تاریخچه و معرفی بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS

شرکت LEGO Group سال گذشته، 25امین سالگرد عرضه اولین بازی ویدئویی خود را جشن گرفت. در طول این 25 سال، این شرکت توانست نوآوری‌های بسیاری را در عرصه دیجیتالی به ارمغان آورد و تعدادی از بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS را عرضه کند. اولین عنوان آن‌ها که در مقیاسی کوچک با نام LEGO Fun to Build عرضه شد، حاصل همکاری این شرکت با بخش آموزشی سگا بود که در سال 1995 در ژاپن عرضه شد. بعدها بلاک باسترهایی مانند LEGO Harry Potter: Years 1-4 و LEGO Star Wars: The Complete Saga در مقیاسی جهانی عرضه شدند و موفقیت‌های بسیاری به ارمغان آوردند. در طول این 25 سال، این شرکت توانست با عرضه بیش از 80 بازی به صورت تجاری، تجربه یک شبیه سازی خلاقانه را برای طرفداران گیم در سراسر جهان به ارمغان آورد.

تیم توسعه بازی‌های ویدئویی این شرکت، کار خود را تحت عنوان «پروژه داروین» شروع کرد؛ رهبری این تیم کوچک را هنرمندی به نام دنت دی لیون دو میدی بر عهده داشت. او اواسط دهه 90 میلادی به گروه لگو ملحق شده و رئیس شرکت را متقاعد کرده بود تا به فکر دیجیتال سازی لگوها بیفتد. این تیم بعدها اولین فیلم لگو را با نام LEGO Movie تولید کردند؛ یک فیلم کوتاه که حدود یک سال را صرف تولید و نمایش آن کرده بودند. از زمان تاسیس این تیم، LEGO Group بیش از 80 بازی را توسعه داده و بیش از 200 میلیون نسخه بازی را در مقیاس جهانی به فروش رسانده است.

بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS

در ادامه قصد داریم تا تعدادی از بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم. لگو مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های همراه را توسعه داده است که به شما کمک می‌کنند تا ست‌های لگوی مختلفی را خلق کنید و یا طراحی‌های خود را به اشتراک بگذارید. اما تمرکز ما در این مطلب بر روی بازی‌هایی است که مستقیما از برند لگو توسعه یافته‌اند. بسیاری از این بازی‌ها، شما را به یک ماجراجویی می‌برند که در آن باید ماموریت‌هایی را کامل کنید و به گشت و گذار در جهان‌هایی وسیع بپردازید؛ با این تفاسیر، حتی اگر از طرفداران لگو هم نباشید، قطعا بازی‌های این کمپانی می‌توانند برای شما هم سرگرم‌کننده باشد.

تاریخچه و معرفی بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS

LEGO Ninjago: Shadow of Ronin

  • ناشر: Warner Bros. Games
  • پلتفرم: اندروید و iOS

Lego Ninjago: Shadow of Ronin یکی از بازی‌های لگو است که با الهام از سریال Ninjago تولید شده است. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS ، به شما این امکان را می‌دهد تا به عنوان یک نینجا در دنیایی وسیع مبارزه کنید. رونین با استفاده از اسلحه‌ای به نام Obsidian Glaive خاطرات نینجاها را به سرقت برده است. شما باید به بازیابی حافظه نینجاها و بازیابی قدرت آن‌ها کمک کنید. بسیاری از مکان‌های بازی مستقیماً از خود سریال تلویزیونی اقتباس گرفته‌اند اما حتی اگر نینجاگو را هم تماشا نکرده باشید، مطمئن هستم که از گشت و گذار در جهان بازی و مبارزه با دشمنان آن لذت خواهید برد.

تاریخچه و معرفی بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS

LEGO City Explorers

  • ژانر: ماجراجویی
  • پلتفرم: اندروید و iOS

بازی Lego City Explorers این بار لگو را به فضا می‌آورد، جایی که می‌توانید پس از پرتاب سفینه، ماجراجویی خود را شروع کرده و به عنوان فضانورد بازی کنید و فعالیت‌هایی واقع گرایانه را تجربه کنید. از آنجا که این بازی از ناسا الهام گرفته است، بسیاری از ماجراهای واقعی را که فضانوردان تجربه می‌کنند، به نمایش می‌گذارد. اگر چه این بازی را می‌توان در کنار یک مجموعه لگو تجربه کرد اما شما می‌توانید بدون آن نیز از بازی لذت ببرید زیرا فیلم‌ها، ماموریت‌ها و مدل‌های زیادی در بازی وجود دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی‌ های شبیه‌ ساز زندگی برای اندروید و ios

تاریخچه و معرفی بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS

LEGO Star Wars: The Force Awakens

  • ناشر: Warner Bros. Games
  • پلتفرم: اندروید و iOS
  • ژانر: اکشن

مجموعه جنگ ستارگان لگو، پر از بازی‌های فوق العاده است اما برای این لیست، بازی Lego Star Wars: TFA را انتخاب کرده‌ایم که یکی از بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS است. این بازی بر روی Force Awaken تمرکز دارد اما به صورت اختصاصی برای موبایل بازسازی شده است. شما در بازی می‌توانید شخصیت‌های مختلفی مانند رِی، هان سولو یا کایلو رن را انتخاب کنید. می‌توانید به گشت و گذار در جهان بازی بپردازید، با دشمنان مبارزه و مکان‌های جدیدی را کشف کنید. این بازی همچنین شامل روایت‌های داستانی ناگفته‌ای است که به حوادث فیلم Star Wars: The Force Awakens منجر می‌شود. اگر شما از طرفداران جنگ ستارگان هستید، در این صورت تجربه این بازی برایتان واجب است.

تاریخچه و معرفی بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS

Lego Jurassic World

  • ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
  • پلتفرم: اندروید و iOS
  • ژانر: سه بعدی، اکشن

بازی Lego Jurassic World حوادث هر چهار فیلم ژوراسیک را دنبال می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا به سبک لگویی خود، حوادث این چهار فیلم را تجربه کنید. هنگام بازسازی لحظات کلیدی فیلم، می‌توانید محیط‌هایی مانند Isla Sorna و Isla Nublar را پیدا کنید. بیش از 16 دایناسور برای انتخاب وجود دارد. همچنین می‌توانید دایناسورهای جدیدی را با استفاده از DNA و بر اساس ترکیب دلخواه خود خلق کنید. جهان وسیعی برای اکتشاف، پیش رویتان قرار دارد و دایناسورهای زیادی انتظارتان را می‌کشند. اگر به دایناسورها علاقه دارید، این بازی می‌تواند به یکی از بهترین بازی‌های لگو برای شما تبدیل شود.

LEGO Tower

  • پلتفرم: اندروید و iOS
  • ژانر: شبیه سازی

بازی LEGO Tower یک برج را در اختیار شما قرار می‌دهد که پر از آپارتمان‌ها و مشاغلی است که چهره‌هایی کوچک در داخل آن‌ها، مشغول زندگی خود هستند. شما می‌توانید مجموعه‌ای از این چهره‌ها را از جهان‌های مختلف لگویی جمع آوری کنید و به آن‌ها اجازه دهید تا در برج شما زندگی کنند و یک خانه یا کسب و کاری عالی را داشته باشند. این یک بازی به سبک شبیه سازی و یکی از بهترین بازی های لگو برای اندروید و iOS است که برای علاقمندان به مباحث مدیریت و اکتشاف می‌تواند بسیار لذت بخش و سرگرم کننده باشد.

LEGO Friends: Heartlake Rush

  • پلتفرم: اندروید و iOS
  • ژانر: آرکید

LEGO Friends یکی از بازی‌هایی است که قطعا باید در این لیست قرار می‌گرفت. این نسخه پاستیلی و زیبا از دنیای لگو، تجربه منحصر به فرد خود را دارد. Heartlake Rush یک بازی آرکید است که در آن باید مسابقه بدهید، سکه‌ها را جمع آوری کنید و موانع را پشت سر بگذارید. یک تجربه شبیه به Subway Surfer با این تفاوت که در جهان لگو جریان دارد و شامل ماشین‌ها و مکان‌هایی است که خودتان می‌توانید خلق کنید. یک بازی سرگرم کننده و جذاب که می‌تواند بسیار اعتیادآور باشد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

گوشی سامسونگ

لیست قیمت گوشی سامسونگ

سامسونگ بدون شک بزرگ ترین نام در دنیای اندروید است و اگر قصد خرید یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *