بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در سال2021

Google Play ، یک سرویس توزیع دیجیتال است که توسط Google اداره میشود و توسعه یافته است. Google Play به عنوان فروشگاه رسمی برنامه دستگاه های دارای گواهینامه ای که روی سیستم عامل Android کار می کنند ، به کاربران امکان می دهد تا اپلیکیشن‌های اندروید یا برنامه های توسعه یافته با کیت توسعه نرم افزار Android (SDK) و منتشر شده از طریق Google را مرور و بارگیری کنند.

همچنین به عنوان فروشگاه رسانه های دیجیتال ، موسیقی ، کتاب ، فیلم و برنامه های تلویزیونی ارائه می کند.

برنامه ها از طریق Google Play یا به صورت رایگان یا با هزینه در دسترس هستند. می توان آنها را مستقیماً از طریق برنامه اختصاصی تلفن همراه Play Store یا با استقرار برنامه در دستگاهی از وب سایت Google Play ، روی دستگاه Android بارگیری کرد.

فروشگاه Google Play در سال 2016 بیش از 82 میلیارد بارگیری برنامه داشته است و به بیش از 3.5 میلیون برنامه منتشر شده در سال 2017 رسیده است  ، در حالی که پس از پاکسازی برنامه ها به بیش از 3 میلیون بار رسیده است.

در این مطلب بهترین و محبوب ترین برنامه هایی  که شایستگی حضور در تلفن یا تبلت Android شما را دارند ، در 7 دسته معرفی می شوند.

 

1-مرورگرها

 

Brave Privacy Browser

این مرورگر ویژگی های بسیاری با هدف محافظت از امنیت و حریم خصوصی شما دارد. به عنوان مثال ، شامل مسدود کننده های داخلی برای تبلیغات ، پنجره های بازشو ، اسکریپت ها و کوکی های شخص ثالث است. بنابراین می توانید از ایمن بودن اتصالات خود به سایت ها اطمینان حاصل کنید.

 

Firefox

این مرورگر با امتیاز 4.5 یکی از سریع ترین ها با امنیت بالاست.

 

Microsoft Edge     

Microsoft Edge به شما امکان می دهد صفحات وب ، نشانک ها و سابقه مرور را بین دستگاه Android و مرورگر Edge روی دسک تاپ خود به راحتی همگام سازی کنید.

از ویژگی های برتر مرورگر تلفن همراه می توان به نمایش خواندن یکپارچه ، رتبه بندی اخبار و مسدود کننده محتوااشاره کرد.

با استفاده از صدای خود یا با انتخاب عکس می توانید با Bing جستجو کنید و همچنین از طریق برنامه Microsoft Rewards امتیاز کسب کنید

 

 

Tor Browser

پروژه Tor با این اصل که “کاربران اینترنت باید دسترسی خصوصی به یک وب بدون سانسور داشته باشند” فعالیت می کند. قبل از شروع استفاده از Tor ، حتماً مروری بر نحوه کار با آن را بخوانید ، زیرا انواع خاصی از تهدیدهای حریم خصوصی را برطرف می کند (و این کار را بسیار خوب انجام می دهد). مرورگر Tor ممکن است با توجه به عملکرد داخلی پیچیده خود ، کندتر از سایر مرورگرها عمل کند ، اما امنیت بالایی دارد.

 

 

2-ارتباطات

 

Duolingo

اگر به دنبال یادگیری زبان دیگری هستید ، Duolingo بهترین پیشنهاد است. هرچه بیشتر از برنامه استفاده کنید ، قفل بیشتری باز می کنید و  با تمرین بیشتر می آموزید.

این برنامه اندروید رایگان در حال حاضر از دانمارکی ، هلندی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایرلندی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، اسپانیایی و سوئدی پشتیبانی می کند.

 

 

Google Translate

بسیاری از مردم می ترسند که نتوانند هنگام مسافرت با مردم کشور دیگری ارتباط برقرار کنند. Google Translate به سرعت متن نوشتاری یا کلمات گفتاری را ترجمه می کند. حتی می توانید از برنامه برای صحبت کردن برای خود استفاده کنید و متن را از طریق دوربین یا دست خط وارد کنید. این برنامه اندروید می تواند 103 زبان را با اتصال داده و 52 را هنگام آفلاین ترجمه کند.

 

 

LinkedIn

لینکدین در واقع یک شبکه اجتماعی حرفه ای است که اساسا برای بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن دیگران با آن ها طراحی شده است. با این حال، استفاده از لینکدین تنها به این موضوع محدود نمی شود و کاربران این شبکه اجتماعی می توانند از طریق آن، با افراد دیگری که در حوزه کاری شان فعالیت می کنند، آشنا شوند و با آن ها ارتباط برقرار کنند.

همچنین می توان از این سیستم برای پیدا کردن کار یا استخدام افراد نیز استفاده کرد. این موضوع چندان مسئله عجیبی نیست؛ کافیست سری به صفحات اشخاص یا شرکت های مختف بزنید تا از این مسئله با خبر شوید. علاوه بر این، محدود به داشتن یک حساب کاربری نیستید و می توانید با در اختیار داشتن چند اکانت مختلف، استفاده های متعددی از لینکدین داشته باشید. کار کردن با این پلفترم نیز بسیار راحت تر از چیزیست که فکرش را می کنید.

 

Snapchat

اسنپ چت یک شبکه‌ی اجتماعی/پیام‌رسان است که مبنای کار آن ارسال عکس به دوستان به صورت موقت است. یعنی اینکه عکسی را برای دوستتان ارسال میکنید که دوستتان فقط چند ثانیه(یا حتی یک ثانیه) میتواند آن را ببیند، سپس این عکس به صورت خودکار پاک میشود! البته به مروز زمان و با با زیاد شدن کاربران سرویس Snapchat، امکانات بسیاری به این سرویس محبوب اضافه شده است ولی همچنان ماهیت اصلیِ خود که همان ارسال تصاویر نابودشونده است را حفظ کرده است و این قابلیت به عنوان مهم‌ترین قابلیت اسنپ‌چپ شناخته میشود.همچنین بد نیست بدانید که با توجه به نوع کارکرد این سرویس، اکثر مخاطبانِ آن را قشر نوجوان و به اصطلاح Teenager‌ها تشکیل میدهند.

 

 

Signal

سیگنال یک برنامه پیام رسان متنی، صوتی و تصویری رایگان و امن است که نه تنها می‌تواند از آن توسط گوشی اندروید و آیفون خود استفاده کنید، بلکه برای کامپیوتر هم توسعه پیدا کرده. برای استفاده از این پیام‌ رسان تنها به شماره تلفن نیاز دارید. امکانات پیام رسان سیگنال می‌توان به امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با دوستانتان، ارسال پیام‌های متنی، تشکیل گروه، استفاده از ایموجی یا استیکر مشابه اپ‌های دیگر اشاره کرد. با این وجود یک تفاوت بزرگ میان سیگنال و سایر برنامه‌ها وجود دارد: سیگنال به حریم خصوصی شما احترام می‌گذارد و از آن محافظت می‌کند.

 

 

Textra

نرم افزار مدیریت مسیج قدرتمند و پرطرفدار Textra SMS با دارا بودن ظاهر زیبای خود و امکانات بی نظیرش می تواند بهترین جایگزین بخش مسیج اندرویدفون شما باشد. این نرم افزار با امکانات خود همچون ارسال پیام های متنی و چند رسانه ای با سرعتی بالا و در پنجره ی پاپ آپ، قابلیت شخصی سازی برای مخاطبین و بیش از 800 شکلک بسیار زیبا آمده است تا به شما بگوید که با ظاهر پیش فرض موبایل خود خداحافظی کنید و با رابط کاربری جدید زین پس، به مدیریت مسیجینگ خود بپردازید.

 

 

WhatsApp

یک اپلیکیشن اندروید رایگان برای ارائه خدمات پیام رسانی است اما این اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران آن چیزی فراتر از یک سرویس پیام رسان می باشد. اپلیکیشن WhatsApp بسرعت در میان شبکه های رسانه ای دیجیتال سراسر جهان گسترش یافته و برنامه ای امن و ایمن برای کاربران جهت برقراری ارتباط با یکدیگر می باشد. از جمله کاربردهای ویژه WhatsApp که می توان به آنها اشاره کرد، مطلع ساختن پلیس و سرویس های امنیتی از وقوع جرم، فعال سازی بهتر خطوط ارتباطی میان نیروهای همگانی  و قانونی و همچنین گرداوری مدارک جرم علیه شخص مرتکب جرم می باشد. افزون بر این مردم برای ضبط رویدادهای طبیعی همانند  آتشفشان، زمین لرزه، توفان و دیگر رویدادهای ناگوار نیز از WhatsApp بهره می برند.

 

 

Your Phone Companion

اپلیکیشن Your Phone Companion به رتبه یک پر طرفدار ترین و دانلود شده ترین برنامه استور گوگل پلی آمریکا تبدیل شده است. این موفقیت در حالیست که این برنامه محصول مایکروسافت هست و همواره صدر جدول پر طرفدار ترین برنامه های استور اندروید از آن مایکروسافت است. در واقع این برنامه لینکی بین سیستم عامل اندروید و ویندوز ۱۰ برای شما ایجاد می کند. ا دانلود این برنامه فوق العاده کاربردی را در کنار Microsoft Launcher از دست ندهید.

 

 

3-خوراکی

Blue Apron

یک سرویس وعده غذایی با مواد تشکیل دهنده و دستور العمل آمریکایی است که منحصراً در ایالات متحده فعالیت می کند. جعبه های هفتگی حاوی مواد تشکیل دهنده هستند و همچنین شامل دستور العمل های پیشنهادی است که باید توسط مشتری و با استفاده از مواد اولیه سفارش داده شده طبخ شود.

 

 

Cookpad

اگر به آشپزی خانگی، کشف ایده‌های جدید، و اشتراک تجربه‌هایتان با دیگران علاقه دارید، کوکپد بهترین گزینه برای شماست.
آشپزی در خانه حس تنهایی به دنبال دارد، و پیدا کردن انگیزه لازم برای پخت‌و‌پز روزانه کار دشواری است، اما با وجود تقریبا سه میلیون دستور پخت، بزرگترین کتاب آشپزی فعال، و امکان ذخیره مجموعه دستورها، دیگر نیازی به دغدغه خاطر برای یافتن ایده‌های جدید نیست.

 

 

Seamless

این مورد بهترین برنامه برای سفارش غذا است زیرا زمانی که فرصت درست کردن غذا را ندارید و مشغله زیادی دارید تا خودتان غذا درست کنید این برنامه به شما کمک می کند تا به صورت آنلاین غذای مورد علاقه خود و خانواده خود را به راحتی از رستوران های نزدیک محل زندگی خود و یا رستوران های مورد علاقه و مورد اطمینان خود سفارش دهید و امتیاز کسب کنید و البته این نرم افزار در اکثر شهر ها و کشور ها فعالیت دارد. شما می توانید از دو ساعت تا چهار روز قبل از دریافت غذا سفارش دهید تا هر موقع به آن احتیاج داشید در ساعت و روز تعیین شده به شما تحویل داده شود. همچنین شما می توانید به صورت آنلاین با کارت بانکی خود پرداخت کنید.

 

 

Yelp

یلپ یک برنامه با امتیاز بالا برای آندروید می باشد که بیش از صد میلیون بررسی در خصوص کسب و کارهای مختلف در تمام جهان را در خود جای داده است-همه و همه زیر دستان شما.چه به دنبال یک مغازه پیتزا فروشی که در تایم مورد نظر شما باز باشد و یا یک کافی شاپ نزدیک،یِلپ راهنمای محلیه شما برای پیدا کردن مکانی برای خوردن،خرید کردن،نوشیدن،استراحت کردن و سرگرمی می باشد.

 

 

4-عکاسی

 

Adobe Lightroom

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ های اندروید، نرم‌افزار لایت روم برای مدیریت کردن تصاویر بر اساس پایگاه داده می‌باشد و اطلاعات کم‌نظیری همچون نوع دوربین، مدل دوربین، زمان گرفتن عکس، دیافراگم، سرعت شاتر و… را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شما کافیست فقط یک عکس را در نرم‌‌افزار “لایت روم” اجرا کنید. پس از آن در بین انبوهی از ابزار‌ها و قابلیت‌ها قرار خواهید گرفت.

 

 

Flick

فلیکر، یک شبکه اجتماعی به اشتراک‌گذاری تصویر است که کاربران می‌توانند تصاویری که با دوربین خود ثبت کرده‌اند را با سایرین به اشتراک بگذارند. درواقع روند کار به این صورت است که کاربران با ایجاد یک حساب کاربری، می‌توانند تصاویر و حتی ویدیوهای خود را در بستر Flickr بارگذاری کرده و از این طریق سایر کاربران هم می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. این شبکه اجتماعی بیش از هر شبکه اجتماعی دیگری بر روی عکس تمرکز دارد و شاید بتوان گفت برای کاربران حرفه‌ای عکاس به مانند اینستاگرام است.

 

 

Google Photos

اینکه شما یک عکاس حرفه ای باشد و یا اینکه فقط از عکس گرفتن با گوشی خود لذت می برید فرقی ندارد Google Photos یا گوگل فوتو یکی از برنامه های کاربردی است که داشتن آن یک ضرورت محسوب می شود هدف اصلی این برنامه دسته بندی و تهیه نسخه پشتیبان از عکس های کاربران می باشد و دارای قابلیت های متنوعی است. در این سرویس از عکس هایی با حداکثر کیفیت 16 مگاپیکسل و ویدیوهای 1080p به صورت رایگان پشتیبانی می شود. شما می توانید عکس ها را بر اساس مکان و یا چیزهایی که در داخل عکس است جستجو کنید به طور مثال با جستجوی سگ می توانید همه عکس هایی که سگ در آن وجود دارد را پیدا کنید.

 

 

Instagram

اینستاگرم  همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند.

 

 

PicsArt Photo Studio

PicsArt Photo Studio با تعداد زیادی افکت ، کنترل لایه ها ، ابزار طراحی و کلاژ ، می تواند با فتوشاپ رقابت کند و یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای Android است

وقتی می خواهید عکس های فوری گوشی های هوشمند خود را به سطح بالاتری برسانید ، این برنامه را جستجو کنید.

 

 

Snapseed

با این برنامه می توان افکت های خیلی خاصی را در عکس ها ایجاد کرد که در کم تر نرم افزاری قابل ایجاد است.

 

 

5-موسیقی و پادکست‌ها

 

Anchor

انکر (ANCHOR) است که علاوه بر رایگان بودن ساختار ، فرآیندی بسیار ساده دارد، به همین دو دلیل به انتخاب اول بسیاری از پادکست‌های نو‌پا تبدیل شده‌است، فرآیند ساخت پادکست در انکر می‌تواند بسیار ساده و خلاصه انجام شود، شما می‌توانید با گوشی خود یک اپیزود را در اپلیکیشن انکر ضبط کنید، اندکی آن را ویرایش کنید و بلافاصله منتشر کنید.

 

 

Bandcamp

برنامه Bandcamp به شما امکان می دهد فهرست گسترده ای از موسیقی توسط هنرمندان از هر گوشه جهان را جستجو کنید ، به شما امکان می دهد با خرید کالاها و موسیقی آنها به طور مستقیم از هنرمندان موردعلاقه خود پشتیبانی کنید و به شما امکان دسترسی سریع و نامحدود به خرید Bandcamp را می دهد.

 

 

BlackPlayer

اصلی ترین مشخصه که بعد از دانلود BlackPlayer با آن مواجه خواهید شد، محیط بسیار ساده و کاربر پسند بودن آن است. این ویژگی سبب شده است تا این موزیک پلیر اندروید، در جایگاه ویژه ای بین هواداران قرار گرفته و امتیاز بالایی را در بین رقبایی همچون JetAudio یا KMPlayer و سایر موزیک پلیرها کسب کند. نکته جالب توجه در طراحی این موزیک پلیر زمینه کاملا مشکی آن است که از نام آن پیدا می باشد. یک تم کاملا یک دست و بدون پیچیدگی که بسیار سریع و روان کار خواهد نمود.

 

 

LiveXLive

این یک برنامه اندروید پخش کننده موزیک میباشد که شما میتوانید به تمام موزیک های مورد علاقه خود گوش کنید و پخش های زنده ای که در حال اتفاق افتادن است ببینید. یکی از ویژگی های جالب این اپلیکیشن پخش زنده رویداد های موسیقی و کنسرت ها در سراسر جهان میباشد که اگر به هر دلیلی امکان حضور در کنسرت را نداشته باشید میتوانید از این اپلیکیشن استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این اپ امکان ایجاد ایستگاه و پلی لیست اختصاصی خودتان و اشتراک گذاری آن میباشد.

 

 

Pocket Casts

Pocket Casts پلیری هوشمند برای پخش ساده و پر امکانات پادکست های مختلف می باشد با نصب این این برنامه مخصوص اندروید به بیش از 200 هزار پادکست مختلف دسترسی خواهید داشت که تنها کافیست نام آن ها را لمس کرده تا در دیوایس شما ذخیره شوند. لیست پخش مورد علاقه خود از پادکست های مورد نظرتان ایجاد کرده تا به صورت خودکار و پشت سر هم اجرا شوند. از برترین قابلیت های پاکت کست می توان به تنظیم سرعت پخش اشاره کرد، به گونه ای که خواهید توانست سرعت پخش پادکست ها را به دلخواه خود تنظیم کنید. با سیستم هوشمند به کار برده شده در این اپلیکیشن نویز موجود در پس زمینه را از بین برده و حجم صدا را به راحتی افزایش و یا کاهش دهید. یکی دیگر از امکانات Pocket Casts توانایی همگام سازی آن با سرور های ابری است، تنها کافیست برنامه را با حساب های خود همگامسازی کنید تا بتوانید به پادکست های ذخیره شده بر روی این سرور ها به راحتی دسترسی داشته باشید.تایمر خواب برنامه را به میزان دلخواه تنظیم کنید تا در صورت خوابیدن پخش پادکست ها به صورت خودکار متوقف و برنامه بسته شود. همچنین اگر به یک پادکست علاقه دارید خواهید توانست با یک جست و جوی ساده به دیگر اپیزود های آن دسترسی داشته باشید.

 

 

Songkick

Songkick پل ارتباطی بین موسیقی مجموعه دیجیتال و کنسرت های منطقه شما است. Songkick پس از نصب ، دستگاه شما را برای یافتن آهنگ اسکن می کند و سپس به شما امکان می دهد ببینید که چه زمان و کجا هنرمندان مورد علاقه شما اجرا می کنند. اگر نمایشی را مشاهده می کنید که به آن علاقه دارید ، می توانید بلیط ها را هم از داخل برنامه خریداری کنید.

 

 

Spotify

اسپاتیفای (spotify) یک سرویس پخش موسیقی است که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ، پادکست و ویدئوی هنرمندان سراسر جهان دسترسی داشته باشید. علت جذابیت اسپاتیفای برای مخاطبین این است که صرفا می‌توان با ساخت یک حساب کاربری از طریق ایمیل یا اتصال از طریق فیسبوک به‌طور رایگان از سرویس اسپاتیفای استفاده کرد. این برنامه مخصوص گوشی های اندروید می باشد.

 

 

Stitcher

 Stitcher نام یک اپلیکیشن رایگان اندروید برای گوش دادن به پادکست ها میباشد که به شما اجازه میدهد به بیش از 260 هزار پادکست موجود در اپلیکیشن به صورت رایگان گوش دهید. یکی از ویژگی های خوب این اپلیکیشن فراوان بودن موضوع پخش پادکست ها میباشد که میتوانید در هر زمینه اعم از سیاسی، ورزشی، اقتصادی و فرهنگی و … گوش بدهید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین این اپلیکیشن به شما اجازه میدهد تا پادکست های مورد علاقه خود را در حافظه تلفن ذخیره فرموده و در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید گوش بدهید.

 

 

6-خرید

 

Amazon

نرم افزار رسمی آمازون برای خرید میلیون ها محصول مختلف از این پورتال اینترنتی و مدیریت سفارشات خود از هر جایی، محصولات مختلف آمازون را ببینید، یک محصول که توسط چند فروشنده عرضه میشود را ببینید، قیمت های آنها را مقایسه کنید، نظرات کاربران راجع به آن محصول را بخوانید، هر محصولی که خواستید را با دوستان تان هم به اشتراک بگذارید و وضعیت سفارش هایتان را در آمازون پیگیری کنید. شما میتوانید محصولات مورد علاقه تان را جستجو کنید، با دوربین گوشی تان از تصاویر یک محصول عکس بگیرید یا بارکد آن را بخوانید یا حتی از قابلیت جستجوی صوتی اپلیکیشن نیز استفاده کنید. همچنین اپلیکیشن دارای بخش هایی به نام “پیشنهاد روز” و “پیشنهادهای فوق العاده” نیز هست که توصیه میکنیم حتما سری به آنها بزنید. همچنین میتوانید دریافت اعلانات حمل کالا را در حساب کاربری خود فعال کنید تا از طریق پیامک از ارسال و رسیدن محصول خریداری شده تان به مرکز پستی مطلع شوید.

 

 

Google Pay

گوگل پلی یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیاپلیر ابری می‌باشد. این خدمات از طریق وب، اپلیکیشن موبایل Play Store در اندروید و گوگل تی‌وی در دسترس می‌باشد. خریداری محتوا برای تمام پلاتفرم‌ها/دستگاه‌ها قابل دسترس است. گوگل پلی در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد، زمانی که گوگل، خدمات دو برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد و برند جدید گوگل پلی را معرفی کرد.

 

 

Pinterest

پینترست سنجاق کردن یا پینینگ ساده است. یک بوکمارکلت وجود دارد که می‌توانید با انتخاب آن هر تصویری را در سایتی که در آن هستید، بگیرید. تصویر را انتخاب کنید، رده‌ای را که می‌خواهید تصویر در آن قرار بگیرد، انتخاب کنید و به همین سادگی آن را پین می‌کنید.

 

 

Venmo

سیستم پرداخت Venmo در قالب یک اپلیکیشن اندروید سرگرم کننده ارائه شده است و کاربران از طریق این برنامه می توانند علاوه بر اینکه با دوستان خود و سایر کاربران در ارتباط هستند، در صورت نیاز برای دوستانشان پول واریز کنند و یا به خرید از سایت های مورد علاقه بپردازند و تجربیات خرید خود را با دوستانشان نیز به اشتراک بگذارند. حساب پی پل خود را می توانید برای استفاده از سیستم پرداخت Venmo بکار گیرید. از آنجایی که امنیت این سیستم پرداخت توسط شرکت پی پل تامین می شود و دارای رمزنگاری پیشرفته برای حفظ امنیت معاملات و داده های برنامه می باشد، می توانید با اطمینان کامل از آن استفاده کنید.

 

 

7-سفر

 

Airbnb

ایربی ان بی وبسایتی است که مردم در آن مکان‌های اقامتی‎ ‎را کرایه می‌دهند.‏‎ ‎این وبسایت دارای بیش ‏از 1500000 مکان فهرست شده در 34000 شهر و 190 کشور است.‏‎ ‎این شرکت که در اوت 2008 ‏به مرکزیت سان فرانسیسکو، کالیفرنیا‎ ‎بنا نهاده‌شده، دارای مالکیت خصوصی بوده و توسط‎ Airbnb ‎Inc. ‎اداره شده و در مالکیت آن قرار دارد‎.‎‏

اگر خواهان اقامت در یک آپارتمان به مدت یک شب، یک قصر به مدت یک هفته یا یک ویلا به مدت ‏یک ماه هستید ایر بی ان بی شما را با دنیایی از تجارب مسافرتی و با قیمت های متنوع آشنا می کند. ‏‏

 

 

Citymapper

اگر از طریق حمل و نقل عمومی یا وسیله نقلیه شخصی در یک شهر بزرگ شهری سفر می کنید ، Citymapper می تواند تمام جزئیات سفر شما را برنامه ریزی کند. اطلاعات حمل و نقل برای ده ها شهر بزرگ ایالات متحده و نقاط داغ بین المللی در اروپا ، آسیا و آمریکای لاتین را دارد. علاوه بر این ، چندین گزینه حمل و نقل را برای هر شهر ارائه می دهد.

 

 

Google Maps

Google Maps اپلیکیشن اندروید است که به صورت پیش فرض در تمام دستگاه های اندرویدی نصب بوده و از اپلیکیشن های اصلی اندروید به شمار می‌رود. گوگل نسخه آی او اسی این برنامه را هم برای کاربران آیفون و آیپد های شرکت اپل هم عرضه کرده است. با استفاده از اپلیکیشن گوگل مپ (Google Maps) شما می‌توانید نقشه تمام نقاط دنیا را در گوشی خود داشته باشید.گوگل مپ (Google Maps) به ساده ترین شکل ممکن و تنها از طریق اتصال به اینترنت شما را قادر می‌سازد تا مسیر های و مکان های مختلف موجود در سراسر دنیا را شناسایی و آدرس مقصد خود را بیابید.

 

 

Overdrop

این نرم‌افزار اندروید می‌توانید در محیطی زیبا و انیمیشنی، به مشاهده وضعیت آب و هوا پرداخته و از جدیدترین وضعیت جوی مطلع شوید.وضعیت آب و هوا به صورت متحرک و گرافیکی در اختیار شما قرار گرفته و آب و هوای 7 روز آینده پیش‌بینی می‌شود. همچنین اطلاعات دیگری همچون رطوبت هوا، پوشش ابری، ساعت محلی، شاخص UV و… نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

 

 

Uber

اوبر برنامه ای است که شما به راحتی با استفاده از آن و در هر کجا می توانید سفارش تاکسی دهید! تاکسی های سفارشی اوبر تجربه ای کاملاً متفاوت هستند، چراکه راننده های آن همیشه لباس رسمی بر تن دارند و سوار بر لوکس ترین خودروها هستند.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *