بهترین فیلمهای ترسناک 2021

در این مقاله که ویژه علاقمندان فیلم و سینماست ما قصد داریم تا در سال جدید شما را با بهترین فیلمهای ترسناک 2021 آشنا کنیم و اطلاعاتی را از هرکدام از آنها به شما ارائه دهیم پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

احتمالا بعد از گذراندن یک سال ترسناک، با آن همه اتفاقاتی که در سال ۲۰۲۰ رخ داد، تصور کنید که دیگر حالا حالاها ترس و وحشت بس است. اما موضوع اینجاست که همیشه چیزی برای ترسیدن وجود دارد و فیلمسازان خیلی خوب می‌دانند که با چه چیزها و داستان‌هایی مخاطب خود را بترسانند؛ آن هم مخاطبی که چنین سال سخت و در عین حال وحشتناکی را پشت سر گذاشته است.

فیلمهای ترسناک 2021

حتی خیلی‌ها در این میان اعتقاد دارند که از همین سال گذشته میلادی باید یک اثر سینمایی ساخته شود و با درجه‌بندی بزرگسالان به روی پرده سینماها در بیاید؛ به احتمال خیلی زیاد برنده اسکار هم می‌شود. حالا از تمام این حرف‌ها گذشته، ما به‌تازگی وارد سال جدید میلادی شده‌ایم و فیلم‌های سینمایی خیلی زیادی انتظار ما را می‌کشند تا آنها را تماشا کنیم.

خیلی از فیلم‌ها قرار بود سال گذشته اکران شوند و به خاطر همان مسائلی که عنوان شد، اکران آنها به تاخیر خورد و امیدواریم که در سال ۲۰۲۱ به نمایش در بیایند. اما ما در این مقاله قصد نداریم سراغ همه‌ی فیلم‌های ترسناک برویم؛ هدف اصلی ما بهترین فیلم‌های ترسناکی است که برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده‌اند. البته همانطور که گفته شد، آثار ترسناک زیادی وجود دارد اما ما سراغ بهترین‌های آنها خواهیم رفت که حتما آنها را در فهرست خودتان قرار دهید. لازم به ذکر است که این فهرست رتبه‌بندی نشده است و براساس همین بالا بودن عنوان اثری نسبت به دیگری، اصلا نشانه برتری آن نسبت به بقیه نیست. پس شما هم اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به ژانر وحشت دارید،با ما با معرفی بهترین فیلمهای ترسناک 2021 در ادامه این مقاله همراه شوید.

بهترین فیلمهای ترسناک 2021

1- یک جای آرام قسمت ۲ یا A Quiet Place Part II

 

جان کرازیسنکی دو سال پیش در اولین تجربه کارگردانی‌اش فراتر از انتظار ظاهر شد و یکی از بهترین فیلم‌های سال را به نام خود ثبت کرد، در حالی که نقش‌های اصلی را هم خودش و امیلی بلانت (همسرش) بر عهده داشتند. برخلاف عنوان فیلم که می‌تواند یادآور یک عاشقانه لطیف باشد، با یک فیلم سراسر وحشت و دلهره سروکار داشتیم. در آینده‌ای نزدیک زمین مورد هجوم هیولاهایی قرار می‌گیرد که به صدا حساس‌اند و در این شرایط تنها راه بقا سکوت محض است، چیزی که اصلا ساده نیست. قسمت دوم فیلم با بودجه بیشتری ساخته شده و بازیگران جدیدی هم به آن اضافه شده که نشان می‌دهد خانواده نجات‌یافته داستان در فیلم اول حالا علاوه بر هیولاها باید چالش رویارویی با دیگر بازمانده‌ها را نیز پشت سر بگذارند. فیلم قرار بود که بهار گذشته به نمایش دربیاید که کرونا همه چیز را به تعویق انداخت و اگر شرایط مساعد باشد، آوریل ۲۰۲۱ شاهد نمایش یک جای آرام قسمت ۲ خواهیم بود.

2- بهترین فیلم های ترسناک 2021 : کندی‌من یا Candyman

جردن پیلدیگر به طور کامل از دنیای کمدی جدا شده و حالا همه او را با فیلم‌های ترسناک خودش و استودیوی مانکی‌پا می‌شناسند. محصول جدید مانکی‌پا که با یک سال تاخیر و تابستان امسال به نمایش درمی‌آید، دنباله‌ای است بر سری فیلم‌های کندی‌من که قسمت اول آن دهه نود میلادی اکران شده بود. داستان درباره پسر سیاهپوست یک برده است که به جای دست، قلاب فلزی دارد و سال‌ها بعد در قالب یک روح کینه‌توز برای انتقام بازمی‌گردد. با توجه به رویکرد مانکی‌پا، به نظر می‌رسد که در نسخه جدید فیلم مسائل نژادی و پس‌زمینه اجتماعی پررنگ‌تر باشد و البته با توجه به درجه سنی فیلم، در خشونت و وحشت هم چیزی کم نخواهد داشت. جالب اینکه نیا داکوستا (کارگردان زن) ساخت فیلم را بر عهده داشته که در ادامه هم به سراغ کارگردانی قسمت دوم کاپیتان مارولخواهد رفت.

 

3- ارتش مردگان یا Army of Dead

این روزها نام زک‌ اسنایدر با فیلم‌های ابرقهرمانی دی‌سی کامیکس گره خورده و همه منتظرند که نسخه‌ مورد تایید او از لیگ عدالت بالاخره و بعد از سال‌ها در قالب مینی‌سریال بر روی اچ‌بی‌او مکس منتشر شود. اما نباید فراموش کرد که اسنایدر کارش را در هالیوود با بازسازی فیلم ترسناک کلاسیک طلوع مردگان آغاز کرد و بعد از تقریبا دو دهه باز هم به سراغ مرده‌های متحرک رفته است. داستان درباره گروهی است که قصد سرقت از یک کازینو در لاس‌وگاس را دارند، چیزی که در حالت عادی غیرممکن به نظر می‌رسد چه برسد به اینکه در زمان هجوم زامبی‌ها هم اتفاق بیفتد! با توجه به خط داستانی و ترکیب بازیگران فیلم که نقش اصلی‌اش را دیو باتیستا بر عهده دارد، احتمالا فیلم در فضایی میان وحشت و کمدی سیر می‌کند. ارتش مردگان یکی از محصولات مهم نت‌فلیکس و یکی از جذابترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ است که روی عرضه آن حساب ویژه‌ای باز کرده.

4- هالووین می‌کشد یا Halloween Kills

هالووین می کشد فیلم دیگری از مجموعه بهترین فیلم های ترسناک 2021 می باشد که از سری فیلم‌های هالووین ساخته جان کارپنتر از پیشگامان زیرژانر اسلشر می باشد و موفقیت فیلم اصلی زمینه‌ساز ساخت چند دنباله برای آن شد و شخصیت مایکل می‌یرز با آن نقاب عجیب و غریبش را در فرهنگ عامه ماندگار کرد. دو سال قبل، شاهد فیلم جدیدی در این مجموعه بودیم که با استقبال گسترده مواجه شد، به حدی که دیوید گوردن گرین بلافاصله رفت به سراغ ساخت قسمت بعدی. داستان بلافصله بعد از پایان هالووین در سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود و رویارویی مردم عادی با مایکل مه‌یرز قاتل زنجیره‌ای ناشناس ادامه پیدا می‌کند. فعلا پاییز ۲۰۲۱ و مشخصا هالووین آینده برای نمایش فیلم در نظر گرفته شده است.

فیلمهای ترسناک 2021

5-اتاق فرار ۲

این فیلم در دنباله داستان فیلم «اتاق فرار» (۲۰۱۹) ساخته شده که با بودجه ۹ میلیون دلاری، ۵۵ میلیون دلار فروش کرده بود. در فیلم اتاق فرار، از بازیگران جوان استفاده شده بود.
موضوع آن نیز پیدا‌کردن راهکاری برای گریز از یک اتاق فرار لعنتی بود. تیلور راسل بازیگر فیلم «بریک اوت» و لوگان میلر در کنار ایزابل فورمن بازیگر فیلم «یتیم» و هالند رودن، در فیلم «اتاق فرار ۲» بازی می‌کنند. درباره موضوع داستان این فیلم هنوز چیزی فاش نشده است.

6- بهترین فیلم های ترسناک 2021 : مارپیچ

مجموعه اره فراز و فرودهای زیادی را در طول این سال‌ها تجربه کرده است، از قسمت‌های ابتدایی که درخشان بودند تا قسمت‌های پایانی که ناامید کننده ظاهر شدند. اما فیلم مارپیچ این شانس را دارد تا این سری محبوب را به خط اصلی بازگرداند و همان چیزی باشد که طرفداران می‌خواهند.

تا اینجا بر اساس تصاویر و تریلرهای فیلم می‌توان ادعا کرد که سازندگان با این قسمت توانسته‌اند تا مجموعه را به ریشه‌هایش بازگردانند و اثر شباهت‌های زیادی به قسمت اول دارد. با حضور کریس راک و ساموئل ال جکسون، این فیلم می‌تواند برداشت تازه‌ای از اره ارائه دهد. کارگردانی فیلم را دارن لین بوسمن برعهده دارد و در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) می‌توانید منتظر اکران آن باشید. باید دید آیا اره جدید می‌تواند به یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ تبدیل شود یا خیر.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

10 فیلم برتر کره ای عاشقانه 2021 و2022

کره‌ جنوبی از آن کشورهای رو به توسعه است که تواسته در دهه‌های اخیر، صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *