی و برکت را با طعمی شیرین را سر سفره هفت سین خواهید آورد.

کیک طرح سبزه

 

عمو نوروز، مهمترین نماد عید و بهار در تزیین کیک

عمو نوروز یکی از نمادهای عید باستانی ایرانیان است که با خود شادی و شعف را به همراه می‌آورد. عمو نوروز یا همان حاجی فیروز با صورتی بامزه،‌ دایره زنگی معروف، لباس‌های قرمز و خواندن آوازهای شاد خبر از راه رسیدن بهار و عید را می‌دهند. تزیین کیک با عروسک عمو نوروز یکی از ایده‌های پرطرفدار برای کیک عید نوروز است . زیبایی خاصی به سفره هفت سین می‌دهد. کیک عید نوروز علاوه‌بر سفره هفت سین، به‌عنوان یک عصرانه برای مهمانی دوستانه در روزهای نخست سال هم مناسب است. کیک‌ها عید نوروز را می‌توانید به‌صورت فوندانت و خامه‌ای سفارش دهید.

کیک عید نوروز طرح عمو نوروز

این روزها کیک‌ها به جز تولدها و جشن‌های عروسی به مراسم مختلف راه‌ پیدا کرده‌اند. فارغ‌التحصیلی، شب یلدا، عید نوروز، مراسم بله برون و سالگرد ازدواج و دوستی از جمله مراسمی‌اند که با سفارش کیک جشن را متفاوت‌تر از همیشه برگزار می‌کنند. در این میان کیک بله برون لاکچری و کیک شب یلدا از پرفروش‌ترین کیک‌ها هستند و محبوبیت بیشتری دارند.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

غذاهای نونی برای شام

برای مهمانی و دورهمی ها شام چی درست کنم که همه راضی باشند؟

زمانی که نام مهمانی و دورهمی به گوش می رسد، یک مادر ایرانی به دنبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *