کاردستی با آجیل جذاب و دوست داشتنی

شاید اگر بشنوید که با آجیل کاردستی می توان درست کرد تعجب کنید ولی ما در این مقاله شما را شگفت زده خواهیم کرد چرا که این بار با ایده‌های جدید و جذاب برای ساخت کاردستی با آجیل نزد شما آمدیم. توصیه می‌کنیم که این دفعه بعد از خوردن خشکبار پوست آنها را  دور نریزید. با ما باشید تا چند نمونه کارهای هنری را با هم نگاه کنیم تا هم لذت ببریم و هم ایده‌هایی جدید برای کاردستی پیدا کنیم.

زیباترین گالری کاردستی با آجیل را در نیمه شب  مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید :‌ آموزش ساخت کاردستی با چوب بستنی 
گل آفتاب گردان با پوست پسته
گل آفتاب گردان با پوست پسته
پنگوئن با پوست گردو
پنگوئن با پوست گردو
کفشدوزک با پوست پسته
کفشدوزک با پوست پسته
کفشدوزک با پوست پسته
کفشدوزک با پوست پسته
جا شمعی با پوست پسته
جا شمعی با پوست پسته
کاج با پوست پسته
کاج با پوست پسته
قلب با پوست پسته
قلب با پوست پسته
دسته گل با پوست پسته
دسته گل با پوست پسته
گل و زنبور با پوست پسته
گل و زنبور با پوست پسته
سوسک با پوست پسته
سوسک با پوست پسته
توت فرنگی با پوست گردو
توت فرنگی با پوست گردو

کاردستی با آجیل

قایق با پوست گردو
قایق با پوست گردو

اردک آجیلی

خروس با پوست گردو
خروس با پوست گردو

 

یکی از انواع ایده‌های خلاقانه، جذاب و جالب برای کودکان ساخت کاردستی با پوست گردو، پسته، بادام و… است که با استفاده از آن‌ها می‌توان کاردستی‌های مختلف و جالب بسازید و همچنین نحوه استفاده از وسایل بازیافتی را به کودکان آموزش داد. برای ساخت این‌گونه کاردستی‌ها پوست خشکبار مانند پسته را از پوستش جدا کنید و آن را بشویید تا نمکش از بین برود، سپس در صورت دلخواه آن‌ها را رنگ آمیزی کنید و یا می‌توانید به صورت ساده‌ هم استفاده نمایید و به کمک چسب حرارتی و یا دیگر چسب که در دسترس باشد پوست‌ها را به هم بچسپانید و به ساخت انواع کاردستی‌های زیبایی بپردازید.

همانطور که می‌دانید کودکان ما به ساخت کاردستی علاقه زیادی  دارند و به کمک پوست‌های آجیل می‌توانید انواع  گل‌های زیبا و رنگارنگ را تهیه نمایید.

در ادامه تصاویری از انواع کاردستی با وسایل دور ریختی از جمله پوسته پسته برای کودکان را مشاهده می‌کنید که هر یک الگوی جذاب و جالبی برای ساخت کاردستی برای شما و کودکتان محسوب می‌شود، انواع پوست آجیل از جمله پسته جزو دور ریختنی‌ها محسوب می‌شود که خیلی‌ها آن‌ها را دور می‌ریزیند ولی در صورتی دیگر می‌توانید که با استفاده از پوست آن انواع کاردستی‌های زیبا خلق کرد که در ادامه تصاویر این کاردستی‌ها را مشاهده می کنید و می توانید گل‌های جالب بسازید.

می‌توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید که پوست‌های دور ریختنی پسته را برای شما نگه دارند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید مانند تصاویری که در اختیار شما قرار نمودیم کاردستی‌های جذاب و جالبی بسازید.

اگر شما هم عاشق استفاده مجدد از پوست‌های دور ریختی آجیل را دوست دارید می‌توانید کاردستی‌های جالبی بسازید استفاده از پوست پسته ایده جالبی است. با استفاده از پوست پسته می‌توانید انواع نقاشی‌های سه بعدی بسازید.

کریسمس آجیلی

مدل درخت اجیلی

دیوار آجیلی

تزیین کاردستای اجیل

اجیل کاردستی

تزیین سینی با اجیل

 

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

شرکت کنندگانAFI

شرکت کنندگان جشنواره فیلمAFI

آفی فست یک رویداد در سطح جهانی است که بهترین فیلم ها را از سراسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *