بهترین برنامه های ساخت اپلیکیشن

ایده شگفت انگیزی برای یک برنامه دارید اما هیچ سرنخی از نحوه ایجاد آن ندارید؟ ما 7 تا از بهترین سازنده برنامه موبایل را برای افرادی که می خواهند برنامه خودشان را بسازند و تجربه کمی در کدنویسی دارند بررسی می کنیم. ما به بررسی سیستم عامل های پیشرو ساخت برنامه هایی که دارای سابقه اثبات شده در توسعه برنامه های موبایل مدرن، و از نظر بصری کاربردی هستند، می پردازیم.

1. Appy Pie
سازنده برنامه گوشی
این برنامه یکی از محبوب ترین سازندگان برنامه در بازار است زیرا به تازه واردان فرصت می دهد تا در عرض چند دقیقه برنامه تلفن همراه خود را بسازند. همچنین، Appy Pie با مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد همراه است که به کاربران اجازه می دهد موارد زیر را اضافه کنند:
خریدهای درون برنامه ای
تبلیغات
برنامه های پیام فوری
کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​این سازنده برنامه را مفید می دانند زیرا برنامه های متنوعی را برای شروع رایگان کاربران ارائه می دهد.
Appy Pie تأکید زیادی بر خدمات مشتری دارد. سازنده برنامه شامل یک لیست جامع از آموزش ها است، که به هر مسئله احتمالی که کاربر ممکن است هنگام ساخت برنامه خود با آن روبرو شود، پرداخته است. همچنین، یک گزینه گفتگوی زنده برای حل مشکلات موجود در هنگام ساخت برنامه وجود دارد. این برنامه یک سازنده برنامه ایده آل برای استارتاپ ها، کارآفرینان و مشاغل کوچک است.

2. BuildFire
ساخت برنامه
این سیستم عامل پیشرو یکی از قابل اعتمادترین برنامه سازان در بازار است. بیش از 30،000 کسب و کار از BuildFire برای توسعه برنامه های خود استفاده کرده اند. این پلت فرم در بین مارک ها، تأثیرگذاران و مشاغل کوچک تا متوسط ​​محبوب است. ظرف چند روز می توانید یک برنامه منتشر کنید و به مشتریان خود بگویید که میتوانند از طریق برنامه به منابع محصول و خدمات شما دسترسی پیدا کنند. در BuildFire می توانید سریع تغییراتی ایجاد کنید و آنها را در زمان واقعی آزمایش کنید.

3. GoodBarber
سازنده برنامه اندروید
GoodBarber هنگام ساخت برنامه ها یک تجربه بصری و انعطاف پذیر را ارائه می دهد. و پس از ثبت نام ، می توانید بلافاصله روی برنامه خود کار کنید. از آنجا که این پلت فرم یک ابزار وب است، می توانید برنامه خود را در همه دستگاه ها توسعه دهید. با این حال، آنچه باعث شده این پلتفرم در میان مردم متمایز شود، لیست عظیمی از ویژگی های ارائه شده از جمله است:
گفتگو کردن
شبکه اجتماعی
اعلان ها را فشار دهید
طرح پلت فرم به خوبی طراحی شده است، بنابراین شما می توانید ببینید که همه گزینه ها و افزودنی ها در کجا قرار دارند.
این برنامه از پشتیبانی تجارت الکترونیکی پشتیبانی نمی کند. خیلی خوب بود اگر این پلت فرم فروشگاه اینترنتی خاص خود را داشت.
همچنین این پلت فرم یکی از ساده ترین راه ها برای ساخت برنامه را ارائه می دهد. توسعه یک برنامه با GoodBarber بسیار ساده و سرگرم کننده است، به طوری که هر کاربر رایانه با مهارت های بسیار اولیه می تواند برنامه های تلفن همراه را منتشر کند.

4. Shoutem

برنامه اندروید و ios
ShoutEm یک سازنده اپلیکیشن با مدیریت محتوا، ابزارهای قدرتمند جذب کاربر و گزینه های کسب درآمد همراه با یک فرآیند انتشار یکپارچه است. سازنده رابط گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد و هر برنامه را می توان با منابع محتوا موجود مانند WordPress، Facebook ، Twitter، و … کاملا یکپارچه کرد. گزینه های کسب درآمد متعدد بدان معنی است که شما می توانید به سرعت یک جریان درآمد از اپلیکیشن خود ایجاد کنید.
می توانید برنامه های خود را تحت حساب توسعه دهنده خود در Google Play منتشر کرده و برنامه یا محتوای خود را به طور همزمان به روز کنید.

5. AppMachine

AppMachine یکی دیگر از برنامه های سازنده آسان و سرگرم کننده است. بیش از 200000 برنامه با AppMachine ساخته شده است. در حال حاضر، 2 برنامه متفاوت قیمت وجود دارد: به علاوه با 49 دلار در ماه و Pro با 69 دلار در ماه. آنچه این سازنده برنامه را از سایر گزینه های موجود در بازار متمایز می کند، اتوماسیون بسیاری از فرایندهای خسته کننده است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید تمام داده های مربوطه را از صفحه وب خود در سازنده برنامه کپی کنید، پس می توانید این کار را با اضافه کردن URL خود انجام دهید. همچنین می توانید اطلاعات و تصاویر را از حساب های شبکه های اجتماعی خود منتقل کنید. در این برنامه صدها فونت وجود دارد که برنامه تلفن همراه شما را منحصر به فرد می کند. AppMachine با تمام ویژگی های لازم برنامه بسته بندی شده است:
پشتیبانی تبلیغات
خدمات مبتنی بر مکان
گزینه های تجارت الکترونیکی
ادغام رسانه های اجتماعی
AppMachine یک سازنده عالی برنامه موبایل است که به راحتی قابل استفاده است و برنامه های شگفت انگیزی را ایجاد می کند. در حالی که هنوز چند ویژگی وجود دارد که باید معرفی شوند ، اما به طور کلی این یک سازنده فوق العاده برنامه تلفن همراه است که به شما در توسعه برنامه های تعاملی و مدرن کمک می کند.

6.iBuildApp


این پلتفرم از یکی از ساده ترین ویرایشگرهای کشیدن و رها کردن استفاده می کند ، دارای بیش از هزار الگوی مختلف براق و دارای سیستم داخلی مدیریت داخلی است. iBuildApp ابزار گسترده ای و ویژگی های بازاریابی را ارائه می دهد که باعث می شود برنامه شما زیبا و حرفه ای به نظر برسد. رابط بصری به گونه ای طراحی شده است که به یک کاربر بی تجربه اجازه می دهد تا در 5 دقیقه یک برنامه کاملاً کاربردی ایجاد کند. مشتریان شما از طرح زیبا، سادگی و زمان بارگیری سریع برنامه لذت خواهند برد. iBuildApp یک سازنده برنامه تلفن همراه کاربردی است که می توانید از آن برای توسعه برنامه های عالی و خیره کننده با مهارت های برنامه نویسی صفر استفاده کنید.

7.AppMakr
برنامه نویسی
این پلت فرم ساخت برنامه واقعاً توجه ما را به خود جلب کرده است! AppMakr یکی از بزرگترین سازندگان برنامه های موبایل است که خودتان انجام می دهید و راه حل های خوبی برای مشاغل کوچک ، غیرانتفاعی و افراد ارائه می دهد. تقریباً 2 میلیون برنامه با استفاده از AppMakr ساخته شده اند. این پلتفرم هم برنامه رایگان و هم برنامه پولی ارائه می دهد. کاربران می توانند با استفاده از نسخه رایگان ، برنامه های اساسی مناسبی ایجاد کنند. ما این واقعیت را دوست داریم که یک کاربر بدون هیچ گونه تجربه در برنامه نویسی می تواند در کمتر از 20 دقیقه یک برنامه کاملاً کارآمد بسازد. روند ساخت برنامه شامل افزودن متن ، صدا ، ویدئو و عناصر HTML است. بعد از اتمام کار ، AppMakr انتشار برنامه در فروشگاه های آنلاین را بسیار ساده می کند. این پلتفرم همچنین به کاربر امکان می دهد تا با مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند ، تضمین کیفیت را انجام دهد. همچنین ، می توانید پس از انتشار برنامه ، به روزرسانی هایی را به آن اضافه کنید. و این کار را با قیمت بسیار جذابی انجام می دهد – برنامه سالانه 99 دلار برای هر دو سیستم عامل iO و برنامه های اندروید به شما تعلق می گیرد. این احتمالاً یکی از مقرون به صرفه ترین سازندگان برنامه در بازار است. یکی از جذاب ترین ویژگی های AppMakr شبیه ساز است که هنگام ساخت برنامه خود نتایج را در زمان واقعی نشان می دهد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *