معرفی بهترین برنامه های پادکست برای اندروید و ios

بهترین اپلیکیشن های پادکست ویژگی های زیادی باید داشته باشند، از بارگیری و مرتب سازی خودکار جدیدترین پادکست های موردعلاقه شما گرفته تا کمک به مدیریت اشتراک گذاری با دوستانتان. برخی حتی شامل انواع ابزارها و ویژگی های صوتی برای ارائه بهترین تجربه گوش دادن به شما می باشند.

ما در این مقاله میخواهیم به بهترین اپلیکیشن های موجود اشاره کنیم:

1. Castbox
بهترین اپ پادکست
این برنامه جزو معروف ترین و پرطرفدار ترین برنامه های موجود است. و قابلیت های بسیاری دارد در این برنامه شما میتوانید انواع مختلف پادکست را گوش کنید و از آنها لذت ببرید.
این برنامه از پادکست های فارسی بسیاری پشتیبانی میکند و شما با نصب آن میتوانید به به روز ترین پادکست های فارسی زبان دسترسی پیدا کنید.
همچنین این اپلیکیشن امکانات بسیاری نظیر : سیو کردن پادکست ها جلو عقب کردن آنها و… دارد.
شما میتوانید با استفاده از آن به به روز ترین پادکست های موجود در ایران و جهان دسترسی پیدا کنید.

2. Google Podcast
بهترین های پادکست
Google هم با برنامه پادکست بسیار اختصاصی خود وارد شده است.
Google Podcasts اگر دارای تلفن Android با بلندگوی Google Home باشید، امری ضروری است.
همچنین لازم است دارندگان گوشی های اپل با سیستم عامل ios بدانند هم اکنون نسخه ios نیز در دسترس آنهاست.
از ویژگی آن می توان به قابلیت تنظیم سرعت پخش، ادغام دستیار Google و افزودن پادکست به برنامه به صورت مستقیم از طریق جستجوی Google اشاره کرد. گوگل در آینده قرار است قابلیت های مجهز به هوش مصنوعی مانند زیرنویس خودکار را نیز فراهم کند.

3.Spotify

شاید Spotify اولین چیزی نباشد که وقتی کسی از پادکست یاد میکند، به ذهن شما خطور کند، اما پخش کننده رسانه های صوتی از پادکستهای صوتی و تصویری نیز پشتیبانی میکند. Spotify با خرید تولید کننده پادکست Gimlet Media و ابزار ایجاد پادکست Anchor برای تقویت حضور پادکست خود در سال 2019 اقداماتی را انجام داد. از همان زمان با جو روگان قرارداد بسته شد تا اسپاتیفای را به خانه اختصاصی پادکست های محبوب خود تبدیل کند.
Spotify پادکست ها را در دسته های مختلفی از قبیل ورزشی،علمی،کمدی،روانشناسی و… سازماندهی می کند

4.Laughable

این اولین برنامه اختصاصی مخصوص پادکستهای کمدی است.
Laughable بزرگترین بانک اطلاعاتی از کمدین های جهان را به رخ می کشد. به دنبال مورد دلخواه خود بگردید این برنامه فقط دارای محتوای کمدی نیست؛ بانک اطلاعاتی Laughable شامل ورزشکاران، بازیگران و… نیز می شود.
میتوانید به راحتی این برنامه را دانلود کنید و از ویژگی های پخش مانند گوش دادن آفلاین، سرعت پخش قابل تنظیم و تایمر خواب لذت ببرید.

5. RadioPublic
اپ پادکست معروف
RadioPublic یکی از برنامه های جدید در میان بهترین های پادکست است. این برنامه صدها هزار پادکست مختلف را در انواع مختلف با گزینه های بارگیری خودکار و لیست های پخش و پشتیبانی از کتاب صوتی ارائه می دهد.

6.Procast

این برنامه به شما امکان می دهد قطعه های صوتی کوتاه و قابل اشتراک از قسمت پادکست را در تلفن خود ذخیره کنید و سپس به راحتی با دوستان و رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
علاوه بر این ، Procast یک صندوق ورودی تلفیقی برای دسترسی سریع به تمام قسمت های جدید پادکست های مشترک شما دارد. کنترل های کشویی آسان و شبیه Tinder به شما امکان مرتب سازی از طریق کتابخانه های اپیزود و پادکست ها را می دهد.

7. Spreaker Podcast Radio

Spreaker Podcast Radio برنامه ها ، کانال ها و لیست های پخش شخصی شما را به روز نگه می دارد. در بخش جستجو کانال ها و لیست های سرپرستی را بر اساس موضوعاتی مانند فناوری، سفر و فرهنگ پاپ ارائه می دهد.
این برنامه مانند یک شبکه اجتماعی است که در آن می توانید قسمت ها را پسندیده، به اشتراک بگذارید و نظر دهید و یا حتی با میزبانان و شنوندگان دیگر صحبت کنید.

8.Spreaker Studio
Spreaker Podcast Radio برنامه ها، کانال ها و لیست های پخش شخصی شما را به روز نگه می دارد.
این برنامه پادکست هایی را بر اساس موضوعاتی مانند فناوری، سفر و فرهنگ ارائه می دهد.
این برنامه در واقع مانند یک شبکه اجتماعی است که در آن می توانید پادکست ها را لایک کنید، به اشتراک بگذارید و زیر آنها نظر دهید و حتی با میزبانان و شنوندگان دیگر صحبت کنید.

9.Podbean

رابط کاربری ساده Podbean راهی آسان برای دسترسی به پادکستهای مورد علاقه شما برای گوش دادن آفلاین ارائه می دهد. دسته ها را جستجو کنید و براساس سابقه جستجوی خود پیشنهادهایی را دریافت کنید یا از گزینه هایی مانند تنظیم سرعت پخش، تایمر و عملکرد خواب استفاده کنید.
برنامه به صورت خودکار جدیدترین قسمتها را بارگیری می کند و می تواند قسمتهایی را که قبلاً گوش داده اید به طور خودکار حذف کند.

10.Breaker

Breaker یکی از ابتکاری ترین برنامه های پادکست است. با Breaker، می توانید دوستان خود را دنبال کنید تا ببینید چه چیزی گوش می دهند، و همچنین میتوانید پادکستهای مورد علاقه آنها را مشاهده کنید. همچنین می توانید درباره پادکستهایی که به آنها گوش می دهید نظر دهید و دوستانتان می توانند نظرات شمارا مشاهده کنند.

پادکستها دنیای گسترده ایی دارند و امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند افراد ترجیح میدهند به جای صرف زمان برای کتاب خواندن به کتاب ها به صورت صوتی گوش کنند و یا موضوعات روز را به صورت صوتی دنبال کنند و اطلاعات کسب کنند. از خوبی های پادکست میتوان به دسترسی آسان به آن اشاره کرد. شما در همه مکان و همه زمان ظرف شستن،رانندگی و… میتوانید به پادکستها گوش کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *