پولساز ترین شغل های جهان

برخی از افراد از کاری که انجام می دهند راضی هستند زیرا شغل آنها به آنها اجازه می دهد تا رویای خود را دنبال کنند و در پایان ماه نیز به آنها حقوق خوبی داده میشود.

اما همه افراد به این اندازه خوش شانس نیستند که بتوانند در چنین شرایطی قرار بگیرند ، بنابراین تلاش آنها برای یافتن بهترین شغل و بهترین حقوق ادامه دارد.

اگر علاقه مند به بازیگری هستید ، با بازیگر شدن می توانید درآمد زیادی کسب کنید زیرا این شغل یکی از پردرآمدترین مشاغل در جهان است.

همه ما از تعداد ویلاها و اتومبیل های اسپرت و هر وسیله لوکسی که این بازیگران می توانند از عهده تهیه آن برآیند ، اگاهیم و میدانیم بیشتر بازیگران وضعیت مالی بسیار خوبی دارند.

اما بله ، شما باید کمی استعداد داشته باشید تا ستاره شوید.

در دنیای گوشی های هوشمند ، همه ما از بازی ها و برنامه هایی که در میان کاربران سر و صدا ایجاد می کنند آگاه هستیم.

اما آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که چه کسی این بازی ها و برنامه ها را به شما ارائه می دهد و اینکه چگونه آنها ایده ایجاد چنین چیزی را ارائه داده اند؟

نه ، ما این کار را نمی کنیم ، اما اگر شما عاشق بازی هستید و ایده هایی در ذهن دارید ، می توانید از استعداد خود استفاده کنید و یک بازی را برای خود بسازید و یک درامد خوب نیز برای آن بدست آورید.

اگر در تیمی مناسب باشید و از همه مهمتر اگر علاقه مند به کار باشید ، طراحی بازی حرفه ای عالی است و شما را به جای خوبی میرساند.

دو شغلی که در بالا به آنها اشاره شد پردرامدترین مشاغل جهان اند. اما در این مقاله میخواهیم به مشاغل در دسترس شما اشاره کنیم. فقط کافی است اراده داشته باشید و درس بخوانید.

لیست شغل های پردرآمد در جهان:

در اینجا چند شغل پردرآمد یا شغل پردرآمد در جهان آورده شده است.

1. جراحان مغز و اعصاب:

 

مشاغل پر درامد جراح قلب

متوسط ​​حقوق جراح مغز و اعصاب حدود 381،500 دلار است و بیشتر افراد این شغل را دوست دارند. البته که کار با بیماری مغز انسان کار چندان ساده ای نیست ، و هر پولی که در ازای کار خود دریافت می کنید با سختی بدست می اید.

اگر در شغل خود بهترین باشید ، می توانید سالانه حدود 2 میلیون حقوق دریافت کنید ، بنابراین همه پزشکان مشتاق که به دنبال یک زندگی عالی هستند می توانند این گزینه را انتخاب کنند.

اما مراقب همه آن گوشت و خونی که باید هر روز با آن کنار بیایید باشید و همچنین استرس نجات جان یک نفر را بخاطر داشته باشید زیرا در صورت حتی یک دقیقه اشتباه ، ممکن است کسی را بکشید.

2. متخصص بیهوشی:

شغل

متخصص بیهوشی فردی است که مراحل بیهوشی را قبل از جراحی یا حتی در حین جراحی انجام می دهد. حداقل مدرک تحصیلی لازم برای این شغل مدرک لیسانس است.

برخی ممکن است برای این کار  در مقاطع Ph.D  یا M. D. نیز درخواست کنند. تا آنجا که تجربه ثابت کرده است ، انتظار می رود که وقتی متقاضی این شغل هستید حداقل 5 سال تجربه و مهارت گسترده در این زمینه داشته باشید.

3. شغل توسعه دهندگان نرم افزار:

شغل توسعه دهنده نرم افزار

این توسعه دهندگان نرم افزار افرادی هستند که مسئولیت طراحی برنامه های رایانه ای را بر عهده دارند.

آنها برای کاری که انجام می دهند نرخ ساعتی 45.06 دلار دریافت می کنند. این شغل طی سه سال گذشته 11 درصد رشد شغلی داشته است. کل اشتغال سال گذشته برای این شغل خاص 1042402 نفر بوده است. این شغل یکی از شغل های پردرآمد است.

4. شغل مدیران ارشد:

افرادی که مسئول تعیین یا تدوین سیاست های شرکت هستند ، مدیرعامل سازمان بخش دولتی یا خصوصی نامیده می شوند.

آنها کسانی هستند که فعالیتهای مختلف شرکت و موسسات را مدیریت ، هماهنگی ، برنامه ریزی و هدایت می کند. آنها برای انجام موفقیت آمیز فرآیند برنامه ریزی های به کمک زیردستان خود نیاز دارند. با وجود تمام زحماتی که این افراد میکشند تا سود شرکت خود را بیشتر کنند ، آنها لیاقت حقوقی که دریافت میکنند را دارند.

5. متخصصان پوست:

شغل پوست

اگر هر گونه مشکل پوستی دارید ،  باید از متخصصان پوست کمک بگیرید. پوست شما بسیار حساس است و یک حرکت اشتباه می تواند به پوست شما آسیب برساند ، بنابراین ، آنها باید کار خود را با دقت زیادی انجام دهند.

به همین دلیل ،  آنها یک حقوق سنگینی دریافت می کنند و این حقوق به طور متوسط ​​معادل 212،900 دلار است. این شغل یکی از پردرآمدترین مشاغل است.

6. فیزیوتراپیست ها:

آنها دردی را که هر بیمار به دلیل آسیب دیدگی یا حوادث متحمل شده است را التیام می بخشند.

در صورت جدی بودن آسیب ،  آنها به شما کمک می کنند تا بتوانید به خوبی درد را کنترل کنید. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا از درد بهبود یابید ، و برای انجام این کار تقریباً هر ساعت 37.93 دلار هزینه می گیرند. در سه سال گذشته ، این حرفه تا 7٪ افزایش داشته و کل اشتغال سال گذشته به میزان 207،132 نفر بوده است.

7. تحلیل گران مالی:

اگر با در بررسی و محاسبه اعداد و ارقام حرفه ایی هستید ، می توانید این حرفه را انتخاب کنید زیرا با سهام و اوراق قرضه و نحوه فروش آنها روبرو است. بنابراین ، درصورتی که میخواهید در این حرفه فعالیت کنید ، باید اعداد را برای سرمایه گذاری درست بدست آورید.

در این شغل مردم بر اساس پیشنهادات شما پس اندازی میکنند ، بنابراین شما با پس انداز مردم روبرو هستید ، و این شغل اهمیت بسیاری دارد ، برای همین در ازای همه اینها درامد خوبی خواهید داشت.

تحلیلگران مالی به طور متوسط ​​هر ساعت چیزی در حدود 37.34 دلار دریافت می کنند. همچنین در سال گذشته با اشتغال كلی 247159 نفر در این حرفه 7٪ افزایش یافته است.

8.جراح قلب و عروق:

شغل جراح

افراد متخصص در این زمینه مراقبت از قلب را انجام خواهند داد و در صورت بروز هر مشکلی ، جراحان در اختیار شما هستند و قلب شما را به خوبی درمان میکنند.

به طور متوسط ، مبلغ پرداختی به آنها 353،900 دلار است و بیشتر مردم معتقدند که کار آنها ارزش پرداخت این مقدار را دارد ، زیرا آنها کسانی هستند که از قلب ما محافظت می کنند.

9.مهندسان هوافضا:

آنها هواپیماها ، فضاپیماها و موشک ها را طراحی ، ساخت ، آزمایش می کنند. در این فرآیند ، آنها برخی از تحقیقات اساسی را انجام می دهند و حتی تجهیزات مختلف را نیز ارزیابی می کنند.

به طور متوسط ساعتی معادل 50.39 دلار دریافت خواهید کرد و برای انجام دادن این حرفه باید تجربه خوبی در این زمینه داشته باشید.

10. رادیولوژیست ها:

برای تشخیص اینکه چه مشکلی دارید باید با اشعه ایکس چک شوید.

در صورت وجود هرگونه اختلال داخلی ، تنها با کمک رادیولوژیست می توان آن را تشخیص داد و به ازای آن ، 88.86 دلار در ساعت هزینه می گیرند.

ایا میدانستید میتوانید از ایران در کورس های دانشگاه های کشور های دیگر به صورت رایگان شرکت کنید؟ برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

شخصیت رمزآلود مردان بتا که باید بدانید!

شخصیت هر فرد او را از دیگران متمایز می‌کند و به همین خاطر، تیپ‌های شخصیتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *