ترندهای طراحی ناخن تابستانی

در حالی که داشتن مانیکور زیبا و جذاب در تمام طول سال ایده خوبی است ، اما چیزی در مورد تابستان وجود دارد که باعث می شود ناخن های شما توجه بیشتری را به خود جلب کنند. در این فصل زیبا شما میتوانید از رنگ های فوق العاده روشن و یا پاستیلی،بافت های تازه و جدید و اشکال شیک و زیبا برای مانیکور خود استفاده کنید.

این مقاله ایده های بسیاری برای مانیکور و داشتن ناخن های زیبا به شما میدهد که شما پس از مطالعه آن میتوانید ناخن های خود را با توجه به ترندهای معروف و مشهور تابستانی، طراحی کنید.

ترند تابستانی طراحی ناخن در سال ۲۰۲۱:

1. ناخن های رنگین کمانی

ناخن در تابستان۲۰۲۱

این فصلی است که مانند هوای آن رنگ های مورد استفاده در آن به سمت رنگ های روشن ، گرم و گرمسیری می رود. یک کوکتل میوه ای از سایه های پاستلی ایجاد کنید و در آن از رنگهای صورتی ، نعناع ایی ، یاسی کم رنگ ، زرد و آبی روشن استفاده کنید. وقتی تابستان فرا می رسد وقت آن است که خلاقیت خود را به شکل مانیکور نشان دهید. بعلاوه ، در تابستان نیازی به پوشیدن دستکش نیست. بنابراین ناخن های شما می توانند توجه همه افراد را به خود جلب کنند!

2. ناخن های هلویی

ناخن هلویی برای تابستان

در حالی که تابستان فرصت های زیادی را برای آزمایش ترند های مختلف بر روی  ناخن های شما فراهم می کند ، یکی از بزرگترین ترندها در این فصل ظاهر ساده است. ناخن هایی با تناژ هلویی یکی از ترندهای اصلی تابستان هستند و به راحتی می توان دلیل آن را یافت. این رنگ برای همه رنگ پوست زیباست. همچنین با طیف کاملی از رنگ های دیگر ، از سرمه ای گرفته تا صورتی و سفید ، به خوبی هماهنگ می شود. همچنین این رنگ به راحتی با جواهرات طلا و رزگلد شما ست میشود.

3. ناخن های تابوتی ،گلدانی یا همان coffin

ناخن تابوتی در تابستان

شکل ناخن تابوتی، که به آن سبک بالرین نیز می گویند ، ناخن هاییست حاوی: اکریلیک های طولانی با لبه مخروطی و یا مربع شکل که شبیه تابوت یا کفش باله است. این شکل ناخن فضای زیادی برای بازی با رنگ ، طرح و مدل در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید آنها را با استفاده از ورقه برداری هولوگرافیک کردن، رنگ آمیزی کامل ، مهره ها و جواهرات و… طراحی کنید. این مدل ناخن به تازگی بسیار ترند شده و مورد استقبال بسیاری از سلبریتی ها قرار گرفته است. اگر میخواهید ناخن های شما به شدت مورد توجه واقع شوند میتوانید از این مدل استفاده کنید.

4. ناخن های گرد

ناخن گرد در تابستان

شکل گرد کلاسیک نیز برای تابستان مد است. این شکل ناخن شیک و ساده است و بیشتر افراد به آن علاقه دارند. همچنین مدل های آن بسیار متنوع است. ناخن های گرد می توانند با رنگ پررنگ یا پاستلی ، جلب توجه کنند. اگر سبک شما کلاسیک یا کمی آندروژنیک می باشد ، ناخن های گرد و طبیعی و با نگهداری خوب انتخاب بسیار خوبی هستند.

5. ناخن های مربعی

ناخن مربعی تابستان

اگر ناخنهای باریک و صافی دارید ناخن های مربعی یک انتخاب عالی برای شما هستند. آنها باعث می شوند تا نوک انگشتان شما پهن تر به نظر برسند. همچنین برای بیشتر افراد سالم ترین شکل ناخن در نظر گرفته می شود زیرا خطر پوسته پوسته شدن ، گرفتن یا شکستن ناخن ها کمتر است. اگر میخواهید ناخن های اکریلیک را انتخاب می کنید ، ناخن های مربعی بهترین انتخاب است. این بدان دلیل است که نوک مربع شکل باعث می شود ناخن پهن تر شود و طول ناخن ها متعادل شود. این ناخن را میتوانید با رنگ های روشن و رنگ های پاستلی آزمایش کنید ، آنها یک انتخاب مرسوم و مد روز در این تابستان هستند.

6. ناخن بادامی

ترند ۲۰۲۱ تابستان

ناخن های بادامی بلند و مخروطی دارای شکلی جذاب و پر زرق و برق هستند. نام آنها از شکل مغز بادام گرفته شده است. ناخن های بادامی شکل انگشتان را تخت می کند و باعث میشود ناخن های شما لاغرتر به نظر برسند. از آنجا که برای ایجاد این شکل ناخن کمی بلندی لازم است ، برخی افراد اکریلیک هایی را انتخاب می کنند که به شکل بادام در بیایند. این ناخن هارا میتوانید به صورت سایه روشن یا ترکیبی از رنگ ها طراحی کنید.

۷. ژلیش ناخن

ژلیش تابستانی

مانیکور ژل روشی آسان برای ماندگاری رنگ و طرح ناخن شماست. ناخن های ژلیش شده نرم و انعطاف پذیرتر از اکریلیک هستند ، بنابراین ظاهر طبیعی تری دارند. اگر می خواهید طول ناخن های خود را گسترش دهید اما نمیخواهید از اکریلیک ها استفاده کنید ، ژلیش کردن برای شما مناسب است. با تم طبیعی یا پالت رنگ روشن ، ناخن های ژله ای در تابستان، همراه با لباسهای مورد علاقه یتان در فصل گرم ، زیبا به نظر میرسند. آن را با رنگ های مختلف مانند مات و براق طراحی کنید و جزئیات زیبا مانند صورتک یا راه راه را اضافه کنید. همچنین میتوانید پس از ژلیش کردن به راحتی رنگ لاک خود را در خانه تغییر دهید و عوض کنید.

۸. ناخن های هنری

طراحی ناخن هنری و تابستانی

برای ظاهری زیبا در تابستان امسال ، به دنبال طرح های گرافیکی باشید. برای به درستی نشان دادن این طرح های هنری ، ناخن های خود را بلند کنید یا اکریلیک هایی به شکل گرد ، بادامی یا مربعی انتخاب کنید. سپس ، اجازه دهید خلاقیت شما با رنگ های متضاد و بافت زیبا بدرخشد. البته به یاد داشته باشید برای این طراحی نیازمند یک ناخن کار حرفه ایی هستید چون طراحی آنها ساده نیست!

طرح ناخن پلنگی

۹. ناخن های نئونی

وقتی صحبت از لاک های نئونی می شود ، همه چیز در مورد انتخاب رنگ مناسب برای رنگ پوست شما است. رنگ های بسیار روشن و اسیدی مانند سبز فسفری ، آبی برقی و زرد در برابر پوست بیشتر ظاهر می شوند و جلب توجه میکنند – در واقع ، اگر رنگ پوست شما بسیار تیره باشد ، همه نئون ها مناسب شما هستند.

۱۰. ناخن های تابستانی و زیبا

تابستان

چه چیزی جذاب تر از مانیکورهای گل دار است؟ این روند ناخن فوق العاده شیرین،کلاسیک و تابستانی است. برای طراحی منحصر به فرد آن میتوانید ، از سایه های پاستلی را با گل های خاص بر روی ناخن خود ترکیب کنید. این طراحی بسیار معروف است و همه ما آنرا در شبکه های اجتماعی مختلف دیده اییم. و همچنین بسیار مناسب فصل تابستان است.

۱۱. ناخن پاستلی

وقتی تابستان میشود ، رنگ های پاستیلی نیز ترند میشوند! از سبز نعناعی گرفته تا زرد کره ای ، صورتی و آبی روشن مایل و…  این رنگ های روشن و در عین حال کمرنگ شما را به یاد گل های تازه و بستنی می اندازد. روی هر انگشت یک سایه پاستلی متفاوت بزنید ، یا مورد دلخواه خود را انتخاب کنید همین! ترند دیگر ایجاد یک طرح فرنچ با طیف وسیعی از رنگ های پاستیلی ، روی ناخن ساده و بدون لاک خودتان است.

اگر برای مانیکور و پدیکور کردن دست ها و پاهای خود وقت رفتن به ارایشگاه را ندارید برای یادگیری سریع و آسان مانیکور و پدیکور در خانه اینجا کلیک کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

تینت لب محبوب ترین ترند لوازم آرایش 2022

تینت لب محبوب ترین ترند لوازم آرایش 2022

یکی از ابزار‌های آرایشی ترند که می‌تواند به راحتی تغییرات جذاب و چشمگیری را در …

4 نظر

  1. چه مقاله خوبی بود کلی ایده گرفتم واسه طراحی ناخن هام ممنون ?

  2. چه جالب من خودم طراح ناخنم اما تا به حال به نکاتی که گفته بودید توجه نکرده بودم خیلی مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *