آموزش زبان فرانسه ارو اصولی آغاز کنید!

زبان فرانسه (le français) جزو زبان‌های رومی ‌خانواده هندی اروپایی است. این زبان در 29 کشور جهان، زبان رسمی‌ شناخته شده است. زبان فرانسوی، پس از زبان انگلیسی و آلمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. مخصوصا در فضای مجازی و فضای اینترنت. اگر قصد مسافرت به کشور فرانسه را دارید یا آینده خود را در این کشور می‌بینید و یا حتی علاقه شما را به سمت آموزش زبان فرانسوی می‌کشاند، با ماهمراه باشید.

چرا باید زبان فرانسوی را آموزش ببینیم؟

حدود 140 میلیون فرد در کل جهان به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند. این زبان از پرگویش‌ترین زبان‌ها در کل جهان محسوب می‌شود.
•    با یادگیری این زبان می‌توانید به کشور‌هایی که زبان انگلیسی فرانسوی را به عنوان زبان اول یا دوم خود استفاده می‌کنند، مثل فرانسه، بلژیک، ماداگاسکار، لبنان، سوئیس و … به راحتی سفر کنید.
•    با فراگیری آموزش زبان فرانسوی می‌توانید تعامل بیشتری با افراد داشته باشید و از این رو اطلاعات بیشتری از افراد دریافت می‌کنید و آگاه‌‎تر می‌شوید.
•    یادگیری زبان فرانسه به شما کمک می‌کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و راحت‌تر بتوانید خود را با کشور مقصد وفق دهید.
•    طبق تحقیقات انجام شده، اگر در محل کار خود در فرانسه با زبان فرانسوی صحبت کنید، علاوه بر حقوق، مقدار ۷۵ هزار دلار هم پاداش دریافت می‌کنید.
•    اکنون دنیا به سوی جهانی شدن پیش می‌رود. از این رو شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ به دنبال افرادی هستند که چند زبانه باشند. بر اساس این موضوع اگر زبان فرانسوی را هم فرا بگیرید،فرصت‌های شغلی عالی در انتظار شما خواهد بود.
•    اگر شما اصول اولیه، واژه‌های هم ریشه، لغات، ساختارهای زبانی و … را در زبان فرانسوی به طور کامل فرا بگیرد، می‌توانید زبان‌های رومی ‌را هم به راحتی آموزش ببینید. چرا که زبان‌های اسپانیایی، پرتغالی و ایتالیایی ریشه‌های نزدیک به هم دارند. در واقع با یک تیر دو نشان خواهید زد.
•    آموزش زبان فرانسوی در آموزشگاه زبان تهران و گذراندن دوره‌های زبان انگلیسی به بالا رفتن سطح تحصیلات شما کمک شایانی می‌کند. با این سطح تحصیلات می‌توانید در موسساتی نظیر HEC و دانشگاه McGill شغل داشته باشید.
•    به طور کلی زبان فرانسوی، شما را در تماشای فیلم، در رستوران‌ها، در تفریحات و … در کشور‌های خارجی کمک و راهنمایی می‌کند.

آموزش زبان فرانسوی

 

آموزش زبان فرانسه را چگونه فرا بگیریم؟

آموزش زبان فرانسه برای بسیاری از افراد سخت و دشوار است. در حالی که یادگیری این زبان بسیار لذت بخش و همچنین آسان است. البته روش‌های آموزش زبان فرانسوی زیاد است و شما به روش‌های متعددی می‌توانید آموزش را فرا بگیرید.
آموزش به صورت حضوری و آنلاین صورت می‌گیرد. در هر دو نوع آموزش، چهار مهارت شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن، تدریس، بررسی و تمرین می‌شود.
اولین مرحله برای آموزش زبان فرانسوی و شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی، تعیین سطح است که به دو صورت شفاهی و کتبی صورت می‌گیرد. در این مرحله اطلاعات و میزان آموزه‌های شما در مورد زبان فرانسوی سنجیده می‌شود.

مراحل آموزش فرانسه از صفر تا صد

پس از اینکه در ترم مورد نظر ثبت نام شدید، با متد Tendances که شامل پنج کتاب از سطح A1 تا C1 است، شروع به یادگیری می‌کنید. هر کدام از این کتاب‌ها دارای 9 درس هستند. موضوع هر درس بسیار کاربردی و جذاب است و به عنوان پس زمینه کل درس محسوب می‌شود.
در هر درس، قواعد دستوری و واژگان غنی آموزش داده می‌شود. شاید برای تان سوال ایجاد شود که چرا آموزشگاه زبان سفیر از این متد استفاده می‌کند؟ باید بگوییم اصلی‌ترین علت انتخاب این متد، پروژه‌هایی است که در انتهای درس آمده است.
این پروژه‌ها زبان آموزان را ترغیب می‌کنند که به صورت گروهی آموخته‌های خود را بسنجند و به اصلاح و تمرین آن بپردازند. همچنین در صفحه آخر هر درس، یک جمع آوری کلی از درس یا همان مرور مطالب آورده شده که زبان آموز را برای امتحان آماده تر می‌کند.

آموزش زبان فرانسوی حضوری یا آنلاین؟

همانطور که متوجه شدید، کلاس‌های زبان فرانسوی به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. برخی افراد نمی‌دانند در کدام کلاس شرکت کنند. خب مسلما یادگیری در کلاس‌های حضوری بیشتر است.
اما فردی که واقعا قصد داشته باشد این زبان را یاد بگیرد، به صورت مجازی هم می‌تواند آن یادگیری که باید را ایجاد کند. به علاوه هر دو نوع آموزش مزیت‌های خود را دارند و این شما هستید که بسته به شرایطتان باید انتخاب کنید.
•    در آموزش‌های مجازی و آنلاین، نیازی به هزینه و زمان رفت و برگشت نخواهد بود. در واقع هر کجا باشید کلاس‌ها و دروه‌ها در دسترس هستند. از سمتی آزادی بیشتری در انتخاب تایم کلاس دارید.
•    کلاس‌های آنلاین، از هزینه‌های کمتری نسبت به کلاس‌های حضوری برخوردارند.
•    در پایان هر کلاس، تمام مطالب گفته شده در آن جلسه ضبط می‌شود و شما می‌توانید آن‌ها را مجددا گوش دهید. این موضوع هم به شما برای دوره کمک می‌کند و هم اگر غیبت کردید می‌نمایند فایل را گوش دهید و از درس عقب نمانید.

در کجا آموزش زبان فرانسوی ببینیم؟

موضوع دیگری که برای آموزش زبان فرانسوی اهمیت دارد، آموزشگاه است. در حال حاضر آموزشگاه‌های بسیاری در زمینه آموزش زبان فرانسوی فعالیت می‌کنند. مطمئنا انتخاب بهترین آموزشگاه زبان تهران برای شما کمی‌ دشوار است.
آموزشگاهی که قصد دارید در آن ثبت نام کنید باید ویژگی‌هایی را دارا باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    آزمون تعیین سطح به صورت کتبی و شفاهی
•    آموزش به دو صورت حضوری و آنلاین
•    اساتید حرفه ای و با تجربه
•    آموزش سطوح مختلف زبان انگلیسی و فرانسوی (مبتدی، میانی، تخصصی و پیشرفته (B1، A2، A1 و B2)
•    برگزاری کلاس‌ها در روز و ساعت مناسب و مشخص
•    فضای آموزشی حرفه ای
آموزشگاه زبان سفیر، از بهترین آموزشگاه‌ها است که با دارا بودن این ویژگی‌ها، محبوبیت بالایی بین مردم دارد.

آموزش زبان فرانسه در آموزشگاه زبان سفیر

آموزشگاه زبان سفیر، سیستم آموزشی ترکیبی خود را در 20 اردیبهشت ماه سال 1378 در قهلک تهران افتتاح و شروع به کار کرد. یعنی در حال حاضر آموزشگاه سفیر دو دهه فعالیت داشته و از پیشگامان آموزشگاه زبان انگلیسی است که به برگزاری دوره‌های زبان انگلیسی و آموزش زبان فرانسوی می‌پردازد.
این مجموعه با داشتن مجوز‌های آموزشی، اساتید حرفه ای، منابع آموزشی معتبر و چشم انداز، بهترین انتخاب برای یادگیری زبان انگلیسی و فرانسوی است.زبان فرانسوی جزء پرگویش‌ترین زبان‌ها در جهان است. یادگیری این زبان می‌تواند تاثیر چشمگیری در آینده شما داشته باشد. اما نکته مهم این است که در کدام آموزشگاه، آموزش ببینید. با ثبت نام در آموزشگاه زبان سفیر می‌توانید یک بار زبان فرانسوی را بیاموزید و هرگز فراموش نکنید.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

چرا زنان در ایران به حقوق و دستمزد کم قانع می شوند؟

مشاهدات نشان می دهد که بخش خصوصی تمایل بیشتری برای استخدام زنان دارد و تعداد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *