معرفی سایت‌های همسریابی و دوستیابی رایگان

اخبار مربوط به کلاهبرداری و هک شدن به وسیله سایت‌های همسریابی و دوستیابی رایگان در حال افزایش است، اما جالب‌تر آنکه مراجعان این سایت‌‌ها هم روزبه‌روز بیشتر می‌شود و هیچ مرجعی یا نهاد و سازمانی به طور مستقیم هدایت آن‌ها را برعهده نمی‌گیرد.

مسعود امینی مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان درباره ادعای پوچ این سایت‌ها درباره مجوز داشتن می‌گوید: بعضی از پایگاه‌های اینترنتی ازدواج و همسریابی ادعا می‌کنند که مجوز فعالیت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌دریافت کرده‌اند که ما درباره صحت و سقم آن بی‌اطلاع هستیم.

اینترنت می‌تواند بستر مناسبی برای آشنایی‌های اولیه قبل از ازدواج محسوب شود. البته به شرط‌‌ها و شروط‌‌ها. این سایت‌هاهم از لحاظ فنی و هم از لحاظ محتوایی باید تحت نظارت دقیق دستگاه‌های مسوول باشند.

اطلاعات حیاتی مردم چیزی نیست که بتوان به سادگی آن‌ها را در اختیار دیگران قرار داد. اگر شما هم قصد دارید از این سایت‌های همسریابی و دوستیابی رایگان برای یافتن رابطه‌ای هدفمند استفاده کنید، حتما مسائل امنیتی را مدنظر قرار دهید. مراقب کلاهبرداران و سواستفاده‌گران باشید.

معرفی سایتهای همسریابی و دوستیابی رایگان

معرفی سایت های همسریابی و دوستیابی رایگان

1.وبسایت EliteSingles.com یا مجردهای نخبه

این وب سایت خارجی یکی از بهترین سایت‌های دوست یابی برای مجردهای تحصیل کرده است. همه پیشنهادات این وب سایت نیازهای خاصی از مردم را برآورده می کند.  بنابراین اگر کسی هستید که بر تحصیلات و آموزش شریک زندگی بالقوه خود تأکید دارید، EliteSingle.com برای شما بسیار توصیه می‌شود.

این وب سایت ادعا می‌کند که اکثریت قریب به اتفاق، نزدیک به 80٪ از اعضا، دارای مدرک دکترا، لیسانس یا فوق لیسانس هستند. آن‌ها یک اشتراک کاملاً مادام العمر را ارائه می دهند و مجهز به تمام ویژگی‌های اساسی که در وب سایت نیاز دارید هستند. این وب سایت الگوی خواستگاری منحصر به فرد و هوشمندی دارد که کار را برای شما بسیار آسان خواهد کرد، زیرا حداقل 3 تا 7 مسابقه مناسب را هر روز به شما ارائه می‌دهد.

معرفی : بهترین برنامه های دوست یابی آیفون و اندروید 2021
معرفی سایتهای همسریابی و دوستیابی رایگان

2. وبسایت ZOOSK

سایت دوستیابی و همسریابی رایگان و  آنلاین با 40 میلیون مجرد Zoosk  در مورد محبوبیت خیلی دور از Match.com نیست و ماهانه حدود 30 میلیون بازدید از این سایت انجام می‌شود. افراد در اینجا به دنبال انواع روابط هستند، خواه روابط دوستی و سرگرم کننده و کوتاه مدت خواه رابطه طولانی مدت.

این سایت برای هر نوع هدفی که با تلاش‌های دوست یابی و همسریابی آنلاین در ذهن دارید، مناسب خواهد بود. شما می‌توانید نسخه پولی این سایت را نیز انتخاب کنید. بسیاری از مردم فکر می‌کنند ارزشش را دارد. با این حال، به عنوان یک عضو رایگان، این سایت به شما امکان می‌دهد سکه‌هایی را خریداری کنید که می‌توانید برای سایر ویژگی‌های اضافی مانند تقویت نمایه در نتایج جستجو، یا ارسال هدیه به صورت مجازی و غیره از آن استفاده کنید.

آنچه Zoosk را به ویژه در مجردها محبوب می‌کند این است که مستقیماً با سیستم عامل‌های غول پیکر رسانه‌های اجتماعی مانند Google+ و Facebook ادغام شده است. این سایت همچنین در حال حاضر از 38 میلیون نفر تشکیل شده است و هر روز 3،000،000 پیام در آن رد و بدل می شود!

معرفی سایتهای همسریابی و دوستیابی رایگان

3. EHARMONY

سایت دوست یابی و همسریابی مطمئن برای مجردهای هم فکر سایت eHarmony

سایت دوست یابی و همسریابی مطمئن برای مجردهای هم فکر سایت  eHarmony اگر به دنبال ایجاد یک رابطه جدی و عمیق با یک فرد مستحق هستید، این وب سایتی است که باید به آن مراجعه کنید. قرارهای گاه به گاه در این سایت صورت می‌پذیرد، اما موقعیت سایت شامل افرادی است که به دنبال مشارکت طولانی مدت و ازدواج هستند.

EHarmony به بسیاری از افراد در یافتن عشق کمک کرده است، بسیاری از این موارد نیز به پیوند ابدی ازدواج ختم شده اند. این یک واقعیت شگفت آور است.

پایگاه کاربری eHarmony حدوداً 2٪ از کل ازدواج‌هایی را که در ایالات متحده اتفاق می افتد، تشکیل می‌دهد.

هر ماه 4.1 میلیون بازدید دارد، اما انتظار می‌رود جمعیت اینجا نسبت به سایر سیستم عامل‌ها، بسیار جدی‌تر در مورد مسائل رابطه و ازدواج باشند.

4. Afroromance.com  

یکی دیگر از وب‌سایت‌های دوستیابی به همراه ارائه خدمات شخصی شگفت انگیز و رایگان است که به کسانی که دنبال عشق واقعی هستند اختصاص یافته شده است. تعداد بی شماری از مردان سیاه پوست و زنان سفید پوست از طریق این سایت با همدیگر در ارتباط و ملاقات کرده‌اند و حتی ازدواج نیز کرده‌اند و داستان موفقیت و خوشبختی خود را ایجاد نموده‌اند، نیازی به ذکر نیست که هزاران  مرد سفید پوست و زن سیاه پوست در این وب سایت دوست هستند. روابط شادی و آرامش 1000 ممکن است به دلیل سایت رایگان و دوستیابی سیاه ما باشد.

5. Badoo.com

بی‌شک کسی نیست که سایت Badoo را نشناسد، این سایت یکی از سایت‌های معروف دوستیابی بوده و هنوز هم هست و فعالیت خود را در این راه ادامه می‌دهد، این پلتفرم دارای یک برنامه می‌باشد که همه چیز را آسان فراهم می‌کند. این سایت یک رسانه شگفت انگیز برای ارتباطات آنلاین با افراد مجرد که عاشقانه، دوستانه، معاشقه و عشق واقعی و ایجاد رابطه و… در پی ازدواج هستند.

سایت‌های همسریابی و دوستیابی رایگان

6. Naijaplanet.com

Naijaplanet.com یکی دیگر از سایت‌های بسیار عالی و معروفی می‌باشد که به شما امکان می‌دهد که در همسایگی خود دوست شوید. شما به آسانی می‌توانید به دنبال کسی باشید که مناسب شما باشد و با او یک رابطه دوستی یا عاشقانه  برقرار نمایید، هزاران پسر و دختر مجرد در این وب سایت آماده دوستی با شما هستند. وقتی پروفایل خود را خاتمه دادید، دسترسی نامحدودی خواهید داشت، با زنان و مردان مجرد گپ می‌زنید و با همدیگر آشنا می‌شوید و سپس به خواست خود می‌توانید ازدواج کنید.

7. Tinder.com

Tinder  یک برنامه جستجوی اجتماعی مبتنی بر موقعیت مکانی است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد که اگر کاربری را دوست داشتید انگشت خود را به سمت راست بکشید و یا اگر کاربری موردپسند شما نباشد می‌توانید انگشت خود را به سمت چپ بکشید و یا اگر هر دو طرف در این برنامه یکدیگر را پسند کردند، به این کاربران اجازه چت می‌دهد ( “همخوانی داشتن”). این برنامه اغلب به عنوان برنامه اتصال به کار می رود اطلاعات در دسترس کاربران براساس تصاویر فیس بوک و یک بیوگرافی کوتاهی است که کاربران خودشان به صورت اختیای می‌نویسند و همچنین یک حساب Instagram یا Spotify مرتبط می‌باشد.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

عوارض استفاده از کاندوم که تا بحال به شما نگفته اند!

عوارض استفاده از کاندوم که تا بحال به شما نگفته اند!

دز مقالات پیشین از وبسایت نیمه شب، به معرفی فواید کاندوم پرداختیم و حال امروز …

یک نظر

  1. اساساً هیچ سایت دوستیابی اینترنتی که رایگان باشد وجود ندارد ، همگی اونها نیاز به خرید اشتراک داره و سایتهای دوستیابی رایگان یک دروغ کثیف و بزرگ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *