معرفی انواع فیس براش های دستی و برقی

شستن صورت دو بار در روز می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص اگر مواد آرایشی یا باقی مانده ضد آفتاب خود را پاک کنید. فیس براش ها عمدتا برای کمک به شستن صورت و لایه برداری سطحی برای نشان دادن پوست نرمتر و به حداقل رساندن منافذ ، خطوط ریز و چین و چروک صورت ایجاد شده اند.

فیس براش

آوا شبان ، متخصص پوست ، گفت: فیس براش ها مفید هستند. وی گفت: “گزینه هایی که بتوان بدون دست زدن به صورت آن را شستشو داد ابزاری عالی برای کمک به عدم انتقال باکتری ها از انگشتان به صورت هستند. همچنین توجه داشته باشید باید عواملی را جهت سالم ماندن براش خود در نظر بگیرید که این کارها شامل شستن براش بعد از هر بار استفاده برای جلوگیری از تشکیل باکتری و افزایش طول عمر دستگاه است.

 انواع فیش براش به راحتی در دسترس هستند و از نظر قیمت محدود هستند. شما می توانید براش های دستی در رنج های قیمتی پایین را پیدا کنید و یا براش های برقی و گران قیمت بخرید!

هنگام خرید فیس براش ها باید به دنبال چه مواردی باشید؟

براش ها در از بین بردن لایه های آرایش ، عرق ، سلول های مرده پوست و … موثرتر هستند. برخی از براش ها با استفاده از حرکت و اصطکاک لایه برداری ملایم را انجام می دهند تا آنچه در سطح لایه سطحی یا همان لایه خارجی پوست قرار دارد ، را تمیز کند.

هنگام خرید فیس براش به دنبال ویژگی های زیر باشید:

شکل و وزن آن که باید زمانی که در دست شماست با آن احساس راحتی کنید. طراحی آسان برای استفاده و ترجیحاً موهای سیلیکونی که غیر متخلخل هستند، و در مقایسه با موهای نایلونی ، برای انواع پوست مناسبند.

یافتن فیس براش مناسب بسیار مهم است ، به خصوص اگر پوست حساسی دارید و میخواهید پوستتان آسیب نبیند. Adam Mamelak ، MD ، متخصص پوست در آستین ، گفت: عوارض جانبی و افسانه هایی در مورد استفاده از برس های صورت وجود دارد ، اما نکته اصلی شناخت پوست شما است. وی گفت: ” افراد دارای پوست حساس باید مراقب برس و لایه برداری باشند زیرا می تواند منجر به افزایش تحریک شود.” بزرگترین نکته Mamelak این است که هرگز بیش از یک یا دو بار در هفته از فیس براشها استفاده نکنید ” یک براش و پاک کننده صورت پیدا کنید که با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد.

به طور کلی ، اگر شما علاقه مند به انجام لایه برداری بهتر در خانه هستید ، یک فیس براش میتواند برای شما مناسب باشد. برای کمک به روند خرید شما ، ما چند مورد از بهترین برس های تمیزکننده صورت 2021 را جمع آوری کرده ایم.

انواع فیس براش های موجود در بازار:

فیس براش‌ها انواع مختلفی دارند که و در حالت کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

فیس براش دستی

فیس براش برقی یا اتوماتیک

فیس براش‌ دستی چیست؟ به طور کلی این براش ها با فشار و حرکت دست کار می‌کنند و باعث تمیزی و نرم شدن پوست میشوند.

فیس براش‌ اتوماتیک چیست؟  این فیس براش‌ها یا با برق کار می‌کنند و و یا با استفاده از باطری قادر به حرکت و تمیز کردن هستند.

فیس براش‌‌ دستی:

این براش‌ها به دو نوع زیر تقسیم بندی می‌شوند:

فیس براش دستی برسی

فیس براش دستی سیلیکونی

فیس براشهای دستی برسی:

این فیس براشها مانند مسواک هستند و طرز کار با آن بسیار راحت است اما بیشتر از سه ماه نباید از آن استفاده کرد و هر چند ماه یکبار مانند مسواک باید آن را عوض کرد و یک فیس براش جدید خرید.

فیس براشهای دستی سیلیکونی:

فیس براش دستی سیلیکونی برای انواع پوست قابل استفاده است و پوست شما را به صورت عمقی تمیز می‌کند.

فیس براش‌های برقی:

این فیس براشها نسل جدیدی از دستگاه‌های شست و شو دهنده های صورت می‌باشند که برای استفاده از آن‌ها نیازی به فشار دست نیست و خودشان به صورت شارژی (به وسیله باطری) یا برقی کار می‌کنند.

فیس براش برقی به دو نوع تقسیم می‌شود:

فیس براش برقی چرخشی

فیس براش برقی لرزشی

فیس براش برقی چرخشی:

این فیس براش به صورت چرخشی کار می‌کند در واقع سر های مختلفی دارد که به آن متصل شده و با چرخش دایره ایی صورت شمارا شستشو میدهد و برای تامین انرژی، هم می‌توان آن را با برق شارژ کرد و هم می‌توان از باطری کمک گرفت.

فیس براش برقی لرزشی

فیس براش‌های لرزشی جدیدترین مدل فیس براش‌ هستند. این مدل فیس براش ضرر کمتری نسبت به مدل چرخشی دارد چون باعث کشیدگی پوست نمی‌شود. و با لرزشی که دارد باعث تمیز شدن پوست میگردد. این نوع فیس براش در دو مدل موجود است یکی با سری ثابت و دیگری با سری متحرک.

بهترین فیس براش های سال 2021:

دستگاه پاک کننده صورت Olay Regenerist

فیس براش

دستگاه پاک کننده صورت Olay Regenerist یک برس ارزان قیمت است که به از بین بردن آرایش کمک می کند و پوست شما را تمیزتر می کند. این براش دو سرعت دارد یکی برای تمیز کردن روزانه و دیگری برای لایه برداری عمیق تر به کار می رود. شرکت Olay گفت که برس تمیزکننده آن در برابر آب مقاوم است و استفاده از آن در زیر دوش نیز امکان پذیر است. صابون یا پاک کننده خود را به صورت خود بمالید ، سر برس را مرطوب کنید و سپس دستگاه را به مدت 60 ثانیه دور صورت خود حرکت دهید.

 PMD Clean Pro

فیس براش

PMD Clean Pro یک برس تمیز کننده هوشمند است که با استفاده از یک فناوری به نام SonicGlow با 7000 لرزش در دقیقه پوست را از آلودگی و ناخالصی پاک می کند. طرف دیگر دستگاه ماساژور حرارتی ActiveWarmth اختصاصی با مزایای ضد پیری است و احساس آرامش را به پوست شما میبخشد ، و مانند حوله گرم شده ایی است که به صورت شما فشار داده میشود. PMD می گوید برس سیلیکونی ضد باکتری و مقاوم در برابر بو است . همچنین این براش دارای چهار حالت است و برای انواع پوست قابل استفاده است. برس تمیز کننده صورت PMD Clean Pro در چهار رنگ مختلف موجود است. آنها همچنین دارای مجموعه ای ویژه از ابزارهای پوستی مخصوص نوجوانان و آقایان هستند.

 FOREO Luna 2

فیس براش

شبان Foreo Luna 2 را به دلیل داشتن موهای سیلیکونی نرم تر ، توصیه می کند که ضد میکروبی و ضد باکتری است. Foreo می گوید ، برس دو طرفه به آرامی از یک طرف لایه برداری می کند که 99.5 درصد خاک و روغن را از بین می برد و در نتیجه پوست نرم و لطیف می شود. نیمه دیگر آن با استفاده از ارتعاشات ملایم پوست را ماساژ می دهد و اثرات ضد پیری را بر جای می گذارد. به علاوه ، دستگاه تمیز کننده صورت مناسب سفر در چهار رنگ کاملاً پاستیلی ارائه می شود که با نوع پوست شما ارتباط دارد.

برس پاک کننده صورت ZAQ

فیس براش خوب

برس تمیز کننده ZAQ دارای پنج سرعت متناسب با انواع مختلف پوست است. همچنین تنها برس موجود در لیست ما است که خود را با استاندارد RoHS مطابقت می دهد ، به این معنی که مجموعه ای از استانداردهای اتحادیه اروپا را شامل می شود ، از جمله ساخته شده از مواد فاقد سرب و جیوه. پس از دو ساعت شارژ ، برس تمیز کردن صورت ZAQ دو ساعت باتری را ارائه می دهد.

فیس براش Shiseido

Shiseido با ترکیبی از موی نرم ، مخروطی و بالشتک های سیلیکونی ساخته شده است تا پوست شما را ماساژ دهد. این برس دستی تنها وسیله غیر الکترونیکی در لیست ما است. با این حال ، هنوز هم یک گزینه عملی برای لایه برداری است ، به ویژه برای پوست های حساس زیرا موها بسیار نرم تر از برخی دیگر از برس های موجود در بازار هستند. گزینه Shiseido با مواد پاک کننده کف کننده به خوبی نفوذ می کند و پوست را تمیز میکند.

اگر میخواهید با بهترین روتین پوستی آشنا شوید و از پوست خود به خوبی مراقبت کنید اینجا کلیک کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

آبرسان صورت

بهترین محصولات برند نوتروژینا برای انواع پوست‌ها

توجه به برند لوازم آرایشی در زمان خرید یکی از مهمترین نکاتی است که حتما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *