برند گراف (Graff)

میلیاردر بریتانیایی، لورنس گراف (graff)، که خبرگان تجارت جواهرات، او را هری وینستون جدید، آخرین عاشق، استاد بزرگ دنیای جواهرات می نامیدند، اما به اعتقاد خودش، گاهی اوقات از دیدن سنگهای چشمگیر مات و مبهوت شده و لذت می برد. لورنس گراف استدلال می کند که الماس منطقی ترین و لوکس ترین جواهر است که باعث صرفه جویی در هزینه می شود و هدف اصلی او یافتن جواهرات جدید برای مشتریان ثابت است، نه مشتریان جدید.

گراف صاحب بزرگترین قطعه الماس قرن میباشد. یا دومین قطعه الماس بزرگ در طول تاریخ. این قطعه الماس بالای هزار قیراط وزن داشت. و توسط سارا سمپایو به جهانیان نمایش داد شد. به نام LESEDI LA RONA. قطعه ای که تیم گراف یک سال و نیم برنامه ریزی کردند تا چطور ان را برش بدهند که دارای تکه های ریز و درش باشد.

برش های مختلفی ار ان تکه الماس بیرون امد. و به شکل گوشواره و گردنبند و دستنبد و… وارد بوتیک گراف شد.

زمانی لورنس گراف توالت را در لندن تمیز کرد و اکنون او 79 سال دارد و افتخار امپراتوری بریتانیاست، صاحب مارک معروف جهان و 15 مغازه در گران‌ترین شهرهای جهان است – از مونت کارلو و دبی تا مسکو. و سنگهایی به بزرگی بی سابقه و با کیفیت عالی می فروشد. ثروت شخصی او بیش از چهار و نیم میلیارد دلار می باشد.

او گران‌ترین ساعت جهان را روانه بازار کرد با قطعات الماس ابی و زرد وصورتی. به قیمت 55 میلیون دلار

 

 

تاریخ استعمار:

همان طور که بیشترین میزان نفت در خاورمیانه است، بیشترین میزان الماس متغلق به افریقای سیاه میباشد. افریقای سیاه متعلق به اروپا بود و کشور الماس خیز کنگو ملک شخصی پادشاه بلژیک بود الماس ها برای پادشاه و ملکه از کنگو به بلژیک میرسیدن. و اینطور بود که بلژیک هاب (مرکز)  الماس جهان شد : از افریقا به بندری در بلژیک. منطقه فلمیش بلژیک یهودی نشین میباشد و در چند قرن قبل از ان در اروپا هیچ یهودی ای اجازه ورود به بازار اجناس نو را نداشت بنابراین یهودیان وارد بازار عتیقه و الماس و طلا شدند. پس انباشت ثروت در چند قرن، استعمار افریقا، بندری بودن بلژیک، قطب یهودی نشین، دست به دست هم دادند تا بلژیک را به قطب الماس جهان تبدیل کنند.

زندگی نامه گراف:

گراف در دهه 30 میلادی حدود سال 1310 شمسی در یک خانواده یهودی در لندن به دنیا امد. یهودیان برای چند قرن حق مالکیت زمین و خانه در اروپا نداشتند. اروپایی ها معتقد بودن “اینان مردمانی بی سرزمین هستند که در پی تصاحب یک سرزمین و رسمیت بخشیدن به خود هستند.” پس اگر شما در قرن 19 و20 در اروپا زندگی میکردید و حق مالکیت زمین و ملک را نداشتید و ارزش پول روز به روز رو به کاهش بود، پول های خود را در کجا سرمایه گذاری میکردید؟ diamond. پدر و مادرگراف مهاجر و فقیر بودند اما سرمایه ناچیزی که مقدلری الماس بود داشتند. خود گراف نیز در 15 سالگی در مغازه الماس فروشی شاگردی میکرد.بنابراین با سرمایه خانواده اش و پولی که حاصل شاگردی کردن برای مغازه الماس فروشی بود، اولین مجموعه اش را طراحی کرد.  و هم اکنون صاحب 50 مغازه الماس فروشی در جهان است و با شاهان و ملکه ها و خانواده های سلطنتی و شخصیت های سیاسی در ارتباط میباشد. گراف بخشی از مسیر زندگی اش رادر این کتاب نوشته است.

نمونه کارهای برندگراف:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ذهن پویا چیست؟ راه‌های رسیدن به آن

اکثر ما از قدرت ذهن بی‌خبر هستیم و کمتر برای پرورش آن وقت می‌گذاریم. ذهن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *