فریلنسری چیست؟ معرفی بهترین وب سایت های فریلنسری دنیا

فریلنسر کیست؟ چگونه می توانیم به عنوان یک فریلنسر کار کنیم؟ بهترین سایت های فریلنسری دنیا کدامند؟ در ادامه به بررسی این سوالات می پردازیم.

فریلنسر چه کسی است؟

فریلنسر فردی مستقل است که خدمات مختلفی را ارائه می دهد و اغلب همزمان در چندین شغل برای چندین مشتری کار می کند. فریلنسرها معمولاً به ازای مشاغل کوچک مختلف درآمد کسب می کنند و برای کار خود نرخ ساعتی یا روزانه تعیین می کنند. این کار آزاد و معمولاً کوتاه مدت است. یکی از راه ها برای یافتن کار فریلنسری عضویت در بهترین سایت های فریلنسری دنیاست.

سایت فریلنسری دنیا

در واقع فریلنسر به طور رسمی در شرکت استخدام نمی شود . معمولا فریلنسرها همزمان در چندین شغل یا پروژه مختلف کار می کنند ، اما برخی از قراردادهای فریلنسری ممکن است افراد دیگری را که می توانند برای آنها کار کنند محدود کنند تا زمانی که پروژه را کامل کنند.

برخی از شایع ترین مشاغل آزاد در صنایع خلاق مانند طراحی گرافیک ، نوشتن متن ، توسعه وب سایت یا عکاسی وجود دارد. با این حال ، فریلنسرها می توانند تقریباً در هر صنعت مبتنی بر خدمات مانند ترجمه ، مشاوره یا پذیرایی فعالیت کنند.

مانند تاجران انفرادی ، یک فریلنسر تحت اصطلاح گسترده “خود اشتغالی” قرار می گیرد ، اما در حالی که تاجر تنها یک ساختار تجاری خاص است ، اصطلاح “فریلنسر” به وضعیت قانونی خاصی اشاره نمی کند. در عوض ، به نوع کار انجام شده اشاره دارد.

چگونه یک فریلنسر شویم؟

اگر به فکر این هستید که یک فریلنسر شوید ، مهم است که مزایا و معایب آن را بسنجید.

برخی از مزایای فریلنسر عبارتند از:

برنامه کاری انعطاف پذیر: شما می توانید ساعات کار خود را انتخاب کنید و می توانید برنامه خود را متناسب با سایر تعهدات تنظیم کنید.

بهترین سایت فریلنسری دنیا

انتخاب و تنوع: در حالی که اغلب به کارمندان گفته می شود برای کدام مشتری ها کار کنند ، به عنوان یک فریلنسر ، می توانید پروژه های خود را انتخاب کنید و کمتر هستند فریلنسرهایی که محدود به بازارها یا بخشهای خاص باشند.

کنترل بیشتر: شما می توانید اهداف خود را تعیین کنید و در جهت تجارت خود پیش روی کنید.

از طرف دیگر ، معایب مختلفی نیز باید در نظر گرفته شود ، از جمله:

ثبات کمتر: از آنجا که کار آزاد به دسترسی کافی به مشتری بستگی دارد ، بسیاری از فریلنسرها ثبات مالی کمتری دارند و ضمانت کار آینده آنها کمتر از کارمندان است.

مزایای کمتر: بسیاری از شرکت ها مزایایی را برای کارمندان خود مانند بیمه یا برنامه های بازنشستگی ارائه می دهند. فریلنسرهای خود اشتغال مسئول مزایای خود خواهند بود.

شما میتوانید در هر ساعت شبانه روز کارهای خود را به فریلنسرها بسپارید.

بهترین سایت های فریلنسری ایران که به راحتی می توانید در انها کسب درامد کنید را به شما معرفی می کنیم.

در اینجا میخواهیم به برخی وب سایت های فریلنسری دنیا اشاره کنیم:

 

بهترین سایت فریلنسری دنیا

سایت Freelancer : این سایت یکی از معروف‌ترین سایت‌های فریلنسری دنیا است که خدمات خود را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد. این سایت یکی از منابع مهم برای فریلنسرهایی است که امکان انجام دادن پروژه‌های بین المللی را دارند.

سایت UpWork : فضای این سایت شما را به فریلنسینگ کردن تشویق می‌کند.  این سایت امکان همکاری با شرکت‌های مطرحی مانند مایکروسافت را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

سایت Toptal :این سایت در بسیاری از مهارت‌ها توانایی ارائه دارد. این سایت ادعا می‌کند که می‌تواند 3 درصد از بهترین فریلنسر های دنیا را در اختیار کمپانی‌ها قرار دهد.

سایت Aquent : یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه فریلنسری دنیا سایت Aquent است، که کیفیت بالای پروژه‌های تحویل داده شده را عامل موفقیت خود می‌داند. یکی از ویژگی‌های این سایت این است که به فریلنسرهای تازه کار کمک می‌کند تا با مهارت‌های خود دستمزد مناسب هر کار را  تخمین بزنند.

سایت 99Designs : تمرکز این سایت بیشتر بر ارائه پروژه‌های طراحی است و سایت بسیار خوبی برای طراحان محسوب می‌شود تا پروژه‌های خوبی را به عهده بگیرند. اگر به این زمینه علاقمند هستید اما تجربه زیادی ندارید، می‌توانید کار خود را در این سایت شروع کنید و مهارت های مختلف خود را تقویت کنید.

سایت fiverr : فایور یکی از مشهورترین سایت‌های خارجی است که شما می‌توانید با معرفی مهارت‌ها و مبلغ پیشنهادی خود، برای گرفتن پروژه با سایر فریلنسرها رقابت کنید. این سایت سرویس‌های بسیار متنوعی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اگر به حوزه دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید اینجا کلیک کنید و مقاله جالب درباره دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟ (صفرتا صد رپورتاژ آگهی و راهنمای خرید آن)

رپورتاژ اگهی چیست و چگونه میتوان آنرا خریداری کرد؟ رپورتاژ چیست؟ رپورتاژ به شکلی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *