آیا این تصاویر گرفته شده از ارواح واقعی هستند یا خطای عکاسی؟

ارواح ، ماوراء طبیعه همیشه مورد بحث بوده اند. آیا آنها واقعا وجود دارند؟ بسیاری از افراد قبلاً گزارش کرده اند که ارواح را دیده اند ، اما بدون وجود هیچ اثبات واقعی ، افراد فقط این قضیه را داستانی الکی در نظر میگیرند و به آن توجه نمیکند. اما اینکه بتوانید از ارواح عکس بگیرید ، تصویر روح به این امر کمک می کند ، که اثبات شود آیا همه آنها واقعی هستند یا فقط داستان هایی الکی و دروغ هستند؟

در این مقاله معروف ترین عکس های تاریخی واقعی که تاکنون درباره  ارواح منتشر اند را مشاهده میکنید. شاید بعد از مطالعه این مقاله ارواح را باور کنید و به آنها ایمان بیاورید.

یک مهمان غیر منتظره – دهه 1950

تصویر روح و جن

این تصویر که در برهه ای از دهه 1950 گرفته شده ، نشان می دهد خانواده کوچکی پشت یک میز نشسته اند. دو پسر با خوشحالی روی دامان مادرشان نشسته اند اما یک مهمان بسیار وحشتناک و غیرمنتظره نیز در کنار آنها و در داخل عکس وجود دارد.

روح خلبان – 1987

تصویر واقعی روح و جن

در سال 1987 ، خانم سایر به همراه دوست خود در حال بازدید از فرودگاه هوایی در انگلیس بود. او فکر کرد که گرفتن یک عکس از او در زمانی که در کابین خلبان نشسته است جالب خواهد شد. اما پس از گرفتن عکس و چاپ شدن آن این خانوم به چیز شگفت انگیزی برمیخورد و متوجه میشود در عکس مردی روی صندلی خلبان نشسته است که هنگام گرفتن عکس در آنجا نبوده است و آنها او را ندیده بودند. آیا او یک خلبان فوت شده بوده؟ هیچکس نمیداند!

تصویر سربازان – فردی جکسون – 1919

این تصویر توسط سر ویکتور گدارارد ، از سربازان خود در سال 1919 گرفته شده است. همه افراد حاضر در عکس ادعا میکنند که تصویر روح مشاهده شده در پشت ملوان چهارم از سمت چپ ، در بالا ، از فردی جکسون است. جکسون چند روز قبل از گرفتن عکس با سقوط هواپیما درگذشت.

Amityville Ghost – 1976

تصویر روح

این عکس که توسط اد و لورین وارن گرفته شده ادعا می کنند که روح جان دفئو 9 ساله را نشان می دهد. دفئو به همراه برادر دیگرش ، دو خواهر و پدر و مادرش توسط برادر بزرگترش رونالد در خانه آنها در آمیتیویل کشته شدند. اد و لورین وارن کارشناسان ماورا الطبیعه بودند که وارد خانه شدند و با استفاده از دوربینی که در طول شب به طور مداوم عکس های مادون قرمز می گرفتند ، تصویر این روح را ثبت کردند.

قتل DeFeo الهام بخش کتاب ها و فیلم های ترسناک آمیتیویل بود.

روح پدربزرگ – آگوست 1997

دنیس راسل این عکس را از مادربزرگ خود که در آن زمان تنها زندگی می کرد ، در 17 آگوست 1997 گرفت. زمانی که عکس چاپ و تهیه شد به اعضای دیگر خانواده داده شد ، هیچ کس متوجه مردی که در تصویر مشاهده میکنید تا در روز کریسمس 2000 افراد آن خانواده متوجه شدند. خانواده راسل می گویند این یک تصویر از پدربزرگشان است که در سال 1984 درگذشت.

فیلیپین_۲۰۰۰

این عکس در فیلیپین و در شهر ایسوود مانیل گرفته شده است. به گفته دخترانی که در تصویر وجود دارند زمانی که آنها برای مهمانی به بیرون رفتند در زمان بازگشت از یک شخص ناشناس درخواست میکنند از آنها با دوربین دیجیتالی خودشان عکس بگیرد. پس از گرفتن عکس زمانی که آنها به عکس نگاه میکنند متوجه میشوند فردی بازوی یکی از آنها را گرفته است. تا این زمان هیچکس این دو دختر متوجه نشدند که راز این عکس چیست؟! نظر شما چیست؟ آیا واقعا فردی قصد داشته بازوی دختر را در دست بگیرد؟

ال پاسو-۱۹۸۵

تصویر روح

عکس دوم متعلق به دبیرستان ال پاسو تگزاس است که در سال ۱۹۸۵ گرفته شده است. نکته قابل توجهی که این عکس را به یکی از ترسناک ترین عکس های داخل اینترنت تبدیل کرده ، روح دختر نوجوانی است که در داخل این عکس دیده میشود. البته به دلیل تار بودن این عکس برخی افراد معتقدند که این دختر یکی از بچه ۶ای مدرسه است و به دلیل تار بودن شبیه روح دیده میشود. اما زمانی که از تک تک دانش آموزان این مدرسه نشانی این دختر را پرسیدند همه انها ادعا کردند که این فرد در مدرسه آنها نبوده و او را نمیشناسند. این عکس به یکی از بزرگترین معماهای داخل اینترنت تبدیل شده است. که تا به حال هیچکس جوابی برای آن نیافته. البته مدیر این مدرسه معتقد است این عکس روح یکی از دختران تشویق کننده تیم ال پاسو است.  ۳۵ سال قبل از این عکس یکی از دختران مدرسه با یکی از فوتبالیست های داخل مدرسه رابطه عاشقانه برقرار میکند. و طبق دفتر خاطراتی که از او به جا مانده پسر فوتبالیست این دختر را حامله میکند و سپس او را رها میکند. سپس این دختر خودکشی میکند و خود را از طبقه دوازدهم مدرسه به پایین میندازد.

مزرعه_۲۰۰۸

تصویر روح و جن واقعی

عکس سوم توسط نیل سند باخ عکاس آلمانی در سال ۲۰۰۸ گرفته شده زمانی که این عکاس در انگلیس در حال عکس برداری آزمایشی بود توانست اتفاق شگفت انگیزی را به طور اتفاقی ثبت کند این عکس به وضوح پسر بچه ایی در مزرعه را نشان داد و زمانی که این فرد عکس را به صاحبان مزرعه نشان داد همه آنها با حالت ترس واقعی بودن این عکس را تایید کردند. علت ترس آنها این بود که از قبل وجود این پسر بچه را دیده بودند و او را در کنار خود احساس میکردند. و حالا داشتند تصویر روح او را مشاهده میکردند.

در نیمه شب بخوانید: عجیب ترین و نادر ترین اتفاقات جهان+عکس

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

متن پاییزی عاشقانه جدید با جملات دلبرانه و رمانتیک 1401

متن پاییزی عاشقانه جدید با جملات دلبرانه و رمانتیک 1401

با آمدن فصل پاییز، تبادل پیامهای عاشقانه پاییزی رونق می یابد و به همین جهت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *