معرفی بهترین بازی‌ های شبیه‌ ساز زندگی برای اندروید و ios

یک بازی شبیه ساز زندگی، تجربه‌ای است که به شما امکان می‌دهد بر زندگی یک کاراکتر و همه چیز مرتبط با زندگی او در بازی کنترل داشته باشید. مدت هاست که تعداد زیادی بازی شبیه ساز زندگی بر روی رایانه‌ها و کنسول‌ها عرضه شده‌اند. با این حال وقتی صحبت از گوشی‌های هوشمند می‌شود، شرایط فرق می‌کند. یافتن بهترین بازی‌ های شبیه‌ ساز زندگی برای اندروید و iOS دشوار است زیرا تعداد زیادی عناوین در این بخش وجود دارند که شباهت چندانی با یک شبیه ساز زندگی ندارند.

بازی‌ های شبیه‌ ساز زندگی برای اندروید و iOS

عناوین شبیه ساز زندگی زیرگونه‌ای از بازی‌های شبیه سازی هستند که در آن بازیکن بر یک یا چند شخصیت مجازی کنترل دارد. گیم پلی این سبک از بازی‌ها به تاثیرگذاری، ساخت و ساز و معاشرت با شخصیت‌های دیگر متمایل است و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که یک زندگی مجازی را تا جای ممکن تجربه کنند. در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از بهترین بازی های شبیه ساز زندگی بر روی اندروید و iOS را معرفی کنیم.

مجموعه The Sims

سیمز یک بازی شبیه ساز زندگی است که بیشترین محبوبیت را در بین عناوین این سبک دارد. شرکت الکترونیک آرتز نسخه موبایلی این مجموعه را با اقتباس از نسخه‌های کنسولی و کامپیوتری توسعه داده است. در حال حاضر، دو بازی از این سری با نام‌های The Sims: Mobile و The Sims FreePlay برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده است.

Sims FreePlay از ویژگی‌هایی مشابه با مجموعه اصلی برخوردار است و در آن می‌توانید شخصیت خود را بسازید، با دیگران به صورت آنلاین تعامل داشته باشید، فعالیت‌های مختلفی را انجام دهید و لوازم و اثاثیه مختلفی برای خانه خود بخرید. اما بازی Sims: Mobile نسخه جدیدتری به شمار می‌رود.

هر دو بازی مزایا و معایب خود را دارند. Sims FreePlay سخت تر است و مراحل چالش برانگیزتری دارد. از آن طرف، بازی The Sims: Mobile به دلیل حجم زیاد پرداخت‌های درون برنامه‌ای، ویژگی‌های یک رقابت منصفانه را ندارد.

بازی Animal Crossing: Pocket Camp

Animal Crossing: Pocket Camp یک بازی شبیه ساز زندگی است که در نسخه‌های سازگار با گوشی‌های اندرویدی و iOS عرضه شده است. جدیدترین نسخه از این بازی، شما را به یک جزیره متروک می‌برد تا بتوانید یک زندگی منحصر به فرد را برای خود ایجاد کنید.

بازی‌کنان می‌توانند آیتم‌های مختلف را جمع آوری کنند. در ادامه می‌توانید وسیله‌های مختلفی را کشف و شروع به ساختن آن‌ها کنید. در مجموع می‌توانید بیش از 1000 نوع لباس، اثاثیه منزل، لوازم جانبی و آیتم‌های مختلف را جمع آوری کنید.

این بازی بر عناصری همچون انجام فعالیت‌های کوچک، داشتن یک تجربه مالی و تزئین محل زندگی تمرکز دارد. تجربه این بازی شاید خیلی شبیه به سایر بازی‌های شبیه ساز زندگی نباشد اما قطعا سبک منحصر به فرد آن، ارزش وقت شما را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندروید آفلاین

بازی AltLife

AltLife یک بازی شبیه ساز زندگی است که این سبک را به بهترین شیوه ممکن توصیف می‌کند. این بازی به شما امکان می‌دهد تا زندگی یک مرد معمولی را تجربه کنید.

زندگی شما از کودکی شروع می‌شود؛ در ادامه بزرگ می‌شوید، به دنبال کار می‌گردید و در نهایت مرگ را تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید رویدادهای مختلفی را که در زندگی واقعی اتفاق می‌افتد، مانند روابط اجتماعی، شغل، تفریح و موارد دیگر را در این بازی تجربه کنید.

با این حال، چند نکته قابل توجه در بازی وجود دارد. اولین و آزاردهنده‌ترین آن‌ها، رابط کاربری بازی است که به خوبی پیاده سازی نشده و گاهی اوقات، ادامه دادن بازی را به یک کابوس تبدیل می‌کند. اما در مجموع، شکی نیست که این بازی، یکی از بهترین نمونه‌های شبیه ساز زندگی است که تا به حال بر روی اندروید عرضه شده است.

بازی BitLife

BitLife یک بازی مبتنی بر متن است که به شما امکان می‌دهد مسیر خود را انتخاب کنید. به عبارت دیگر، بازی این امکان را فراهم می‌کند که سبک زندگی خود را در پیش بگیرید؛ می‌خواهید ازدواج کنید یا مجرد بمانید؟ می‌خواهید بچه دار شوید یا نه؟ و یا می‌خواهید به دانشگاه بروید یا خیر؟ در بازی BitLife، پاسخ این سوالات را خودتان خواهید داد.

شما می‌توانید شخصیت خود را دقیقاً همانطور که می‌خواهید توصیف کنید. در این بازی، شما کنترل کاملی بر زندگی خود دارید و می‌توانید هر طور که می‌خواهید لباس بپوشید. BitLife را می‌توان نزدیکترین رقیب برای بازی Alt دانست زیرا یک شبیه ساز زندگی واقعی را ارائه می‌دهد. متأسفانه درست مانند مورد قبلی، در اینجا نیز باید انتظار برخی از مشکلات آزاردهنده را داشته باشید.

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery

بهترین بازی‌ های شبیه‌ ساز زندگی برای اندروید

Harry Potter: Hogwarts Mystery یک بازی شبیه ساز زندگی و نوعی بازی نقش آفرینی است که در دنیای هاگوارتز جریان دارد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا یک بازی نقش آفرینی در لیست بهترین بازی‌های شبیه سازی زندگی برای اندروید و iOS قرار گرفته است؟ به دو دلیل؛ اولاً این بازی پتانسیل‌های زیادی دارد و دوماً، چه کسی هری پاتر را دوست ندارد؟

در این بازی ابتدا باید به عنوان دانش آموز هاگوارتز ثبت نام کنید؛ جایی که می‌توانید زندگی خود را در نقش هری پاتر، ران، هرماینی یا هر شخصیت دیگری در دنیای جادویی هری پاتر تجربه کنید. از جادو گرفته تا تهیه معجون، دوئل با شخصیت‌های دیگر و گشت و گذار در مدرسه هاگوارتز، همگی آماده هستند تا یک تجربه عالی را به ارمغان بیاورند.

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery در هر دو نسخه iOS و اندروید موجود است. در این بازی می‌توانید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید، با موجودات جادویی دوست شوید و با سایر شخصیت‌های حاضر در بازی ارتباط برقرار کنید. این ویژگی‌ها در کنار هم، بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery را تبدیل به یک تجربه هیجان انگیز کرده‌اند. به علاوه، بازی هر روز، به‌روزرسانی‌های بیشتری دریافت می‌کند.

بازی Kim Kardashian: Hollywood

بهترین بازی‌ های شبیه‌ ساز زندگی برای اندروید

بازی Kim Kardashian: Hollywood یکی از بازی‌های محبوب سبک شبیه ساز زندگی است که اولین بار در ژوئن 2014 عرضه شد. در این بازی، شما می‌توانید در نقش سلبریتی موردعلاقه خود بازی کنید. می‌توانید آواتار خود را طراحی و به سراسر جهان سفر کنید؛ می‌توانید خانه خود را طراحی و لیستی از ستارگانی که قرار است با آن‌ها ملاقات داشته باشید را تهیه کنید. با آن‌ها ملاقات کنید، در کلاب‌ها و مهمانی‌ها شرکت و بازیگری و مدلینگ را تجربه کنید. به عبارتی، می‌توانید هر کاری که افراد مشهور در زندگی روزمره خود انجام می‌دهند را تجربه کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

گوشی سامسونگ

لیست قیمت گوشی سامسونگ

سامسونگ بدون شک بزرگ ترین نام در دنیای اندروید است و اگر قصد خرید یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *