طرز تهیه مرغ لا پلو مجلسی و کباب لا پلو لذیذ و آس

پلو های لایه ای را می توان به عنوان یکی از انواع پلو های مجلسی و سنگینی شناخت که ظاهر آن ها بسیار هوس انگیز و جذاب بوده و از این رو می توان از آن ها برای انواع مراسم ها و مجالس به عنوان غذای اصلی استفاده کرد. تنوع در این نوع پلو ها بسیار زیاد بوده و برخی آن ها را با مرغ و برخی دیگر آن ها را با گوشت تهیه می کنند. شما می توانید این پلو های لایه ای را هم در فر و هم بدون فر نیز تهیه کنید. دقت داشته باشید که اگر علاقه مند هستید این پلو ها را در فر تهیه کنید می تواند از قالب های تکی و یا چند نفره و همچنین از انواع قالب های شکل دار نیز استفاده کنید و بهتر است که برای پخت پلو های لایه ای در فر روی قالب مورد نظر خود را با آلمینیوم کشیده و سپس روی آن را چند سوراخ ایجاد کنید تا پلوی شما به آرامی و با دمای فر به بهترین شکل ممکن پخته شود و آماده شود و پلوی شما نیز دم بکشد. امروز می خواهیم آموزش آشپزی دو مدل از بهترین انواع آن ها را که عبارت اند از مرغ لا پلو و کباب لا پلو را به شما آموزش دهیید پس با ما همراه باشید.

 

طرز تهیه مرغ لا پلو

مرغ لا پلو یکی از انواع غذاهای پلویی و پر طرفدار ایرانی است  که بسیار خوشمزه بوده به دلیل لایه ای بودن آن نیز تا حدودی شبیه به غذا های عربی می باشد. شکل ظاهری این غذا بسیار مجلسی و سنگین بوده و به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از غذا های مجلسی نیز دانست و از آن در بسیاری از مهمانی و مراسم های مهم به عنوان غذای اصلی استفاده کرد. دستور تهیه این غذا کمی سلیقه ای بوده و ممکن است برخی آن را داخل فر و با قالب برخی هم  آن را بدون فر و روی گاز تهیه کنند و همچنین برخی آن را با سینه مرغ و یا فیله مرغ و برخی دیگر نیز آن را با ران مرغ تهیه می کنند. برای مشاهده دستور تهیه مرغ لا پلو کافی است تا به سایت آلامتو مراجعه کنید.

طرز تهیه کباب لا پلو

کباب لا پلو یکی از هوس انگیز ترین انواع غذا های ایرانی است که می توان آن را به عنوان یکی از انواع کباب های خانگی نیز شناخت. تهیه این نوع کباب ساده بوده و می توان آن را با چند قلم مواد اولیه ساده و قابل دسترس در منزل تهیه کرد و سپس از آن برای انواع مراسم و مجالس های خود استفاده کرد. اگر به طعم کباب علاقه مند می باشد و می خواهید که غذایی متفاوت و خاصی را تجربه کنید می توان گفت کباب لا پلو یک پیشنهاد خوب و عالی برای شما محسوب می شود و می توان از آن به عنوان غذای اصلی  استفاده کرد. دقت داشته باشید که برای تهیه کباب لا پلو کافی است تا از برنج زعفرانی به همراه ته دیگ سیب زمینی و گوشت چرخ کرده و مزه دار شده استفاده کنید و سپس این غذای خوشمزه را سرو و تهیه کنید. برای مشاهده طرز تهیه کباب لا پلو کافی است تا به سایت آلامتو مرجعه کنید.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

غذاهای نونی برای شام

برای مهمانی و دورهمی ها شام چی درست کنم که همه راضی باشند؟

زمانی که نام مهمانی و دورهمی به گوش می رسد، یک مادر ایرانی به دنبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *