با استادبانک استاد را در تهران به خانه بیاورید

شرکت در کلاس‌های تقویتی که به صورت گروهی برگزار می‌شود، مزایای مخصوص به خود را دارد. دانش‌آموزان می‌توانند در درس‌هایی که مشکل دارند ثبت‌نام کرده و خود را تقویت کنند. اما این کلاس‌ها برای همه افراد مناسب نیست. به خصوص افرادی که در مباحث خاصی مشکلِ پایه‌ای دارند. تدریس خصوصی برای این افراد پیشنهاد بهتری است. به خصوص اگر در شهر تهران زندگی می‌کنند، می‌توانند از برترین معلم‌های تدریس خصوصی در تهران در منزل خودشان بهره ببرند. اما این مزایا چیست و شامل چه مواردی می‌شود؟

تدریس خصوصی در تهران

مزایای تدریس خصوصی در تهران و در منزل

دانش‌آموزانی که در شهر تهران زندگی می‌کنند، فرصت‌های خوبی در اختیار دارند. مدارس برتر و معلم‌های کاربلد زیادی در این شهر هستند که دسترسی به آن‌ها راحت است. به همین دلیل دانش‌آموزان تهرانی این موقعیت را دارند که از علم این اساتید استفاده کنند. علاوه بر این درست است که کمی وقت معلم در رفت و آمد تلف می‌شود، اما تدریس خصوصی در منزل تهران مزایای بیشتری نسبت به تدریس غیرحضوری و آنلاین دارد که شامل موارد زیر است:

1.      استفاده درست از وقت برای دانش‌آموز و دانشجو

وقتی تدریس خصوصی در منزل دانش‌آموز انجام می‌شود، او می‌تواند نهایت استفاده را از وقتش بکند. نیازی به رفت و آمد نداشته و معلم به منزل وی می‌آید. این موضوع در روزهای امتحانات و نزدیک کنکور که وقت ارزش و اهمیت زیادی دارد، بیشتر نمود پیدا می‌کند.

2.      تدریس خصوصی در تهران فرصت طرح پرسش و چالش‌ها را فراهم می‌کند

در کلاس‌های گروهی معمولاً دانش‌آموزان با سطوح علمی و هوش مختلفی شرکت می‌کنند. مثلاً ممکن است فردی با تراز 6500 در کنار فردی با تراز 4000 قرار بگیرد. این تفاوت بین سطوح هر دو طرف را خسته می‌کند. ممکن است کلاس برای دانش‌آموزان قوی کسل‌کننده شود. از طرف دیگر برای دانش‌آموزان ضعیف بازدهی کافی نداشته باشد.

به همین دلیل توصیه می‌شود از تدریس خصوصی در تهران به صورت حضوری استفاده کنید. به این صورت معلم تنها به یک دانش‌آموز پرداخته و وقت دارد که روی همه نقاط قوت و ضعف او کار کند. دانش‌آموز هم می‌تواند همه سوالات و چالش‌های خود را مطرح نماید. به این صورت کلاس برای او بیشترین بازده را خواهد داشت.

3.      رفع اشکال مختص به خودتان است

تدریس خصوصی در منزل این مزیت را دارد که تنها برای یک نفر تشکیل می‌شود. بنابراین اگر دانش‌آموز در مورد بخش‌هایی از جلسات قبل مشکل داشته باشد، به راحتی و بدون نگرانی می‌پرسد. دیگر دانش‌آموز نگران این نیست که مسخره شود یا وقت دیگران را هدر دهد.

4.      با تدریس خصوصی در تهران وقت در اختیار دانش‌آموز است

یکی دیگر از مزایای کلاس خصوصی در منزل این است که دانش‌آموز وقت کافی برای تمرین و حل مسئله دارد. معلم تنها به یک نفر می‌پردازد. بنابراین هر آنچه لازمه یادگیری دانش‌آموز است، مطرح می‌کند. می‌تواند برای نقطه ضعف های دانش‌آموز مسئله و تمرین بیشتری بدهد. برای بخش‌های قوی‌تر هم تست و آزمون در نظر بگیرد.

5.      امکان تدریس پایه‌ای و رفع اشکال سال‌های قبلی

گاهی اوقات دانش‌آموز در درس به صورت پایه‌ای مشکل دارد. برای مثال دانش‌آموز دوازدهمی را فرض کنید که فیزیک را به صورت پایه‌ای یاد نگرفته است. این دانش‌آموز می‌تواند با کلاس خصوصی این مشکل را رفع کند. معلم از پایه‌های قبلی با او کار کرده و وقتی در یک مبحث از کتاب فیزیک دهم پیشرفت کرد، همان مبحث را از فیزیک یازدهم و سپس دوازدهم با او کار می‌کند. این کار برای همه دروس به خصوص شیمی، ریاضی و زبان اهمیت ویژه‌‌ای دارد.

6.      امکان تمرکز بیشتر با کلاس خصوصی

وقتی دانش‌آموز تهرانی تدریس خصوصی در تهران و منزل خودش را انتخاب می‌کند، این فرصت را دارد که با تمرکز بیشتر به درس گوش دهد. عدم وجود همکلاسی‌ها، خلوتیِ کلاس درس و وقتی که تنها به یک نفر اختصاص داده می‌شود، این فرصت را در اختیار دانش‌آموز قرار می‌دهد که تمام و کمال از کلاس استفاده کند.

7.      راحتیِ بیشتر با تدریس خصوصی در منزل

یکی دیگر از مزایای تدریس خصوصی در خانه این است که دانش‌آموز کاملاً راحت است. بدون استرس، خستگیِ رفت و آمد و با خیال راحت به درس خود می‌پردازد. معلم و دانش‌آموز می‌توانند هر زمان که احتیاج داشته استراحت کنند. البته کلاس باید در هر صورت جدی گرفته شده و از زمان به خوبی استفاده شود.

پیشنهاد می‌کنیم از مزایای شرکت در کلاس‌های برترین اساتید تهران در استادبانک استفاده کنید. تدریس خصوصی در تهران همراه با اساتیدِ استادبانک، تجربه‌ای از درس و کنکور برای شما به ارمغان می‌آورد که هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد. تنها یک بار به سایت استادبانک سر بزنید و لیست اساتید را مشاهده کنید.

8.      انعطاف‌پذیری در برگزاری کلاس خصوصی

یکی از نکات مثبت برگزاری کلاس خصوصی در منزل این است که معلم و دانش‌آموز بر سر زمان کلاس با هم به توافق می‌رسند. هر دو زمان‌های خالی خود را مشخص کرده و ساعت کلاس را تعیین می‌کنند. برگزاری کلاس در زمانی که هر دو به توافق رسیده‌اند، بازدهی بالاتری دارد. مثلاً اگر دانش‌آموز خواب کافی نداشته باشد یا معلم چندین کلاس پشت سر هم برگزار کند، به نتیجه خوبی نمی‌رسند. اما گرفتنِ کلاس با معلم خصوصیِ تهران در منزل این مزیت را دارد که هر زمان هر دو راحت هستند، کلاس را برگزار کنند. حتی این قابلیت وجود دارد که هر زمان یکی از این دو مشکل داشت، موضوع را با دیگری مطرح کرده و ساعت یا روز کلاس را جابه جا کنند.

تدریس خصوصی در تهران حضوری و آنلاین

کدام سایت تدریس خصوصی را انتخاب کنیم؟

آموزشگاهی که برای گرفتن معلم خصوصی در نظر می‌گیرید، باید این ویژگی‌ها را داشته باشد:

  • برای همه پایه‌ها و همه دروس معلم در اختیار شما قرار دهد
  • معلمین و اساتید شایستگی علمی کافی داشته باشند
  • اساتید توانایی بالایی در تدریس داشته باشند
  • اساتید دارای اخلاق حرفه‌ای باشند
  • آموزشگاه پشتیبانی درستی داشته و کار اساتید پیگیری شود
  • اولیا در جریان کار اساتید قرار بگیرند

 

استادبانک به عنوان یکی از برترین مراجع معلم خصوصی در کشور، همه این ویژگی‌ها را دارد. اساتید استادبانک دارای مدرک اخلاق حرفه‌ای بوده و همگی در رشته خود برترین کیفیتِ تدریس را دارند. استادبانک قبل از شروع همکاری با این اساتید فیلترهای سختی برای آن‌ها در نظر می‌گیرد تا در نهایت برترین اساتید کشور را به دانش‌آموزان معرفی کند.

امکان انتخاب معلم برای تدریس خصوصی در تهران حضوری و آنلاین در همه پایه‌ها، دروس و رشته‌ها وجود دارد. کافی است اولیا یا دانش‌آموز به استادبانک مراجعه کرده و درس و پایه تحصیلی را انتخاب کنند. سپس می‌توانند لیست اساتید را دیده و از بین آن‌ها انتخاب کنند. برای انتخاب اساتید، ویژگی‌های آن‌ها از جمله

  • مدارک تحصیلی
  • تجربیات
  • سوابق تدریس
  • توانایی‌ها
  • ویدئوهای نمونه آموزش
  • نظر دانش‌آموزان قبلی در مورد آن‌ها
  • قیمت هر کلاس برای هر استاد بر اساس توانایی وی

درج شده است. دانش‌آموزان به راحتی با بررسی این موارد می‌توانند برای کلاس خصوصی در منزل اقدام کنند. فرقی ندارد به دنبال آموزشگاه تدریس خصوصی ابتدایی باشید یا کنکور، استادبانک همه دروس، پایه‌ها و رشته‌ها را پوشش داده است.

قیمت تدریس خصوصی ساعتی در منزل چقدر است؟

استادبانک برای تعیین هزینه معلم خصوصی به توانایی‌ها و شایستگی استاد توجه کرده است. شما می‌توانید رزومه هر استاد را مشاهده کرده و بر اساس امتیازات یا نظر شاگردان، استاد موردنظرتان را انتخاب کنید. با ورود به سایت یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ می‌توانید به بهترین اساتید تدریس خصوصی در تهران و سایر شهرها دسترسی پیدا کنید.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

دستور پخت غذای کمکی برای کودکان 1 تا 3 سال(12 تا 36 ماهگی)

همه ی کودکان بعد از گذشت 7 ماه از زندگیشان می توانند از غذاهای کمکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *