بیوگرافی و عکس بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم

می خواهم زنده بمانم جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی که 4 اسفند 99 روانه شبکه خانگی شد، ساخته شهرام شاه‌حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته میباشد که در ادامه مطلب به بیوگرافی و عکس بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم پرداخته شده است.

این سریال در سکوت خبری مراحل فیلمبرداری خود را شروع کرد و به سرپرستی مجید مولایی و به قلم پویا سعیدی و پوریا کاکاوند جان گرفته است.

در خلاصه داستان این سریال ایرانی آمده است که، هما حقی ( سحر دولتشاهی ) و نامزدش ( پدرام شریفی ) به همراهِ خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولدِ همایون حقی، پدرِ خانواده ( بابک کریمی ) او را غافل گیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه ی خانواده غافل گیر می شوند…

بیوگرافی بازیگران می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و خواننده اهل ایران است.

نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او بازی‌های تحسین شده‌ای در فیلم‌هایی چون: بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین داشته و برای بازی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است.

از آخرین جوایز او می‌توان جایزه معتبر بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در سال ۲۰۱۹ برای بازی در فیلم قصر شیرین را نام برد.

حامد بهداد در طول فعالیت هنری اش از سوی بسیاری از کارگردانان سرشناس سینمای ایران همچون: عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، اصغر فرهادی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، پرویز شهبازی و بهمن قبادی دعوت به همکاری شده‌است.

همچنین بهداد برای بازی در بسیاری از فیلمهایش از جشن‌ها و جشنواره‌های متعددی نامزد دریافت جایزه بازیگری شده‌است.

حامد بهداد در نقش امیر شایگان

حامد بهداد که پیش‌تر با سریال «دل» ساخته منوچهر هادی به این شبکه آمده است، تجربه حضور موفقش هر چند با اما و اگرهای بسیاری در این سریال همراه بود، اما باعث شد بار دیگر تن به حضور در شبکه نمایش خانگی و در اثری از شهرام شاه حسینی بدهد که با او نیز پیش از این در فیلم «خانه دختر» همکاری داشت. وی در می خواهم زنده بمانم در نقش امیر شایگان مرد خیرخواه بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

او در بیش از ۳۰ سریال و فیلم ایرانی نقش داشته‌است و نخستین کار حرفه‌ای او، در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود.

نخستین نقش سینمایی وی نیز در سال ۱۳۸۴، در فیلم چهارشنبه‌سوری از اصغر فرهادی بود. وی با بسیاری از کارگردان‌های سرشناس ایرانی همکاری داشته و در سریال‌هایی همچون کتاب‌فروشی هدهد، مسافران، نابرده رنج، توطئه فامیلی، عالیجناب، قلب یخی و ساخت ایران ۲ ایفای نقش کرده‌است.

بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته‌است.

همچنین سحر دولتشاهی توانست برای بازی در فیلم عصر یخبندان در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر و برای بازی در فیلم‌های عرق سرد و چهارراه استانبول در سی و ششمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست بیاورد.

او تا کنون دو بار برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده‌است.

سحر دولتشاهی در نقش هما حقی

سحر دولتشاهی نیز از جمله بازیگرانی است که این فضا را تجربه کرده است. او که این روزها سریال موفق «قورباغه» را در پلتفرمی دیگر در حال پخش دارد، پیش از این با حضور در سریال «قلب یخی» به این مدیوم آمد و با سریال‌ های «عالیجناب»،«ساخت ایران» و «قورباغه» ادامه داد.

حالا او در این سریال با نقشی متفاوت به یکی دیگر از پلتفرم‌ ها آمده است؛ باید دید کدام اثر در حال پخشش می‌ تواند مخاطب بیشتری را جذب کند. سحر دولتشاهی در نقش هما حقی نقاش ویترای، عاشق نادر، دختر همایون و فخری در این سریال بازی کرده است.

عکس بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی پدرام شریفی

پدرام شریفی متولد ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

پدرام شریفی ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده‌است. او فوق دیپلم عمران است و فعالیت خود را در بازیگری با تئاتر شروع کرده‌است.

شریفی با فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری به سینمای ایران معرفی شد و بازی در فیلم متولد ۶۵ به کارگردانی مجید توکلی باعث شناخته‌شدن بیشتر وی شد.

او تاکنون در فیلم کارگردانان بسیاری همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، رسول صدرعاملی، نرگس آبیار، بهروز شعیبی و مصطفی کیایی حضور داشته‌است.

پدرام شریفی در نقش نادر سرمد

پدارم شریفی دیگر بازیگری است که روزهای موفقی را پشت سر می‌گذارد. او که با فیلم سینمایی «ماهی و گربه» وارد فضای سینمای شد و با «بادیگارد» و «متولد ۶۵» معروف شد، سال گذشته سریال موفق «هم گناه» ساخته مصطفی کیایی را در پلتفرم فیلیمو داشت و توانست انتظار مخاطبان را با ایفای نقش پیمان صبوری برآورده کند.

پدارم شریفی

حالا باید دید آیا این بازیگران در این سریال نیز می‌توانند مخاطب را همراه خود کنند و آن را تبدیل به اثری ماندگار کنند یا همچنان به همان آثار قبلی و خاطره آن‌ها باید بسنده کرد.

عکس و بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی علی شادمان

محمدعلی شادمان متولد 1375 در ایلام بازیگر ایرانی است. علی کار بازیگری را در نوجوانی از سال 1385 با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال ها ، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است.

او در سال 92 در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال 90 در فیلم رؤیای سینما به کارگردانی علی شاه حاتمی ایفای نقش کرده است. وی در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته است و در سال 2010 و 2011 نیز برنده دوجایزه ویژهٔ سینه کید و فیسی شد و در همین دو سال بهترین بازیگر نوجوان سال شناخته شد.

علی شادمان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نیز که سال 1394 از شبکه دوم سیما پخش شد ایفای نقش کرده است. او در آخرین تجربه بازیگری خود در مجموعه دیوار به دیوار ایفای نقش کرده است.

علی شادمان در نقش کاوه حقی

علی شادمان متولد ۱۳۷۵ در تهران است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم میم مثل مادر آغاز کرد. وی اولین تجربه نمایش خانگی خود را با این سریال در نقش کاوه حقی پسر عموی هما (سحر دولتشاهی) بازی کرده است.

بیوگرافی مهران احمدی

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی مهران احمدی

مهران احمدی متولد اسفند ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی سینما تئاتر و تلویزیون است. از نقش‌های به یاد ماندنی وی نقش بهبود در مجموعه تلویزیونی پایتخت را می‌توان اشاره کرد.

مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت.او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد.

او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌است.

احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

مهران احمدی در نقش حاجی دشتی

مهران احمدی متولد ۹ اسفند ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر و کارگردان است. وی فارغ‌ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری تهران می‌باشد. او بازیگری را با حضور در تئاتر از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۳ برای ورود حرفه‌ای به این عرصه به دانشگاه رفت.

مهران احمدی تجربه دو سریال در شبکه نمایش خانگی با ساخت ایران ۲ و ابله را دارد و در می‌ خواهم زنده بمانم در نقش حاجی دشتی رئیس اداره آگاهی بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی متولد ۷ بهمن ۱۳۶۲ در تهران نقاش و بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است.

آناهیتا درگاهی در۷ بهمن ماه سال۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان، نقاش بنام، آغاز کرد. او از همان سن، مراتب این حرفه را طی کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی حضورِ فعال داشته‌است. همچنین، طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را بر عهده داشته‌است.

او، در کنار فعالیت در عرصهٔ نقاشی و بازیگری، تهیه‌کنندگی موزیک‌ویدئوی پردهٔ آخر از رضا کیانیان را عهده‌دار بوده‌است. درگاهی تهیه‌کنندهٔ یکی از کنسرت‌های آرین کشیشی نیز بوده‌است.

درگاهی، در عرصهٔ سینما و تئاتر، به‌عنوان بازیگر نیز فعالیت دارد. او نخستین دوره‌های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند. مؤتمن در سال ۱۳۹۴ او را برای بازی در فیلم خود با عنوان آخرین بار کی سحر را دیدی؟ برگزید.

آناهیتا درگاهی فعالیت در سینما را با فیلم جنایی آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (به کارگردانی فرزاد مؤتمن، ۱۳۹۴) آغاز کرد. این فیلم در پنج بخشِ جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد جایزه شد و همین تأثیر به‌سزایی در دیده شدن آناهیتا درگاهی داشت. درگاهی سپس در فیلم زرد (مصطفی تقی‌زاده، ۱۳۹۵) بازی کرد.

بعد از آن در فیلم‌های داستان سیاوش (امیر اسکندری، ۱۳۹۶)، قانون مورفی (رامبد جوان، ۱۳۹۷)، چشم‌وگوش‌بسته (فرزاد مؤتمن، ۱۳۹۷)، سودابه (محمدعلی سجادی، ۱۳۹۷)، درخت بنفش (امین اصلانی، ۱۳۹۸) و نیلگون (حسین سهیلی‌زاده، ۱۳۹۸) ایفای نقش کرد.

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد ۱۷ دی۱۳۵۷ در لاهیجان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید.

آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) را گذراند.

در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی نقش آفرینی کرد. وی پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد.

از دیگر نقش آفرینی‌های وی می‌توان به حضور در فیلمهای کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» به کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» اشاره کرد.

آناهیتا درگاهی متولد ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران، نقاش و بازیگر است. او مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران دارد. آناهیتا درگاهی، بازیگری را زیر نظر فرزاد موتمن آموخت و همچنین اولین فعالیت جدی بازیگری‌ اش را در فیلمی از این کارگردان تجربه کرد.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

زیباترین اسامی مخصوص تخلص

زیباترین اسامی مخصوص تخلص

تخلص، لقبی است که شعرا برای خود بر می گزینند و بیشتر از نام خود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *