معرفی ۱۰ سریال کمدی درحال پخش از نتفلیکس

وقتی صحبت از سریال های کمدی فیلمنامه ای می شود، میبینیم که Netflix به بالاترین رتبه ی سرویس های پخش جریانی (استریم) رسیده است.
در حالی که برخی از کمدی های محبوب این سرویس را ترک کرده اند و مردم با Friends و Big Bang theory به سمت HBO Max میروند، هنوز موارد زیادی برای انتخاب در Netflix وجود دارد.
این غول پخش جریانی هنوز مجوز برخی از نمایش های برتر NBC را دارد. حداقل برای یک سال دیگر! بنابراین مطمئن شوید که قبل از اینکه در سال 2021 خدمات نتفلیکس را ترک کنند، آنها را ببینید.

The Kominsky Method

مایکل داگلاس و آلن آرکین بازیگران مجموعه کمدی اصلی نتفلیکس، The kominsky Method هستند.
در این سریال که سومین فصل خود را در مه 2021 اکران کرد، داگلاس را در نقش سندی کمینسکی، مربی بازیگری در هالیوود می بینیم.
آلن آرکین نقش بهترین دوست و نماینده ای را بازی میکند که همسر او در اولین نمایش به دلیل سرطان می میرد و این دو مرد شروع به زیر سوال بردن مرگ و میر و آینده می کنند.

نتفلیکس، سریال

 Big Time Rush
سریال Big Time Rush با چهار فصل از مجموعه های محبوب Nickelodeon به Netflix راه پیدا کرده است.
این مجموعه از سال 2009-2013 تولید شد و در مورد ماجراهای چهار بازیکن هاکی است که برای یک گروه انتخاب شده اند. اعضا ، کندال اشمیت ، جیمز مزلو ، لوگان هندرسون و کارلوس پنا جونیور ، با وجود سه آلبوم و پنج تور موسیقی به یک باند واقعی تبدیل شدند.

 One Day at a Time
بازسازی این فیلم در نتفلیکس آغاز شد. با این حال، سرویس پخش جریانی پس از سه فصل آن را لغو کرد.
با این اوصاف، پاپ تی وی آن را برای فصل 4 انتخاب کرد ولی هنوز هم این احتمال وجود دارد که فصل چهار به نتفلیکس ختم شود. فعلا در نتفلیکس، سه فصل اول را برای تماشا در اختیار دارید. این سریال یکی از بالاترین امتیاز ها را در نتفلیکس داراست.

 Unbreakable Kimmy Schmidt
این سریال یکی از اولین سریال های اصلی کمدی نتفلیکس بود. در این نمایش الی کمپر در نقش دختری بازی کرد که به مدت 15 سال توسط یک روحانی (جون هام) در اسارت بود. هنگامی که سرانجام آزاد شد، مجبور شد دریابد که چگونه می تواند در جهانی که نمی شناخت زندگی کند. چهار فصل و 51 قسمت وجود دارد که همه آنها جایزه های امی زیادی را دریافت کرده اند.

نتفلیکس، سریال، کمدی

 Arrested Development
یکی از بهترین کمدی های نتفلیکس. هر پنج فصل این سریال برای پخش در دسترس است، از جمله فصل چهارم و پنجم که پس از سه سال حضور در شبکه فاکس توسط نتفلیکس پخش شد.
این مجموعه خانواده بلوت را دنبال می کند، خانواده ای که قبلاً ثروتمند و در عین حال ناکارآمد بودند، و در وضعیت بدی با رئیس خانواده (جفری تامبور) قرار داشتند که پس از سالها “حسابداری خلاقانه” با درآمد خود به زندان رفت. این قضیه باعث درگیری بقیه اعضای خانواده اش از جمله سرب جیسون باتمن در نقش پسرش مایکل، و مایکل سرا در نقش پسرش جورج مایکل شد.

Schitt’s Creek
اکنون شش فصل این سریال در نتفلیکس وجود دارد و برای کسانی که هرگز تماشا نکرده اند، زمان مناسبی است که بتوانند این سریال را دنبال کنند.
فصل اول کمی روند داستان کند بود، اما پس از آن، نمایش واقعا سرعت خود را افزایش داد و اکنون همه جهان در مورد آن شنیده اند، چون فصل آخر Schitt’s Creek موفق به کسب هر هفت جایزه اصلی کمدی در Primetime Emmy شده است.
این نمایش قصه ی خانواده رز که قبلا ثروتمند بودند را دنبال میکند. هنگامی که پول خود را از دست دادند به شهری که یک بار خریداری کرده بودند، نقل مکان کردند. آنها اکنون در متلی در آنجا زندگی می کنند و سعی می کنند به زندگی فقیرانه عادت کنند.

Bojack Horseman
در نتفلیکس، کارتون ها فقط برای کودکان نیستند و برخی از بهترین سریال های کمدی سرویس پخش جریانی، انیمیشن هستند.
در بالای لیست مجموعه های کمدی انیمیشن نتفلیکس، Bojack Horseman قرار دارد. نمایشی درباره یک اسب انسان دوست که قبلاً در یک مجموعه تلویزیونی بازیگر موفقی بود و اکنون در حال بررسی کتاب وضعیت زندگی خود است.
این سریال به هیچ وجه برای کودکان در نظر گرفته نشده است.

سریال، کمدی

 Big Mouth
در جهت مخالف Bojack Horseman ، مجموعه انیمیشن Big Mouth قرار دارد.
این سریال هم برای بچه های کوچکتر در نظر گرفته نشده است، اگرچه ممکن است این انیمیشن به والدین خلاف این را بگوید. بهترین مخاطبان برای این سریال، طیف سنی نوجوانانی هستند که شروع به بلوغ می کنند.
دلیل آن این است که این سریال نشان می دهد که چگونه بچه ها از طریق هیولاهای هورمونی درخشان در برابر بلوغ واکنش نشان می دهند.

 Santa Clarita Diet
نتفلیکس برای هرکسی که به دنبال یک سریال کمدی ترسناک و وحشتناک است، سریال Santa Clarita Diet را پیشنهاد میکند. این سریال در مورد زنی است که به یک زامبی تبدیل می شود و تیموتی اولیفانت نقش همسرش را بازی می کند. و این دو سعی می کنند ظاهر یک زوج معمولی حومه شهر را حفظ کنند.

 Community
یکی از محبوب ترین مجموعه های تلویزیونی کمدی فرقه ای دو دهه گذشته، Community بود که توسط Dan Harmon ساخته شد.
این سیتکام در ابتدا از NBC پخش می شد، اما وقتی این شبکه پس از پنج فصل آن را لغو کرد، طرفداران شورش کردند. شور و شوق هواداران باعث شد فصل ششم آن در نتفلیکس پخش شود!
در این مجموعه تمرکز بر روی بزرگسالانی است که با جوئل مک هیل ، یوت نیکول براون ، آلیسون بری ، دونالد گلوور ، کن جئونگ و چوی چیس در کالج جامعه شرکت می کنند.

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

10 فیلم برتر کره ای عاشقانه 2021 و2022

کره‌ جنوبی از آن کشورهای رو به توسعه است که تواسته در دهه‌های اخیر، صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *