بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده محصول سال 1399 در شبکه نمایش خانگی است که در این بخش بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه را با هم مرور می کنیم.

این سریال اولین تجربه کارگردانی هومن سیدی در نمایش خانگی است و با حضور بازیگران سرشناس دنیای هنر مقابل دوربین رفته است و همچنین این سریال یکی از هیجان انگیزترین ساخته های هومن سیدی است که بعد از تعیین زمان های متعدد برای پخش، بالاخره در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر سریال قورباغه

از آنجایی که نوید محمد زاده در این سریال نقش اول یا پر رنگ آن را بازی می کند بنابرین اولویت معرفی و بیوگرافی و عکس ، ابتدا با این بازیگر صورت می گیرد .

نوید محمدزاده متولد سال 1367 و فروردین ماهی می باشد، او متولد ایلام است و قبل از بازیگری فوتبالیست بوده است. او با دیدن فیلم صورت زخمی با بازی آل پاچینو تصمیم می گیرد که بازیگر شود، به کرج مهاجرت می کند و با شرکت در کلاس های آزاد رشته بازیگری را دنبال می کند.

او با بازی در فیلم ابد و یک روز به شهرت بالایی دست یافت. نوید محمدزاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

بیوگرافی سحر دولتشاهی بازیگر سریال قورباغه

سحر دولتشاهی متولد سال 1358 می باشد، او در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده و به زبان فرانسوی مسلط می باشد. او با بازی در سریال نابرده رنج و همچنین فیلم طلا و مس به شهرت بالایی رسید.

سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان کارگردان مشهور کمدی می باشد.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

بیوگرافی صابر ابر بازیگر سریال قورباغه

بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

صابر ابر یکی دیگر از شخصیت های سریال قورباغه است که در این مطلب با عکس و بیوگرافی وی آشنا خواهید شد.

صابر ابر متولد سال 1363 و خرداد ماهی می باشد، در رشته مدیریت تحصیل کرده و زیر نظر بزرگانی مثل: مهتاب نصیرپور، پرویز پرستویی، مرضیه برومند و حبیب رضایی بازیگری را آموخته است.

او با بازی در فیلم درباره الی و همچنین فیلم دیدنی اینجا بدون من به شهرت بالایی دست یافت، او هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد و بازی در سریال قورباغه جز یکی از تجربیات درخشان او قرار گرفت .

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر سریال قورباغه

عکس بازیگران سریال قورباغه

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

صاحب عکس فوق ، فرشته حسینی ، یکی دیگر از شخصیت های سریال قورباغه می باشد .

فرشته حسینی متولد سال 1376 و اردیبهشت ماهی می باشد.

او متولد تهران است و از سنین کودکی فعالیت های خود را زیر نظر استاد مهتاب نصیر پور و محمد رحمانیان شروع کرده است، او با بازی در فیلم شکستن همزمان بیست استخوان به شهرت بالایی رسید. او ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

بیوگرافی هومن سیدی بازیگر سریال قورباغه

بیوگرافی بازیگران فیلم قورباغه

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

هومن سیدی متولد سال 1359 و آذرماهی می باشد. او در استان گیلان متولد شده و در رشته گرافیک و همچنین بازیگری تحصیل کرده است.

او با بازی در فیلم یک تکه نان به شهرت رسید و سپس با ساخت فیلم هایی مثل: آفریقا، اعترافات ذهن خطرناک من و خشم و هیاهو تبدیل به یک کارگردان صاحب سبک شد.

هومن سیدی علاوه بر اینکه کارگردان سریال قورباغه می باشد بلکه یکی از بازیگران این مجموعه نیز محسوب می شود.

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

بیوگرافی مهران غفوریان بازیگر سریال قورباغه

بیوگرافی مهران غفوریان

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

مهران غفوریان نیز یکی از نقش آفرینان سریال قورباغه می باشد که در این بخش از مطلب به ارائه عکس و بیوگرافی وی پرداخته می شود. مهران غفوریان متولد سال 1353 و شهریور ماهی می باشد.

او متولد تهران است و در رشته نقاشی تحصیل کرده است. او با ساخت سریال پربیننده زیر آسمان شهر و خلق چهره های ماندگار در ژانر کمدی به شهرت بالایی دست یافت. او به غیر از بازیگری در حرفه اجرا و نقاشی هم فعالیت دارد.

او متاهل است و صاحب یک دختر می باشد.

بیوگرافی آناهیتا افشار بازیگر سریال قورباغه

آناهیتا افشار متولد 7 مرداد سال 1365 و متولد هشترود میباشد او فعالیت هنری خود را از سال 1383 آغاز کرده.او در فیلم هایی همچون هفت و نیم، کارت پرواز، ایستگاه اتمسفر… به ایفای نقش پرداخته.او در سریال های خانگی و تئاتر هم فعالیت داشته.

بیوگرافی اسماعیل سلطانیان بازیگر سریال قورباغه

اسماعیل سلطانیان متولد 1333 و استان کرمانشاه میباشد.او هنرپیشه، کارگردان فیلم، کارگردان تئاتر، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده میباشد.مدرک او بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک میباشد.وی فعالیت های هنری را از سال 1349 آغاز کرد.

خلاصه داستان سریال قورباغه

پس از ارائه بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه حال به خلاصه این سریال پرداخته می شود.

این سریال داستانی اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد.

داستان سریال قورباغه نسبت به سریال های خانگی دیگر داستانی متفاوت تر دارد. برخی از سکانس های سریال، خارج از کشور فیلمبرداری شده و سکانس تیراندازی و درگیری جنایی بودن سریال را اثبات میکند.

در خلاصه داستان سریال آمده است “من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه

احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.”

همچنین داستان سریال قورباغه در مناطق پایین شهر اتفاق افتاده و جدا از این موضوع  بخش هایی از سریال ایرانی در سایر نقاط دنیا نظیر تایلند رخ می‌دهد. قورباغه موضوعاتی مرتبط با مواد مخدر و فروش آن دارد.

در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین (صابر ابر)، فرید (اشکان حسن پور) و جواد (شهروز دل افکار) بعد از ربودن اسلحهٔ یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری (نوید محمدزاده)، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند،

اما اتفاق بسیار عجیبی در آنجا رخ می‌دهد که نشان از قدرت خارق‌العاده صاحب‌خانه (نوری) دارد…

داستان این سریال درباره سه سارق به نام‌های فرید (اشکان حسن پور) جواد (شهروز دل افکار) و رامین (صابر ابر) است که دست به سرقت از یک فرد پولدار به نام نوری (نوید محمدزاده) می‌زنند

اما نوری دست این سه نفر را می‌خواند و آن‌ها را آلوده به سم قورباغه می‌کند و به اسارت خود در می‌آورد. این سه نفر وارد یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر می‌شوند و …

نکات مثبت سریال قورباغه ؟

حال که با بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه آشنا شدیم سوالی که پیش می آید این است که نکات مثبت و منفی این سریال چیست ؟ که در ادامه مطلب به این مهم می پردازیم .

هومن سیدی از معدود کارگردانان ایرانی است که سینمای جهان را به صورت دقیق دنبال کرده و تحت تاثیر فیلمسازان برتر جهانی قرار دارد. این تاثیرپذیری در « قورباغه » قابل مشاهده است. سیدی از اضافه گویی پرهیز کرده و باعث شده ریتم سریال حفظ شود.

پس از تجربه های قبلی هومن سیدی که مخصوصاً در زمان حضور « مغزهای کوچک زنگ زده » در جشنواره فیلم فجر او عصبی کرده بود،

وی این بار به صورت مستقیم در عنوان بندی سریالش این نکته را گوشزد کرده که سریالش برداشت آزادی از فیلم « La Haine » است تا از حمله های احتمالی علیه خودش جلوگیری کند!

بالاخره فشار شبکه های اجتماعی و نویسندگان سینمایی سبب شد تا یکی از فیلمسازان داخلی اعلام کند اثرش را براساس کدام فیلم خارجی ساخته است!

« قورباغه » شاید از معدود سریال های شبکه نمایش خانگی است که ساختار سینمایی دارد و مخاطبین سینما می توانند از تماشای آن لذت ببرند. تصویربرداری، تدوین و کارگردانی « قورباغه » از دیگر سریال های ایرانی منتشر شده در شبکه نمایش خانگی تا این لحظه بهتر است.

هومن سیدی بازی های خوبی از بازیگرانش گرفته است. به نظر می رسد نوید محمد زاده در اینجا هم بتواند رضایت مخاطب را جلب کند.

موسیقی « قورباغه » که احتمالا با الهام از سریال « Dark » ساخته شده، به خوبی حس سکانس ها را به مخاطب انتقال می دهد.

نکات منفی سریال قورباغه ؟

برداشت آزاد به معنای درک یک اثر و خلق ایده ای نو براساس آن طرح است. اما در « قورباغه » گاهی کپی های نعل به نعل از « La Haine » مشاهده می شود که سریال را از برداشت آزاد به کپی تغییر مسیر می دهد!

تلاش هومن سیدی برای نزدیک کردن ساختار سریال به نمونه های خارجی قابل تحسین است.

اما بهرحال ساختار اجتماعی در ایران متفاوت با محله های جنوب شهر پاریس است و مشکل اینجاست که هومن سیدی در « قورباغه » فرهنگ جنوب شهری های فرانسه را به کالبد محله های ایرانی منتقل کرده که گاهی توی ذوق می زند.

بعضی دیالوگ های سریال از لحاظ علمی تطبیق چندانی با واقعیت ندارند. اشاره به قلب سمت راست در حالی که آن اتفاق مشخص رخ داده، از لحاظ علمی رد شده است!

در بخشی از سریال دختر وکیل می گوید:« موکلم پول نداشت برای همین اومده سراغ من که هنوز پایان نامه ام رو هم تکمیل نکردم! ». عدم حضور مشاور حقوقی باعث بروز چنین دیالوگ های اشتباهی شده است چراکه برای وکیل شدن پایان نامه ارائه نمی دهند!

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

حرف آخر :

« قورباغه » علی رغم اینکه مانند ساخته های قبلی هومن سیدی سرشار از الهام بخشی ( یا کپی! ) از آثار برتر جهانی است، اما با این حال سطح جدیدی را در شبکه نمایش خانگی ایجاد کرده که باعث می شود سطح انتظارات مخاطب از این پلتفرم بالاتر برود.

« قورباغه » روایت جذابی دارد و اگر سیدی بتواند در ادامه خرده پیرنگ های جذابی هم به قصه اضافه کند، می توان مطمئن بود که مخاطب ایرانی با تماشای این سریال ضرر نخواهد کرد!

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

زیباترین اسامی مخصوص تخلص

زیباترین اسامی مخصوص تخلص

تخلص، لقبی است که شعرا برای خود بر می گزینند و بیشتر از نام خود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *