نبات میوه ای سوغات زیبا و خوشمزه ایرانی

نبات یک خوراکی سنتی ایرانی است که از زمانهای قدیم بسیار مورد توجه مردمان ایران بوده است. نبات به دلیل داشتن طبع گرم در گذشته مورد توجه بوده و از بسیاری خواص درمانی آن بهره میبرده اند. امروزه هم در خانه ی اکثر ایرانیان نبات وجود دارد و روزانه مورد استفاده قرار میگیرد.

نبات میوه­ ای چیست؟

نبات میوه ای و نبات گیاهی، به دلیل طعم­ های طبیعی و خوشمزه­ای که دارند، امروزه بسیار مورد توجه هستند، البته منظور نبات­های رنگی و دارای اسانس مصنوعی در بازار نیست! در این نبات­ها از خود تکه میوه استفاده می­شود و خبری از طعم­دهنده و اسانس نیست. نبات مغز­دار با طعم های دارچین، سیب یا انجیر، طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا این نباتها میتوانند تکه ای واقعی از میوه را به فنجان شما اضافه کنند.  نبات با مغز میوه یک انتخاب عالی به عنوان سوغاتی و هدیه می باشد.

نبات میوه ای

نباتهای میوه ای به دلیل بدون اسانس بودن و نداشتن هیچ گونه رنگ و طعم افزوده شده ای تنها با تکه های میوه ی داخل نبات عطر و طعم را به نوشیدنی شما اضافه میکنند

نبات میوه ای چطور تولید میشود؟

نبات، نوعی قند است که از تبخیر مخلوط آب و شکر تهیه می­شود. طرز تهیه نبات میوه ای نیز چیزی شبیه به همین مورد است. این نبات با اضافه کردن میوه، طعمی جذاب و منحصر به­فرد پیدا خواهد کرد. در تهیه این خوراکی خوشمزه  نبات را به صورت پوشش کریستالی دور میوه یا دمنوش گیاهی قرار میدهند و نبات میوه ای و نبات گیاهی تولید میکنند. به دلیل استفاده از میوه ی طبیعی داخل نبات نیازی به اضافه کردن اسانس در تولید این نباتها نمیباشد. این نوع نبات برای پذیرایی ویژه یک انتخاب عالی است و باعث ایجاد تنوع در پذیرایی میشود.

انواع نبات های میوه ای

انواع نبات­های میوه ای

این نباتها انواع مختلفی دارند و طعم­های خوشمزه آن را می­توانید همراه با مهمانانتان تجربه کنید. نبات مغزدار برای اولین بار است که در ایران تولید  میشود و به فروش می­رسد. این نبات با ظاهر جذاب خود کاملا این پتانسیل را دارد که سوغاتی ایرانی باشد و تصویر یک سوغات جدید از ایران در کشورهای دیگر شود.

نبات دارچین

نبات دارچینی یکی از جذاب­ترین انواع نبات گیاهی موجود در بازار است. این نبات به جای چوب داخلش یک رول دارچین قرار گرفته که علاوه بر عطر و طعم بی­نظیر، ظاهر جذابی هم دارد و مناسب هدیه است. نبات دارچین جذابیت فوق العاده ای به پذیرایی شما میبخشد و برای مهمانان شما جذاب است. نبات دارچین و دیگر نبات­های میوه­ای می­توانند به عنوان سوغات ایران طعمی دلنشین از نبات ایرانی به یادگار بگذارند

نبات هل

چه کسی هست که عطر هل را دوست نداشته باشد؟ هل یکی از خوش عطر ترین ادویه های پرکاربرد است . دانه ی هل که در میان کریستال های نبات قرار گرفته طعم خوش هل و شیرینی نبات را با هم همراه میکند و یک نوشیدنی خوش عطر و طعم به وجود می آورد.

نبات هلی میوه ای

نبات سیب

نبات سیب از دیگر انواع نبات های میوه ای است که جزء دسته نبات لوکس میوه ای به حساب می­آید. درون کریستال این نبات از میوه­ طبیعی سیب استفاده شده که به جذابیت آن افزوده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که از طعم سیب در نوشیدنی خود لذت می­برید حتما این نبات میوه ای را امتحان کنید.

نبات انجیر

نبات انجیر نیز تا حد زیادی شبیه نبات سیب بوده با این تفاوت که به جای سیب درون این نبات انجیر درسته قرار داده شده است.

نبات گل رز

نبات گل رز به‌ دلیل عطر خود یک کادو ایرانی عالی برای عزیزانی است که قصد دادن هدیه به آنها را دارید. گل رز می­تواند سیستم ایمنی شما را بهبود ببخشد و قلب­تان را سالم نگه دارد. همچنین باید بدانید که این غنچه های گل همراه با نبات برای سیستم هاضمه مفید است.

نبات به لیمو

نبات به لیمو یک نبات گیاهی است که می­توانید آن را برای آرامش و سلامتی خود تهیه کنید. به لیمو خواص فراوانی دارد که از آن جمله می­توان به ضد التهاب بودن، ضد استرس بودن و همچنین کاهش­دهنده دردهای عضلانی و بالابرنده کیفیت خواب اشاره کرد.

مهم­ترین خاصیت این نبات گیاهی، ضد استرس بودن آن است که می­تواند به خوبی شما را آرام کند. حالا تصور کنید که ترکیب آن به همراه نبات در یک نوشیدنی گرم چه آرامشی به شما خواهد داد.

نبات زنجبیل

زنجبیل را که تقریبا همه ایرانی­ها می­شناسند. زنجبیل با نوشیدنی­های گرمی مثل چای فوق­العاده می­شود در فصل­های سرد سال سلیقه افراد بسیاری است. نبات زنجبیل می­تواند همین حس را دوباره در شما زنده کند. این محصول، به عنوان یک نبات مجلسی، با ظاهری زیبا است.

نبات میوه عناب

عناب نیز یکی از میوه­ های مبارز در برابر استرس و اضطراب است. این میوه برای سلامت قلب نیز بسیار موثر بوده و خواص درمانی فراوانی دارد. نبات میوه ای عناب را می­توانید تهیه کنید و یک نوشیدنی گرم و آرامش­­بخش به خودتان هدیه کنید.

در کنار طعم های گفته شده طعمهای دیگری از جمله نبات گل گاوزبان، نبات توت فرنگی، نبات پرتقال، نبات لیمو و… جز نباتهای میوه ای هستند.

جمع ­بندی

نباتهای میوه ای یک ابتکار و خلاقیت نوآورانه در صنعت نبات وشکلات است.

این محصول یک نوآوری خلاقانه و زیبا از طعم نوش است. این شرکت توانسته با بهره­گیری از خلاقیت خود محصولی ایرانی و جذاب تولید کند که حتی برای افراد غیرایرانی به عنوان یک هدیه و سوغات جذابیت بسیار دارد.

برای تهیه هر یک از موارد معرفی­شده کافی­است سری به وبسایت این مجموعه بزنید. امکان خرید برای شما در هر نوعی فراهم خواهد بود. برای مثال می­توانید مجموعه ­ای از چند نبات با طعم­های مختلف تهیه کنید یا هر یک از آنها را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

کاهش وزن در دوماه

2 روش فوق العاده برای لاغری در دوماه

اگر به دنبال موثر ترین روش های  کاهش وزن در دوماه هستید، ورزش و رژیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *