جدیدترین مدل لباس پسربچه 1400

با نزدیک شدن به سال جدید و نوروز ۱۴۰۰ ما در این نوشته برای شما جدیدترین مدل لباس پسربچه 1400 و پیشنهادهای استایل پسر بچه عید را به نمایش گذاشته ایم. ست های زیبای لباس پسرانه بهاره و تابستانی در تصاویر زیر به نمایش گذاشته شده است.

در اینبخش مجموعه اي زیبا از لباس عید پسرانه 99 را جمع آوری کرده ایم. امروز انواع لباسهای بچه گانه پسرانه رابه همراه راهنمایی مفید برای خرید لباس کودکان رابه همراه هم مرور می‌کنیم. اگر صاحب فرزند پسر هستید قطعا دلتان می‌خواهد کودک تان هر چـه بهتر و آراشته تر دیده شود، امروز همچنین مدل هایي از ست هاي مادر و پسری را هم می‌بینیم.

حالاباهم سری به  گالری  برترین و جدیدترین مدل لباس پسربچه 1400 بزنیم

مدل لباس پسربچه

جدیدترین مدل لباس پسربچه 1400

جدیدترین لباس پسرانه

جدیدترین مدل لباس پسربچه 1400پاییزی

بـه توصیه نیمه شب: گزینشی انتخاب کنید. برای لباس‎هایي روزمره کودکتان بیش اندازه هزینه نکنید از این کـه لباس‎هاي قبلی بچه رابا لباس‌هاي نو ست کنید، نگران نباشید. حتی اگر یکی از برند گران باشد و یک تکه‌ دیگر از برند ارزان. ممکن اسـت بعضی از لباس‌ها زودتر بـه بچه‌ها تنگ شوند.

لباس پسرانه

 

 

ست آبی

 

ست لباس پسرانه

کراواتی پسرانه

جدیدترین مدل لباس پسربچه 1400

جدیدترین پسربچه 1400

 

نکاتی دیگر برای خرید لباس بچه گانه
همیشه یک سایز بزرگ تر از سایز دقیق کودک انتخاب کنید، بچه‌ها خیلی سریع رشد می کنند. در نتیجه سایزشان بـه سرعت تغییر میکند. بطور مثال بچه‌ها 6 تا 12 ماهه می توانند لباس سایز بچه یک ساله را بپوشند یا بچه یکساله، لباس بچه دوساله رابه تن کند. اما حواس تان بـه فصل‌ها هم باشد.

 

اگر فرزندتان مثلا در ماه دی 9 ماهه اسـت، برای 18 یا 24 ماهگی و زمستان و بهار آینده خرید کنید. برای خرید لباس بچه همیشه در فروشگاه اینترنتی یا حضوری بـه قسمت تخفیف‌خورده‌ها مراجعه کنید. با توجه بـه سن فرزندتان می توانید برای ماه‌هاي آینده لباس‌هایي با قیمت مناسب پیدا کنید.

 

آن‌ها را از بین برندهای گران قیمت انتخاب نکنید. یادتان باشد برای لباس‌هاي مهمانی یا موقعیت‌هاي خاص، لباس گران نخرید. جنب و جوش آن‌ها بیشتر اسـت. ممکن اسـت زمین بخورند و سر زانوهایشان ساییده شود. لباس‌هایي کـه دکمه و زیپ دارند انتخاب نکنید. لباس‌هایي با کمرکشدار و پارچه‌هاي کشی مناسب‌تر هستند.

بعضی از مطالب بر گرفته شده از سایت پارس ناز میباشد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

رو انداز نوزاد

آموزش دوخت چند مدل رو انداز نوزادی فانتزی و زیبا

تهیه پتو برای بچه ها بسیار آسان و لذت بخش است و هدایای فوق العاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *