قابلیت جدید اینستاگرام با عنوان لایو رومز(Live Rooms)

امکان جدید اینستاگرام با عنوان لایو رومز (live rooms) چطور است؟ این امکان چه کاربردی دارد و چطوری از آن استفاده کنیم؟

لایو رومز اینستاگرام چه کاربردهایی دارد؟

اینکه چگونه از این قابلیت استفاده کنید، به نوع فعالیت شما در اینستاگرام بستگی دارد. مثلاٌ اگر صاحب کسب ‌و ‌کاری هستید، به هنگام معرفی محصول جدید می‌توانید ویدیو‌های زنده‌ای برای جذب مشتری با مخاطبان به اشتراک بگذارید. یا می‌توانید از پشت‌صحنه فعالیتی که انجام می‌دهید لایو بگیرید؛ مانند اینستاگرام پیج منوتو (Manoto) که پیش از شروع برنامه نیم ساعت از فعالیت‌های کارکنان شبکه لایو پخش می‌کند. همین باعث ایجاد یک ارتباط گرم و صمیمی با مخاطبان می‌شود.

به تازگی اینستاگرام قابلیتی را به لایو های خود اضافه کرده است این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا با حداکثر چهار نفر در اینستاگرام به صورت لایو ارتباط برقرار کنید. پیش از این، شما میتوانستید تنها با یک نفر لایو بگذارید، این ویژگی جدید اکنون منتشر شده است اما کاربران باید برای دریافت آن کمی صبور باشند، چون احتمالا تا یک هفته آینده در اختیار همگی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید : تیک آبی اینستاگرام بر چه اساسی داده می شود؟

این کمپانی اعلام کرده که امیدوار است دو برابر شدن در لایو باعث ایجاد فرصت های خلاقانه تری شود. همچنین شما میتوانید میزبان پرسش و پاسخ های جذاب یا آموزشهای جالب با دنبال کنندگان خود باشید یا زمان بیشتری را با دوستان خود بگذرانید. به‌گفته‌ی اینستاگرام، لایو رومز راهکار جدیدی برای خالقان محتوا است تا کسب‌و‌کارشان را بسازند و درآمد بیشتری کسب کنند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد برای میزبانان برچسب بخرند و از دیگر قابلیت‌های تعاملی مثل Shopping و Live Fundraisers استفاده کنند. این شبکه اجتماعی همچنین وعده داده تا ابزارهای تعاملی بیشتری که در ماه‌های آینده در دسترس خواهند بود را مورد بررسی قرار دهد.
live rooms قابلیت جدید
از ابتدای بحران کووید _19، شاهد لایو های بسیار زیادی در اینستاگرام بودیم و افراد بسیاری به روش های مختلف از این قابلیت اینستاگرام استفاده کردند. در سال گذشته، لحظات ویژه ایی در لایو ها اتفاق افتاد، از جمله مناظره های علمی،دستورالعمل های کووید_ 19 ، مصاحبه با مشاهیر و رکوردشکنی در رپ ها.

بیشتر بخوانید: راه های کسب درآمد از اینستاگرام

انواع و اقسام خالقان – از مربیان تناسب اندام گرفته تا نوازندگان ، وبلاگ نویسان زیبایی ، سرآشپزها و فعالان، همه با ایجاد روش های خلاقانه سعی در جذب مخاطب های بیشتر نسبت به رقبای خود داشتند، بسیاری از مردم منتظر این به روزرسانی جدید اینستاگرام هستند تا بار دیگر شاهد روش های خلاقانه افراد مختلف باشند.

چگونه از این قابلیت استفاده کنیم؟

برای شروع Live Room – انگشت خود را به سمت چپ بکشید و گزینه Live camera را انتخاب کنید. سپس، عنوانی را اضافه کنید و روی نماد rooms ضربه بزنید تا میهمانان خود را اضافه کنید. افرادی را که درخواست کرده اند با شما در لایو باشند در انجا به صورت مستقیم خواهید دید و همچنین می توانید برای اضافه کردن افراد دلخواه از گزینه جستجو استفاده کنید. وقتی Live Room را شروع می کنید، هنگام اضافه کردن مهمان در بالای صفحه به عنوان یک پخش کننده، باقی خواهید ماند. می توانید همزمان سه مهمان خود را اضافه کنید یا یک به یک به اضافه کردن آنها بپردازید (به عنوان مثال، می توانید با دو مهمان شروع کنید و بعداً به عنوان سومین شرکت کننده یک مهمان غافلگیر کننده را اضافه کنید! ?) لایو گذاشتن با چندین مهمان راه خیلی خوبی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان شما میباشد، زیرا دنبال کنندگان مهمان ها از لایو چند نفره ی شما مطلع میشوند.لایو رومز اینستاگرام
“امکان مکالمه رو در رو در Instagram Live به ما کمک کرده است تا توجه افراد بیشتری را جلب کرده و مستقیماً با میلیون ها هم اتاقی خود ارتباط برقرار کنیم.
اینستاگرام live rooms را برای گسترش قابلیتهای گزارش دهی، تعامل با دنبال کنندگان و ادامه رشد سیستم عامل خود اضافه کرده است. ”
این کمپانی اعلام کرد :ما می خواهیم اینستاگرام بهترین مکان برای گفتگوهای معنادار سازندگان با مخاطبان خود و یکدیگر باشد و این به روزرسانی جدید را با در نظر گرفتن ایمنی طراحی کردیم.

بیشتر بخوانید : پر بازدید ترین محتواهای اینستاگرام چیست؟

افرادی که توسط هر یک از شرکت کنندگان فعال در Live Room مسدود شده باشند نمی توانند به Live بپیوندند.
مهمانانی که به دلیل نقض دستورالعمل های انجمن اینستاگرام از دسترسی مستقیم منع شده اند نیز نمی توانند به Live Room بپیوندند.
امکاناتی که در حال حاضر در اختیار میزبانهای زنده قرار دارد، مانند امکان گزارش دادن و مسدود کردن نظرات و اعمال فیلترهای نظر نیز در اختیار میزبان live rooms قرار خواهد گرفت.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

تصاویر خیره‌کننده‌ی تلسکوپ فضایی جیمز وب منتشر شد

ناسا روز دوشنبه اعلام کرد تلسکوپ فضایی جیمز وب، قدرتمندترین رصدخانه‌ای که در مدار قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *