نرم افزارهای مناسب گوش دادن به کتاب صوتی در ویندوز

بعضی اوقات، ممکن است برای خواندن کتاب در رایانه یا کتاب خوان الکترونیکی(E-Reader) بیش از حد خسته باشید و دلتان بخواهد به چشمان خود استراحت دهید اما از طرف دیگر هم نخواهید کتاب های خود را رها کنید. پیشنهاد من به شما استفاده از نرم افزارهای کتاب صوتی برای ویندوز است. با این نرم افزار می توانید به صورت صوتی کتاب مورد علاقه خود را پیا کنید و گوش دهید.

آیا راه حلی وجود دارد؟ البته که راهی هست! گوش دادن به کتاب صوتی! برنامه های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد کتاب های صوتی را در کامپیوتر خود گوش کنید.

ابزار پخش کننده کتاب صوتی به شما امکان می دهد لیست های پخش ایجاد کنید، متن کتاب را پیدا کنید و… استفاده از این پخش کننده ها می تواند تجربه بسیار خوبی را به شما ارائه دهد.

نرم افزار کتاب صوتی همچنین می تواند تا جایی که آخرین بار کتاب شما پخش شده است را به خاطر بسپارد و کار را از همان نقطه ای که شما آن را ترک کرده اید ادامه خواهد داد. این کار گوش دادن به کتاب ها را برای شما راحت تر می کند و به خصوص در مقایسه با سایر نرم افزارهای پخش موسیقی در وقت شما صرفه جویی می کند.

معرفی چند نرم افزار مناسب برای کتاب های صوتی در ویندوز:

Boom 3D

نرم افزارBoom 3D دارای یک ویژگی پخش کننده صوتی است که به شما کمک می کند تا تجربه ای عالی در گوش کردن به کتاب ها داشته باشید.

شما می توانید از تمام کتاب های صوتی ذخیره شده ی خود با جلوه های بی نظیر Boom لذت ببرید، مجموعه کتاب های خود را سازماندهی کرده و لیست های پخش مورد علاقه خود را ایجاد کنید و از طریق هدفون یا هندزفری به آن مورد علاقه خود گوش دهید.

با ویژگی جلوه های صوتی ویژه آن، می توانید صدای خواننده کتاب را با توجه به تنظیمات دلخواه خود کنترل کنید. در اینجا برخی از بهترین ویژگی های Boom 3D آورده شده است:
تقویت کننده حجم
کنترل کننده صدا
کنترل سریع
جلوه های صوتی ویژه

20 مزیت کتاب های صوتی و چند پارکست زیبا هدیه به شما

کتاب صوتی، پخش

Music Bee

این یک پخش کننده موسیقی ساده است که می تواند به عنوان یک نرم افزار پخش کننده کتاب صوتی ویندوز نیز استفاده شود. می توانید از آن برای پخش فایل های MP3 ، WAV و WMA استفاده کنید. با استفاده از فیلترهایی مانند هنرمند، عنوان، نام فایل و غیره می توانید فایل ها را جستجو کنید. این برنامه همچنین دارای یک دکمه پخش کننده Audio Book اختصاصی است که به شما در پخش فایل ها کمک می کند، می توانید آنها را به کتابخانه اضافه کنید، می توانید لیست پخش ایجاد کنید و همچنین کارهای مختلفی را انجام دهید. این برنامه همچنین اطلاعات آهنگ ها را فراهم می کند.

Free Audio Reader‌ FAR

یک برنامه ساده کتابخوانی صوتی است که شامل چندین ویژگی است که می تواند برای افزودن نشانک ها، ویرایش برچسب ها، ایجاد لیست پخش و غیره مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید از همان جایی که قبلاً کتاب صوتی را متوقف کرده اید، پخش را از سر بگیرید. این نرم افزار می تواند فایل های MP3 ، WMA ، WAV ، MID ، FSB ، FBM و TXT را پخش کند.

اگر گوشی ایفون دارید می توانید برنامه مناسب گوشی ios برای کتاب خوانی را دانلود کنید و کتاب مورد علاقتان را انتخاب و گوش کنید.

Audio book

یک نرم افزار پخش کننده کتابهای صوتی منبع باز که از یک رابط ساده برخوردار است. جالبترین قسمت برنامه این است که می تواند وضعیت فایلی را که در حال پخش است به خاطر بسپارد و می تواند در هر زمان که بخواهید از همان مکان پخش شود. می توانید با انتخاب گزینه ی افزودن پرونده های منفرد، کتابهای صوتی موجود در قالب MP3 را به کتابخانه کتابهای صوتی اضافه کنید.

این برنامه کاور کتاب ها را نیز برای تشخیص آسان نمایش می دهد. همچنین می توانید لیست پخش ایجاد کنید و می توانید انواع کتاب ها را در لیست های پخش مختلف ترتیب دهید. پخش کننده ساده است و دارای گزینه هایی از جمله کنترل صدا، خروج و تنظیمات است.

My Audio Reader

نرم افزار My Audiobook Reader یک نرم افزار ساده کتاب خوان صوتی است که می توانید برای پخش کتاب های صوتی MP3 استفاده کنید. با این نرم افزار میتوان کتابهای صوتی MP3 را در لیست پخش ذخیره کرد. لیست پخش آهنگ، عنوان، سال، آلبوم، ژانر و همچنین اطلاعات مربوط به مدت زمان را نمایش می دهد. با استفاده از گزینه نشانک، می توانید چندین فایل را علامت گذاری کنید تا مکان پخش را ردیابی کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

تله آبگیر کمپرسور

کمپرسورهای هوا از جمله تجهیزات بسیار کاربردی هستند که امروزه می‌توان از آن‌ها استفاده‌های صنعتی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *