چگونه در برنامه Clubhouse(کلاب هوس) درآمد کسب کنیم

برنامه پرطرفدار Clubhouse چیست؟
با پرطرفدارترین برنامه جدید و 9 روشی که می توانید از طریق آن درآمد کسب کنید آشنا شوید:
درامد در کلاب هوس
Clubhouse یک برنامه جدید است که افرادی که در آن فعالیت دارند باید شمارا دعوت کنند تا بتوانید از ان استفاده کنید این برنامه یک اپلیکیشن با قابلیت فقط صوتی است. یعنی تنها راه ارتباط شما با افراد دیگر از طریق صدا و به صورت صوتی است.
بنیانگذاران آن، پاول دیویسون و روهان ست این برنامه را در مارس 2020 راه اندازی کردند.
ناظران می توانند با گرفتن هزینه از ورود کاربران به کلوپ ها و اتاق ها، درآمد کسب کنند.
این می تواند یک گردش پول برای علاقه مندان به رسانه های اجتماعی و کارآفرینانی باشد که سخنوران خوبی هستند.
ما با برخی از افراد که ادعا می کنند هزاران پوند از این برنامه درآمد کسب کرده اند صحبت کرده ایم، اما این افراد معتقدند همچنین Clubhouse برخی از مشکلات را دارد.

ظرفیت اتاق های گفتگو چقدر است؟
در حال حاضر هر اتاق کلاب هاوس تا 5 هزار کاربر را میزبانی میکند و هر کاربر امکان عضویت در بی نهایت اتاق گفتگو را دارد. ولی در یک بازه زمان خاص می تواند در تنها یک اتاق شرکت و حضور فعال داشته باشد. البته به نظر میرسد این محدودیت ها درحال رفع باشد، چراکه ایلان ماسک در اولین سخنرانی خود رکورد بیشترین حضار را شکست.
استفاده از برنامه clubhouse
این مشکلات چیست؟
Clubhouse در حال حاضر فقط برای کاربران اپل در دسترس است اما موسسان آن در حال توسعه یک برنامه برای اندروید هستند.
این برنامه به کاربران این فرصت را می دهد تا باشگاه ها و اتاق های مخصوص صوتی خود را ایجاد کنند که در آن بتوانند درباره هر چیزی مکالمه کنند.
مورتون می گوید: ‘2020 سالی بود که همه پادکستهایی را راه اندازی کردند،اگر تا به حال خود را به عنوان یک میهمان یا یک میزبان در پادکست تصور کرده اید Clubhouse مناسب ترین برنامه ممکن برای این کار است.
او همچنین گفت: اتاقهایی که بازدید کرده ام براساس موضوعاتی از مراقبه و مراقبت از خود گرفته تا سرمایه گذاری بوده است.

چگونه می توانید درآمد کسب کنید؟

1. سرمایه گذاری
کسب درامد clubhouse
بسیاری از اتاق های سبک Dragon’s Den در Clubhouse وجود دارد که توسط افراد مشهور ، کارآفرینان سریالی و سرمایه گذاران اداره می شوند.
این اتاق ها شامل اتاق هایی با نام هایی مانند :No BS Business 6-7-8-9 figures Scaling
و یا ‘The roundtable – new trends, biz ideas & opportunities (میزگرد – روندهای جدید ، ایده های تجاری و فرصت ها) است.
مخاطبان همچنین تشویق می شوند که در مورد چگونگی گسترش، بازاریابی و ارتقا مشاغل خود مشاوره بگیرند.

من بیش از 20،000 پوند از کلابهاوس درآمد کسب کرده ام:
Shaa Wasmund MBE ، کارآفرین سریال و نویسنده کتاب “How to fix Sh * t” می گوید که وی با تبلیغ دوره دیجیتال خود که هزینه آن 47 پوند است، از طریق این برنامه در کمتر از یک ماه بیش از 20،000 پوند در Clubhouse درآمد کسب کرده است.
او گفت: “هدف اول من ارائه کمک واقعی برای صاحبان مشاغل کوچک است. این کاری است که من در تمام زندگی ام انجام داده ام ، این همان چیزی است که برای آن MBE گرفتم.
“دوم ایجاد مخاطبان درگیر است. من می خواهم اتاق هایی ایجاد کنم که افراد فارغ از هر زمینه ای که در آن فعالیت میکنند می توانند دست هایشان را بالا ببرند و سوال کنند.

2. مشارکت تجاری
پول دراوردن در کلاب هوس
برای صاحبان مشاغل چندین فرصت برای ارتباط با سایر کارآفرینان برای ایجاد مشارکت تجاری وجود دارد.
چندین اتاق برای کارآفرینان وجود دارد که می توانید این کار را با “بالا بردن دست” و بیان پیشنهاد خود یا با تماس با کارآفرینانی که به طور مستقیم مشارکت دارند، پیشنهاد دهید.

3. اتاق های اسپانسر شده
اگر خود را به عنوان یک سخنران معتبر یا متخصص در زمینه خود تثبیت کرده باشید، ممکن است توسط شرکت ها برای ایجاد یا حضور در اتاقی که در موضوع آن متخصص هستید حمایت مالی شوید.

4. حق عضویت:

در Clubhouse گروه هایی هستند که اعضا می توانند به آنها بپیوندند. این اعضا می توانند با علایق خود مانند “کارآفرینی” ، “رسانه” یا “ورزش” همسو شوند.
سازندگان این گروه ها در آینده می توانند هزینه عضویت را دریافت کنند. هنوز مشخص نشده است که سازندگان این گروه ها چقدر می توانند برای این کار هزینه کنند، اما هزینه ها براساس محبوبیت گروه ها متفاوت است.

هلن پریتچارد، کارآفرین و خالق برنامه صبحانه ‘Breakfast Minus the Bull*hit’ در Clubhouse بیش از یک ماه پیش به Clubhouse پیوست.
در عرض دو هفته او توانست یک شو صبحانه “از نوع زنان شل” با میزبانان مشترک و کارآفرینان ایجاد کند: جولی کریفیلد و جما ونت.
او می گوید: ‘من،جما و جولی همگی در برنامه Clubhouse چیزهایی فروخته اییم و درآمد کسب کرده اییم. افراد بر روی نمایه های Clubhouse ما کلیک کرده و مستقیماً در اینستاگرام به ما میدهند تا جزئیات محصولات و خدمات پولی ما را بپرسند.

5. AMA (از من هر چیزی بپرسید)

اگر در زمینه کار خود متخصص هستید ، می توانید اتاقی ایجاد کنید و از افراد برای پاسخ به سوالات شخصی یا شغلی آنها هزینه دریافت کنید.

6. شبکه سازی
متخصصان زیادی در برنامه Clubhouse شامل صاحبان مشاغل کوچک ، مدیر عاملان مولتی میلیونر ، غول های فناوری و افراد مشهور وجود دارند که می توانید از طریق اتاق هایی که آنها ایجاد کرده اند به آنها نزدیک شوید.
بسیاری از آنها به طور معمول توییتر و اینستاگرام و حساب های دیگر رسانه های اجتماعی خود را ذکر می کنند. برخی حتی از کاربران دعوت می کنند تا با آنها ارتباط برقرار کنند، تا برای راهنمایی و مشاوره یا فرصت های شغلی احتمالی برای آنها پیام مستقیم (DM) ارسال کنند.
من در طی دو هفته پس از پیوستن به Clubhouse حقوق دریافت کردم
استفانی کرونین ، بنیانگذار عکاسی سامرز می گوید که دو هفته پس از پیوستن به Clubhouse از او خواسته شد تا در مورد هزینه عضویت زنان در مشاغل همکاری کند، و دوره های عکاسی را برای گروه های مشاغل کوچک و خانگی که به دنبال توسعه عکاسی از محصول خود هستند، اجرا کند.
استفانی کرونین ، بنیانگذار عکاسی سامرز می گوید که او طی دو هفته پس از پیوستن به Clubhouse، توانست تجارت خود را تأمین کند.
او می گوید: ” به من جایگاه مصاحبه میهمان پادکست پیشنهاد داده شد که به رشد مخاطبان و در نتیجه مشتری من کمک کرد.
“استراتژی من این است که از بسترهای نرم افزاری برای ایجاد اتاق هایی در زمینه عکاسی تجاری، استفاده از لیست خبرنامه های من و ارائه دوره های آموزشی، پشتیبانی و فیلمبرداری استفاده کنم.

7.خودتان را مطرح کنید.
اگر پیروان کافی داشته باشید یا از نفوذ کافی برخوردار باشید، ممکن است به عنوان یک شرکت کننده در جلسات به یک باشگاه یا اتاق دعوت شوید و برای سخنرانی حقوق دریافت کنید.

8. در مورد محصول / خدمات خود صحبت کنید:
استراتژی من این است که از بسترهای نرم افزاری برای ایجاد اتاق هایی در زمینه عکاسی تجاری، استفاده از لیست خبرنامه های خود و ارائه دوره های آموزشی، پشتیبانی و فیلمبرداری استفاده کنم.
استفانی کرونین ، بنیانگذار عکاسی سامرز
اگر شما یک کارآفرین با یک محصول یا خدمات هستید، می توانید در مورد آن و ارزشی که در اتاق ها و کلوپ هایی که در Clubhouse به آن ملحق می شوید ، صحبت کنید.
اما مراقب باشید که همه چیز راجع به خودتان نباشد یا بحث دائمی درباره فروش خود را انجام ندهید.
هلن پریچارد هشدار می دهد: من در بسیاری از اتاق ها می بینم که مردم فکر می کنند تبلیغ خودشان برای همه رایگان است.
آنچه در مورد کلاب هاوس دوست دارم دکمه “بی سر و صدا ترک کردن” است. این یک ابزار عالی است که به شما امکان می دهد از آنچه می شنوید و خوشتان نمی آید خارج شوید.

9. تولید محتوا

نوشتن بیوگرافی کلاب ها که می تواند به اعضا در تبلیغ محصولات، خدماتشان و به دنبال کردن اطلاعات آنها کمک کند، این روش درآمد بالقوه دیگری برای افراد واجد شرایط نوشتن متن است.

کلاب هوس و استفاده
هوشیار باشید …
مانند تمام سایت های رسانه های اجتماعی و به طور کلی اینترنت، کلاب هاوس نیز از کلاهبردارانی که سعی می کنند برای کلاهبرداری اقدام کنند، در امان نخواهد بود.
مورتون می گوید:
“من توصیه می کنم که کاربران هوشیار باشند و اگر می خواهند با شخصی که در Clubhouse با او آشنا میشوند معامله ای انجام دهند، تحقیقات خود را انجام دهند و از یک بستر مطمئن برای پرداخت هزینه استفاده کنند.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

معرفی ارز دای

ارز دیجیتال دای (DAI) چیست؟

انواع ارز غیر متمرکز در دنیا عرضه شده است که ارز دای یکی از مهم‌ترین‌هاست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *