جدیدترین مدل لباس نوزادی2021

لباس های بچگانه تنوع زیادی دارد و نیز بسیار پر طرفدار می باشد، از این رو در این بخش جدیدترین مدل لباس نوزادی2021 با طراحی های جدید و شیک معرفی کرده ایم که انتخاب و  استفاده از هر کدام از این مدل ها با توجه به نوع مکان و مهمانی که کودک در آنجا حضور پیدا می کند، می تواند متفاوت باشد و باید درانتخاب چه نکاتی را رعایت کنیم.

جدیدترین مدل لباس نوزادی2021 چگونه طراحی شده است؟

یقه گشاد لباس، پوشاندن آن را به تن کودک راحت می کند. اگر لباسی را باید از سر به کودک بپوشانید، این کار را بسیار سریع انجام دهید؛ چراکه کودکان زمانی که احساس خفگی کنند، می ترسند. زیپ و بند هایی که در جلوی لباس وجود دارند، نسبت به بندها و زیپ های پشت لباس، پوشیدن لباس را راحت تر می کنند. آستین گشاد برای لباس کودک، پوشاندن آن را راحت تر می کند.

بندهایی که بالاتنه و پایین تنه لباس را به هم متصل می کنند، عوض کردن پوشک بچه را سریع تر و راحت تر می کند، چراکه دیگر لازم نیست برای عوض کردن پوشک، تمام لباس های کودک را از تنش در بیاورید. لباس های قابل شستشو انتخاب کنید. لباس های دارای عبارت «قابل شستشو با ماشین لباسشویی» هنگام شستشو با دست و اتوکشی باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شود. انتخاب درست لباس کودک به دلیل داشتن پوست حساس کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است. لازم به ذکراست  نکات ارائه شده را  طراحان برای مدلهای سال جدید در بیشتر موارد برای لباس نوزادی بکار برده اند تا  کودکتان بتواند در لباس هایش احساس راحتی کرده و هیچ آسیبی به او وارد نشود.

جدیدترین مدل لباس نوزادی 2021

 

ویژگی های جدیدترین مدل لباس نوزادی2021

از آن جایی که پوست نوزاد بسیار حساس است و با کوچک‌ ترین ناسازگاری قرمز و پوسته پوسته می‌شود لذا باید هنگام خرید لباس نوزاد ابتدا به جنس ان توجه کنید بعد از اینکه جنس آن را بررسی کردید میتوانید سراغ مراحل دیگر انتخاب لباس نوزاد از جمله زیبایی و اندازه بروید.

 

ویژگی های جنس لباس نوزاد  ضدحساسیت بوده و پلاستیکی نبوده.هم چنین میزان نرم بودن لباس نوزاد خیلی مهم است لباس نوزاد باید کاملا نرم باشد.بهتر است لباس نوزاد را از فروشگاههای معتبر که جنسهای خوبی دارند تهیه کنید تا نگران پوست حساس نوزاد خود نباشید.

مدلهایی از جنس‌ های نخی وجود دارند که به حد کافی نرم هستند ولی به علت وجود پلاستیک در پارچه باعث ایجاد حساسیت پوستی نوزاد می گردند پس هنگام خرید دقت نمایید.

جدیدترین مدل لباس نوزادی 2020 با ست ماسک وشیلد

قبل از هر چیز باید به این مسئله اشاره کرد برای سال جدید با توجه به آلودگی هوا وشرایط نا مساعد کرونایی زمان خرید لباس کودک دلبندتان به جای ماسک از شیلد استفاده کنید چ بسا مدل شیلد با لباس ست کنید.شیلد  از کل صورت در برابر آلودگی‌ها و مواد شیمیایی محافظت می‌نماید. استفاده از این محصول در پیشگیری از بروز بیماری‌ها بسیار موثر بوده و از آنجایی که قابلیت استفاده مجدد دارد، کاملا مقرون به صرفه است.اکثر ماسک‌ها یک‌بار مصرف هستند و در نتیجه امکان استفاده از آنها بیش از یکبار وجود ندارد شیلدها را مدت زمان بیشتری می‌توان روی صورت تحمل کرد ولی تحمل ماسک به صورت طولانی مدت روی صورت سخت‌تر است.خصوصا برای نوزادن و به همین دلیل تهیه آنها کاملا مقرون به صرفه است.

ست لباس نوزادی با شیلد

 

ست شیلد لباس

اندازه لباس نوزاد را چگونه مشخص کنیم؟

انتخاب اندازۀ درست لباس نوزادی دخترانه یکی از سختی‌ های خرید میباشد. تعدادی از لباس های نوزاد قبل از تولد خریداری می شوند و تعدادی بعد از متولد شدن. لباس‌ هایی که قبل از تولد نوزاد خریداری می شوند ممکن است بعد از متولد شدن به علت لاغری بیش از حد و یا چاقی اندازه نوزاد نشود.

بهترین کار این است که تعداد خیلی کمی از لباسها را قبل از متولد شدن بگیرید و بقیه خریدها را به بعد موکول کنید.مجله مد تالاب بعد از متولد شدن کودک سعی کنید لباس را کمی بزرگ تهیه نمایید تا در مقابل رشد نوزاد سریع کوچک نشود.

در فصل‌ های مختلف سال چه لباسی را برای نوزاد انتخاب کنیم؟

اگر قصد خرید لباسها قبل از متولد شدن کودک را دارید بهتر است فصل به دنیا آمدن نوزاد را در نظر بگیرید و با توجه به ان فصل لباس انتخاب کنید.

طبیعی است که هر فصل لباس مخصوص به خود را دارد. علاوه بر لباس برای نوزاد متولد شده در فصل پاییز و زمستان پتو و وسایل گرمایشی و مدرن تهیه کنید. چه هنگام خرید لباس های مناسب برای تابستان و چه زمستان به مرغوبیت جنس لباس توجه نمایید.

برای فصل بهار هم  که هوا تقریبا خنک است و گاهی هم سرد می شود.

– لایه به لایه بپوشانید:

لباس مناسب فصل بهار باید لایه لایه باشد. همانطور که خودتان برای تنظیم دما لایه لایه لباس‌‌‌‌ می‌پوشید به کودکتان هم یک پیراهن آستین کوتاه و روی آن یک آستین بلند و در صورت نیاز ژاکتی سبک بپوشانید.

-بارانی همراه داشته باشید:

ازآنجایی که هوا درفصل بهار متغیر بوده و بارانی بودن آن یا صاف وآفتابی بودن هوا قابل پیش بینی نمیباشد همیشه یک بارانی همراه خود داشته باشید.

انتخاب لباس ‎های یک تکه و یا چند تکه بهتر است؟

همانگونه که شما هم مشاهده کرده‌ اید عده ای از لباس های نوزادها یک تکه هستند و برخی چند تکه. به نظر شما کدام یک برای نوزاد مناسب است؟

لباس سرهمی: لباس های سرهمی خریدهای عالی هستند و هم برای شما هم برای بچه کاربردی اند زیرا بچه احساس سرما در قسمت بین شلوار و لباسش نخواهد کرد زیرا این لباس ها یک تکه اند و شما نیز در لباس پوشیدن برای نوزاد راحت تر عمل می کنید مخصوصا به هنگام تعویض پوشک نوزاد.اما برای مناطق گرم و فواصل گرم اینگونه لباس ها ممکن است کودک را در برابر گرما اذیت کند.

جدیدترین مدل لباس نوزادی2021 مجلسی

انتخاب لباس مناسب برای کودکان در مجالس و مهمانی های مختلف از جمله دغدغه های بسیاری از  والدین می باشد و معمولا تیپ و ظاهر فرزندان مخصوصا فرزند دختر برای مادران از اهمیت زیادی برخوردار است، به طوری که دوست دارند، فرزند آنها در هر جایی که حضور پیدا می کند از همه زیباتر بوده و بدرخشد. در ادامه مدلهای متنوعی از لباس دخترانه و پسرانه زیبا با طراحی های زیبا و جدید برای کودکان را معرفی کرده ایم .

امروزه انواع متنوع لباس مجلسی بچگانه طراحی می شود، بنابراین این مساله موجب شده است تا والدین در هنگام انتخاب لباس مناسب برای بچه هایشان دستشان کاملا باز باشد. حال فاکتور های زیادی برای انتخاب لباس بچه ها وجود دارد که باید مورد توجه والدین قرار گیرد، اما به طور کلی باید همواره این نکته را در نظر داشته باشید که لباس بچه ها حتما دارای رنگ های روشن و شاد باشد.

لباس بچگانه به خصوص برای دختر بچه ها پر از تنوع و رنگ های زیبا می باشد و معمولا آنها نوع لباس پوشیدن خود را از روی پوشش مادر خود یا خانم های خوش پوش اطرافشان الگو می گیرند.

معرفی جدیدترین مدل لباس نوزادی2021

مدل لباس عروس کودک یا پیراهن های پر زرق و برق دار کوتاه و بلند مجلسی در طرح های حریر، مدل گل گلی، دامن پفی و پاپیون دار، دنباله دار، آستین حلقه ای یا آستین کوتاه و کار شده با گیپور و دانتل انواع پیراهن هایی هستند که مورد توجه دختر بچه ها می باشند، همچنین مدل های شیک از کت و شلوار پارچه ای، لی و کتان، پیراهن و تی شرت در انواع طرح های اسپورت و مجلسی مورد پسند پسر بچه ها است، در این قسمت دعوت

می نماییم از انواع مدل شیک لباس بچه گانه مجلسی برای دختران و پسران دیدن نمایید.

 

جدیدترین رنگ مدل لباس نوزادی2021

توجه به رنگ پوست و فرم اندام بچه ها در هنگام انتخاب مدل لباس کودکانه مجلسی بسیار مهم می باشد، همچنین لازم است که بچه ها از همان کودکی نحوه صحیح انتخاب و پوشیدن لباس را آموزش ببینند، زیرا این مساله می تواند در خوش پوشی آنها و انتخاب لباس مناسب و با سلیقه در آینده تاثیر گذار باشد.

 

رنگ سال ، هر ساله توسط کمپانی پنتون انتخاب می شود. معرفی رنگ سال در استایل و مد سال ، طراحی پوشاک ، ست اتاق و اکسسوری و لوازم جانبی اتاق تاثیر زیادی می گذارد.

دو رنگ خاکستری خنثی و زرد روشن رنگهای سال ۲۰۲۱ هستند. کمپانی پنتون رنگ هر سال را بر اساس شرایط جهانی تعیین می کند. با توجه به شرایط کرونا در جهان ، اعلام ترکیب رنگهای طوسی و زرد به عنوان رنگ سال نیز بی دلیل نیست. ترکیب این دو رنگ پیامی از قدرت و امید را به همراه دارد. ترکیب رنگ زرد و طوسی بیانگر انعطاف‌ پذیری ، امید و مثبت نگری است که ما در سال ۲۰۲۱ به آن نیاز داریم.

رنگ زرد و خاکستری دو رنگ کاملا مستقل هستند ترکیب آنها در ذهن ماندگار و روح نواز است و حس اتحاد ، قدرت و مثبت بودن را در انسان ایجاد می کند.

بهترین جنس برای لباس نوزاد پنبه می باشد. لباس های خانگی نوزاد به این دلیل که مستفیما با پوست حساس کودک در ارتباط می باشد بسیار مهم است که از جنس مرغوبی برخوردار باشد، بنابراین هنگام خرید ست نوزادی کمی بیشتر هزینه کنید.

 

لباس نوزادی رنگ مدسال

 

انواع لباس هودی

لباس‌های هودی نوزادی ممکن است با شلوار سرهمی باشند؛ یا فقط نیم تنه بالا را داشته باشند. در انواع هودی نوزاد زیپ یا دکمه نمی‌بینید. این ویژگی خودش یک مزیت مهم است و سبب ایمنی لباس نوزاد شما می‌شود.

هودی نوزادی سرهمی
هودی نوزادی دکمه پوشک‌دار
هودی نوزادی نخی
هودی نوزادی بافتنی
هودی نوزادی پشم شیشه
هودی نوزادی عروسکی
هودی یقه اسکی
هودی مناسبتی

بهترین مدل‌های لباس هودی نوزاد 2021

لباس‌های هودی نوزادی بهتر است؛ طبق رنگ سال یا مدل‌هایی که در لباس بزرگسالان هم به چشم می‌خورد انتخاب شوند. با این حال اگر بودجه کافی ندارید؛ همین که هودی کلاهی با جنس مناسب داشته باشد؛ تن و سر فرزندتان را گرم کند، کافیست.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

رو انداز نوزاد

آموزش دوخت چند مدل رو انداز نوزادی فانتزی و زیبا

تهیه پتو برای بچه ها بسیار آسان و لذت بخش است و هدایای فوق العاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *