بهترین سرگرمی ها برای مهمانی دوستانه

ایده های بسیاری برای بازی در مهمانی ها وجود دارد که باعث می شود شما دوباره مانند یک کودک احساس راحتی کنید. بازی ها را می توان متناسب با جمعیتی که بازی می کنند ، تنظیم کرد.

اگر ترجیح می دهید مهمانی های خود را با خنده و فعالیت پر کنید یا اگر لازم است بچه های کوچک را سرگرم کنید ، این مقاله را مطالعه کنید.

بازی

از آنجا که این بازی ها دارای قوانین انعطاف پذیر و کمی هستند ، می توانید آنها را به سرعت یاد بگیرید و افراد مهمانی را وادار کنید تا برای هر رویدادی اعم از جشن تولد ، جشن تعطیلات یا یک گردهمایی آنها را بازی کنند. بسته به اینکه از چه قوانینی استفاده می کنید ، بیشتر بازی ها میتوانند برای بزرگسالان یا کودکان مناسب باشند. همه آنها برای بازی با جمع های خانوادگی نیز عالی هستند.

معرفی بازی هایی برای افراد با هر سن و سال و مناسب برای مناسبت های مختلف:

بازی Saran Wrap:

این مورد به کمی آماده سازی نیاز دارد: شما به یک جعبه سلفون و یک کیسه آبنبات یا مجموعه ای از جایزه های کوچک مانند: بسته های آدامس ، اسکناس های دلاری ، بلیط های قرعه کشی و مواردی از این قبیل نیاز دارید. یکی از موارد را برای قرار دادن در مرکز توپ خود انتخاب کنید. آن را کاملاً در سلفون بپیچید ، سپس با بزرگتر شدن توپ بسته بندی شده ، موارد بیشتری را اضافه کنید و آنها را در لایه های بسته بندی گیر بیاندازید. هنگامی که از یک رول کامل بسته بندی استفاده کردید (یا در صورت تمایل بیشتر از آن) ، آماده بازی هستید.

بازی

در یک دایره یا دور یک میز جمع شوید. توپ بسته بندی شده را به یک نفر بدهید. و به شخص کنار خود یک جفت تاس بدهید. شخصی که بسته نرم را در دست دارد باید قبل از دو برابر شدن تاس نفر بعدی ، تا حد ممکن توپ را باز کند. (هر جایزه ای که در طول نوبت شما سقوط کند به شما تعلق می گیرد.) هنگامی که تاس فرد دو برابر می شود ، تاس را رد می کند و بسته را دریافت می کند. این کار را تکرار کنید تا توپ کاملاً باز شود.

برای نسخه های جایگزین ، از فردی که توپ پلاستیکی دارد ، بخواهید که از دستکش اجاق گاز استفاده کند یا به جای استفاده از تاس ، برای هر دور تایمر تعیین کند.

 بازی حدس زدن:

شما به یک دسته یادداشت چسبناک و خودکار نیاز دارید.  بر روی هر ورقه یک نام از یک شخصیت یا یک شخص معروف بنویسید ، سپس آنها را پخش کنید تا همه افراد یکی داشته باشند. بدون نگاه کردن به نوشته ، هر شخص باید یادداشت خود را بر روی پیشانی یا پشت خود بچسباند. از همه بخواهید در یک حلقه بنشینند و به نوبت سوالات بله یا خیر را بپرسند تا هویتی که به آنها اختصاص داده شده را کشف کنند. (“آیا من زنده ام؟” یک سوال عالی برای شروع است.) بازی را تا زمانی که افراد هویت خود را کشف کنند ادامه دهید.

بازی

بازی کی بیشتر از همه؟

این بازی مهمانی برای گروه های نزدیک دوستان یا اعضای خانواده بهتر است چون باید نسبت به افراد حاضر در مهمانی شناخت داشته باشید. در یک دایره جمع شوید. با یک نفر شروع کنید ، “کی از همه بیشتر پول خرج میکنه؟” شمارش معکوس کنید و سپس از همه بخواهید به کسانی که فکر می کنند انجام این عمل از چه کسی در جمع برمی آیید اشاره کنند. هرکسی که بیشترین انگشتان به سمت اون نشانه رود از بازی بیرون است. دایره را دور بزنید و بپرسید “کی از همه بیشتر …” تا زمانی که همه به جز یک نفر بیرون باشند. برای ماندگاری بیشتر بازی می توانید از حذف کردن افراد صرف نظر کنید.

بازی با سوالات چالش برانگیز:

در یک دایره جمع شوید. از شخصی که در کنار شماست بپرسید ، “آیا ترجیح می دهی …” و شامل دو موقعیت چالش برانگیز را بیان کنید. (مثلاً “آیا ترجیح می دهی یک سال دوش نگیری یا یک سال مسواک نزنی؟”) بعد از پاسخ ، نوبت آنها است که از شما بپرسند. این بازی میتواند تا جایی که دیگر سوالی در ذهن ندارید ادامه پیدا کند.

قاشق

در این بازی به یک سری کارت( پاسور) و یک سری قاشق نیاز دارید. (تکه های آب نبات نیز کار سازند.) قاشق ها باید به تعداد افراد منهای یک باشند. به هر شخصی که بازی می کند چهار کارت بدهید. هدف جمع آوری چهار کارت مشابه است. افراد کارت های خود را با یکدگیر معامله میکنند یعنی در یک زمان مشخص همگی کارت های خود را زمین میگذارند و افراد بغل هم با یکدیگر کارت ها را جا به جا میکنند.سپس در اخر کارت ها تا زمانی که هر چهار کارت یک فرد از جمع مشابه بشود معامله میشوند. هر کسی که چهار کارتش مشابه شد باید سریع و بلند بگوید قاشق و به سرعت یکی از قاشق هارا بردارد. سپس افراد دیگر نیر باید با شنیدن این کلمه به سمت قاشق ها بروند و به سرعت آنهارا بردارند. در پایان یک نفر بدون قاشق میماند و بقیه باید او را مجازات کنند.

Heads Up

این بازی به یک برنامه نیاز دارد: The Heads Up! این برنامه در App Store و Google Play در دسترساست. بازی به این شکل است که یک نفر تلفن همراه را رو به پشت و جلوی پیشانی خود نگه می دارد. وقتی نگه داشت یک شخص یا یک چیز خاص بر روی نمایشگر نشان داده میشود. و فردی که تلفن هنراه را روی پیشانی خود گرفته یک دقیقه فرصت دارد تا حد امکان حدس درست بزند و سپس تلفن به نفر بعدی می رسد. دسته ها در این بازی شامل حیوانات ، فیلم ها ، چهره های عمومی و افراد مشهور و موارد دیگر هستند.

مافیا

این بازی با نام های Assassin ، Werewolf یا Village نیز شناخته می شود. اگر گروه بزرگی ، دسته کارت و زمان زیادی دارید این یک بازی بسیار سرگرم کننده برای شما ست ، توجه کنید این بازی کمی پیچیده است و بیشتر مناسب افراد بزرگسال است. قوانین کامل مافیا را میتوانید در سایت های مختلف مطالعه کنید. اساس این بازی: برخی از اعضای گروه افراد بد (مافیا ، قاتلان و غیره) هستند. دیگران روستایی هستند وافرادی افسر پلیس هستند. یک نفر مجری است. در این بازی روستاییان و افسران پلیس سعی می کنند حدس بزنند که از بین افراد حاضر چه کسانی مافیا یا همان افراد بد بازی هستند.

لباهنگ:

این سرگرمی یکی از ساده‌ترین بازیهای گروهی است که انجامش در جمع‌های دوستانه می‌تواند بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است. در این بازی کافی است هدفون و پلی لیست موزیک را در ‌گوشی‌تان را آماده کنید و به دو گروه تقسیم شوید. به هر نفر از تیم مقابل یک دقیقه فرصت دهید تا حین گوش دادن به موسیقی اسامی ایی را که طرف مقابل در ژانرهای مختلف(اسم، شهر، فیلم و…)لب‌خوانی می‌کنند را حدس بزنند. نهایتاً گروهی که مجموع افرادش بیشترین حدس درست را زده اند می‌تواند عنوان قهرمانی این بازی را از آن خود کند.

مخالف:

در این بازی باید یک گروه شوید و به صورت دایره ایی دور هم بنشینید سپس هر فرد باید کاری را در گوش فرد کناری خود بگوید و او باید مخالف آنرا انجام دهد برای مثال به فرد کناری خود بگوید دست خود را بالا ببرد فرد باید دست خود را پایین بیاورد. یا مثلا به اون بگوید بنشیند او باید بلند شود و… این بازی در سرعت های بالا بسیار جالب و خنده دار است.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

متن پاییزی عاشقانه جدید با جملات دلبرانه و رمانتیک 1401

متن پاییزی عاشقانه جدید با جملات دلبرانه و رمانتیک 1401

با آمدن فصل پاییز، تبادل پیامهای عاشقانه پاییزی رونق می یابد و به همین جهت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *