اینفلوئنسر اینستاگرام شوید

فرقی ندارد که تازه میخواهید راه خود را به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام آغاز کنید یا اینکه از قبل هزاران فالوور دارید، این استراتژی ها به شما کمک خواهند کرد محتوای مناسب تولید کنید و به اشتراک بگذارید:

اینفلوئنسر اینستاگرام، پست، محتوا

1. ستون های محتوای خود را مشخص کنید
هرچه در ابتدای کار تمرکز و ظرافت بیشتری داشته باشید، به راحتی قادر به رشد جامعه ای هستید که به محتوای شما اعتماد کرده و آن را دوست دارد. اما شناسایی تنها یک یا دو موضوع برای پست کردن می تواند مشکل باشد؛ زیرا ما انسان های چند وجهی هستیم با علایق و سلیقه های مختلف.
بنابراین، در اینجا چند سوال برای کمک به شما در کشف محتوای مورد علاقه ی خود وجود دارد:

هنگامی که موضوع کلی محتوای خود را ایجاد کردید، می توانید روی ستونهای محتوای خود تمرکز کنید؛ 3 تا 5 مبحث زیرمجموعه ای که به طور مداوم برای آنها تولید محتوا کنید. اگر یک اینفلوئنسر سفر هستید، ارکان محتوای شما می تواند شامل نکات مربوط به تعطیلات، سبک زندگی و بینش رسانه های اجتماعی باشد. یا ارکان محتوای شما می تواند سلامت شخصی، کارآفرینی یا زندگی روزمره باشد. وقتی این ستون ها را تأسیس کردید، تولید محتوا برای اینستاگرام بسیار ساده تر خواهد بود. و شما می توانید یک تقویم محتوای ثابت برای ماه بسازید و دیگر برای پست گذاشتن دقیقه نودی نباشید!

2. استاد ویدیوهای کوتاه و پست های Reel باشید

در سال گذشته با ظهور TikTok و معرفی Instagram Reels محبوبیت ویدیوی کوتاه به اوج خود رسیده است.

تسلط بر فیلم کوتاه و پست مداوم Reels می تواند منجر به رشد و تعامل گسترده ای در اینستاگرام شود. و چهار نکته ی مهم:

  1. فقط شروع کن. برای بسیاری از اینفلوئنسر ها که تمام دوران شغلی خود را صرف عکس برداری برای شبکه های اجتماعی کرده اند، فشار برای یادگیری فیلم کوتاه می تواند اعصاب خردکن باشد، اما بهترین راه برای بهتر شدن در یک کار تمرین است. طبیعتا در ابتدا “عالی” نخواهید بود، اما با تمرین، پیشرفت خود را حس خواهید کرد و از روند کار لذت خواهید برد.
  2. پژوهش. به منظور ایجاد Reel های جذاب، هر روز 15 دقیقه را به تحقیق در مورد محتواهایی که دیگران پست میکنند اختصاص دهید. به شما این امکان را می دهد که با ویدیوهای پرطرفدار و ترند همراه باشید و از آن ها الهام بگیرید.
  3. اطمینان حاصل کنید که Reel های شما هدفمند باشند. هر ویدئویی که پست می کنید باید از نظر آموزشی، الهام بخشی و…قابل استفاده باشد.
  4. پست های Reel های خود را دسته بندی کنید. از آنجا که اینستاگرام به شدت در الگوریتم خود دنبال اولویت بندی Reels هاست، پست کردن مداوم Reels بر روی حساب شما و عملکرد کلیه مطالب شما تأثیر مثبت می گذارد.

3. مقاوم باشید
چند سال پیش ، امکان پست گذاشتن به صورت پراکنده و رشد مداوم وجود داشت. اما در سال 2021، همه چیز فرق میکند. اگر می خواهید رشد را در اینستاگرامتان مشاهده کنید و از نظر فالوورها برتر باشید، ثابت قدم بودن بسیار حیاتی است. برای پست گذاشتن برنامه ای انتخاب کنید و به آن متعهد شوید تا مخاطبان شما بدانند چه موقع انتظار محتوای جدیدی از شما داشته باشند. و در استوری ها، سعی کنید هر روز خود را نشان دهید. بله؛ هر روز!

یک یا دو روز از هفته را به تولید گرافیک، فیلمبرداری Reels یا عکس گرفتن در خانه برای هفته آینده اختصاص دهید. و قبل از روز عکاسی، لیستی از تمام عکس هایی که می خواهید بگیرید و لباس ها یا وسایل مورد نیاز خود تهیه کنید. به یاد داشته باشید که باید برای همه موضوع های محتوای خود عکس بگیرید!

4. کپشن های معنادار بنویسید
طبق گزارش Later و ‌Fohr در سال 2020، میانگین طول کپشن ها از سال 2016 بیش از دو برابر شده است. و جای تعجب نیست که در سال 2021، کاربران از اینفلوئنسرها بیشتر از یک عکس زیبا و یک کپشن کوتاه انتظار دارند. کپشن ها فرصتی عالی برای شروع مکالمه وایجاد ارتباطات معنی دار با جامعه ی فالوورهای شما هستند. روشی که باید امتحان کنید “کپشن میکروبلاگینگ” است؛ که مانند یک پست کوتاه وبلاگ است. به عنوان مثال، اگر شما اینفلوئنسر خوراکی در اینستاگرام هستید، کپشن میکروبلاگینگ شما می تواند 5 غذایی که باید به اسموتی های خود اضافه کنید باشد؛ به همراه دلایل آن.

اینفلوئنسر اینستاگرام، پست، محتوا، فالوور

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام نوشتن کپشن خود به عنوان یک اینفلوئنسر به خاطر بسپارید: خط اول را به اندازه کافی چشم نواز کنید تا کاربران نتوانند آن را رها کنند. چند مثال:
“راهنمایی نهایی برای …” ،
“5 چیزی که باید در مورد … بدانید” ، “حقیقت واقعی در مورد …” ،
“هر کس دیگری احساس می کند …؟” یا “آیا می دانید چگونه …؟”

زیرنویس های خود را با CTA به پایان برسانید. یعنی مثلا یک سوال، یک دعوت برای به اشتراک گذاشتن یا یک درخواست مشاوره. خواندن زیرنویس خود را آسان کنید. هیچ چیز بدتر از زیرنویس طولانی ای نیست که فقط یک پاراگراف باشد. بنابراین آن را بشکنید! از برخی ایموجی های سرگرم کننده و با مارک تجاری استفاده کنید. این باعث جذابیت بصری بیشتر آنها می شود.

5. درباره مخاطبان خود اطلاعات کسب کنید
آیا شما به عنوان یک اینفلوئنسر بیشتر از اطلاعات اولیه جمعیتی درباره مخاطبان خود می دانید؟

آیا مارک هایی را که پیروان شما دوست دارند، مشاغلی که دارند، مبارزات و اهدافشان را می شناسید؟

برای موفقیت به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام، دانستن همه چیز در مورد افرادی که شما را دنبال می کنند به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که ارزش دنبال کردن داشته باشد؛ و در نهایت عملکرد خوبی داشته باشد.

همچنین یادگیری درباره مخاطبان به شما کمک می کند اطمینان حاصل کنید که با مارک هایی همکاری می کنید که آنها دوست دارند و ممکن است از آنها خریداری کنند.

بعلاوه، اگر می خواهید روزی محصولی (یک دوره آنلاین، لباس یا کالای دیجیتالی) تولید کنید، دانستن علایق و خواسته های مخاطبان بسیار مفید خواهد بود.

از کپشن های خود به عنوان فرصتی استفاده کنید و از فالوورهای خود بخواهید تا در کامنت ها درباره خودشان به شما بگویند!

در Typeform یا Google Forms نظر سنجی کنید.

گذاشتن نظرسنجی برای مخاطبان خود روشی عالی برای پرسیدن سوالاتی است که نیاز به پاسخ طولانی تر دارند، مانند “چیزی که باعث شده است من را دنبال کنید چیست؟” یا “دوست دارید بیشتر در چه زمینه ای کنم؟”

نکته: تکمیل نظرسنجی بسیار زمانبر است بنابراین به خاطر داشته باشید که مشوقی ارائه دهید. به عنوان مثال، هر کسی که نظرسنجی را کامل کند، در یک فهرست ویژه قرار می گیرد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

معرفی ارز دای

ارز دیجیتال دای (DAI) چیست؟

انواع ارز غیر متمرکز در دنیا عرضه شده است که ارز دای یکی از مهم‌ترین‌هاست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *