راه های کسب درآمد از یوتیوب

در سراسر جهان ، روزانه پنج میلیارد فیلم YouTube مشاهده می شود. بطور میانگین روزانه هر کاربر 40 دقیقه از وقتش را در یوتیوب می گذراند. در راستای این برنامه ی دیجیتال ، نکته ی مهمی که باید یاد بگیرید نحوه کسب درآمد از YouTube است و تمام آنچه شما برای این هدف نیاز دارید یک نرم افزار ویرایش فیلم و رایانه است .

درآمدزایی در YouTube دیگر فقط مختص چند نوازنده و خواننده بزرگ نیست. فرصت های زیادی نیز برای افراد معمولی وجود دارد تا از YouTube درآمد کسب کنند.

با این حال ، شما باید در رویکرد خود استراتژیک تر عمل نمایید.

در این مقاله ، روش های مختلفی را که می توانید به کمک آنها شروع به کسب درآمد در YouTube کنید را با هم مرور می کنیم.

راه های کسب درآمد از یوتیوب :

 

اگرچه می توان از YouTube به عنوان سازنده محتوا درآمد قابل توجهی کسب کرد ، اما ساده ترین کار بارگذاری ویدیو در YouTube است.

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

روزانه افرادی هستند که بیش از 100 دلار از این کانال درآمد دارند و اعداد دروغ نمی گویند بنابراین رقابت بسیار شدید است و کسب درآمد بالا و آنلاین چالش برانگیزتر می شود. در اینجا چند استراتژی قدرتمند آورده شده است که می توانید برای شروع کسب درآمد از آنها استفاده کنید.

1-از پیوندهای (لینکهای) وابسته در YouTube استفاده کنید.

ارتقا لینک یا پیوندهای وابسته می تواند فرصتی عظیم برای کانالهایی باشد که آموزش های دقیق و همچنین بررسی محصولات را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، اگر کالایی را پیشنهاد می کنید و کاربری از لینک شما برای خرید بازدید می کند ، کارمزد دریافتی خود را دریافت خواهید کرد. می توانید این پیوندها را در چند خط اول توصیف خود قرار دهید و در مورد پیوند خود در محتوای ویدیویی خود بیشتر صحبت کنید.

ارسال پیوندهای وابسته در YouTube شباهت معمولی به تبلیغ پیوندهای وابسته در وبلاگ شما دارد.

بنابراین ، فقط برای سود مالی نباید پیوندهای وابسته را در سرتاسر محتوای YouTube خود بریزید. بلکه گاهی برای افزایش بازدید و جذب مخاطب این کار را انجام دهید . فراموش نکنید که بینندگان این پیوندها را فقط وقتی دنبال می کنند که فکر کنند شما منبع معتبری هستید.

برای ایجاد اعتماد با مخاطبان ، به آنها کمک کنید مشکلات عینی را حل کنند و آموزش های لازم را ارائه دهید. به عنوان یک راهکار ، می توانید فیلم هایی بسازید که راه حل هایی را ارائه دهید که قبلاً خودتان انجام داده اید.

برنامه های وابسته زیادی برای پیوستن شما وجود دارد. شما می توانید به بسیاری از برنامه های مختلف در یک شبکه وابسته معروف مانند Shareasale یا Awin بپیوندید.

بهترین مرحله برای به حداکثر رساندن درآمد این است که یک وبلاگ را به کانال YouTube لینک دهید و پیوندهای وابسته را نیز به آنجا اضافه کنید. به این ترتیب ، شما از YouTube درآمد کسب می کنید و همچنین علاوه بر آن دارای یک وب سایت در یک بستر نرم افزاری خواهید شد که مالک آن خودتان هستید.

اولین قدم برای شروع بلاگ ، شروع کار با میزبانی وب Bluehost است.

مراحل آن عبارتند از :

به Bluehost.com بروید و روی شروع کلیک کنید
برنامه میزبانی خود را انتخاب کنید (2.95 دلار در ماه با لینک ، ارزان ترین نرخ آن است)
یک نام دامنه وب سایت جدید وارد کنید یا از نام یک وبسایت قدیمی که متعلق به خودتان است استفاده کنید
اطلاعات حساب ، طرح حساب و اطلاعات صورتحساب خود را وارد کنید
می توانید افزونه های Sitelock Security و Codeguard Basic را بردارید
روی ارسال کلیک کنید و آماده آغاز به کار شوید!

کسب درآمد از یوتیوب

2-با درخواست کمک مالی به شیوه مطلوب از طرفداران خود در YouTube درآمد کسب کنید.

اگر طرفداران وفاداری را برای خود جذب کرده اید ، تشویق آنها به سرمایه گذاری گسترده در کانال شما می تواند به شما کمک کند ویدئوهای جدید خود را تأمین مالی کنید و سود کسب کنید.

پلتفرمی مانند Patreon یکپارچگی بیشتری را در روند پرداخت هزینه مطالب شما ایجاد می کند. با حداقل یک دلار ، طرفداران شما می توانند در کانال های مورد علاقه خود اشتراک پیدا کنند و این مبلغ به حساب شما واریز می شود و به تبع آن افزایش درآمد بسیار خواهید داشت

راه های کسب درآمد از یوتیوب

3- راه های کسب درآمد با تسلط بر SEO YouTube

برای سازندگان ویدیو که هنوز دنبال کنندگان قابل توجهی ایجاد نکرده اند ، شما باید SEO YouTube را به حداکثر برسانید.

برای انجام این کار ، تحقیقات کلمات کلیدی را مانند معمول انجام دهید – با این حال ، بر اساس آنچه مردم در YouTube جستجو می کنند ، کمی متفاوت تر فکر کنید. در مرحله بعدی ، مطمئن شوید که از کلمات کلیدی با ارزش بالا در عنوان ، توضیحات و برچسب های ویدیوی خود استفاده می کنید.

پس از راه اندازی ، می توانید گزارش “منبع ترافیک جستجوی YouTube خود را بررسی کنید تا در مورد اینکه افراد هنگام یافتن فیلم های میزبان شما چه چیزی را جستجو می کنند ، ایده بگیرید.

به طور کلی ، Google نتایج جستجوی ویدئوها را با معرفی کلمات کلیدی سرچ ( جستجو ) شده آنها همواره ارائه می دهد بنابرین می توانید از آن کمک بگیرید.

همچنین پنج عامل اصلی رتبه بندی SEO در YouTube وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

تعداد نظرات

میزان اشتراکات بعد از تماشای فیلم ها
نسبت لایک ها
طول فیلم
نرخ کلیک بر روی نتایج جستجوی YouTube

راه های پول دراوردن از یوتیوب

4- از بخش بازاریابی YouTube استفاده کنید

کانال YouTube خود را برای بخش فروش ؛  آماده کنید سپس جایگاه خود را به عنوان فعال مالی انتخاب کنید سپس یک شریک YouTube شوید و برنامه ریزی  بازاریابی خود را شروع کنید.

یوتیوب یکی از راه های پخش پیام شما است و هم زمان می توانید با استفاده از YouTube و با داشتن وبلاگ دیگر درآمد بیشتری کسب کنید.

که بعد از این مرحله شما باید به دنبال جمع آوری آدرس های ایمیل بیشتر و در نهایت فروش بیشتر محصولات به طرفداران خود باشید.

به عنوان مثال :در مورد یک محصول وابسته که پیشنهاد می کنید یک پست وبلاگ بنویسید سپس از آن محتوا دوباره استفاده کنید و یک ویدیوی YouTube آماده شده در پست ایجاد کنید.

بعد از این مرحله کاربران را از YouTube به وبلاگ خود و پیوندهای وابسته خود به کمک لینک هدایت کنید تا هم کمیسیون کسب کنید و هم تعداد خوانندگان وبلاگ خود را افزایش دهید.

گزینه عالی دیگر این است که کانال YouTube خود را به یک سیستم تجارت الکترونیکی مانند Shopify متصل کنید و کالاهای تجاری را از طریق آن بفروشید.

5-از YouTube Red کسب درآمد کنید

YouTube Red به کاربران امکان پرداخت 9.99 دلار برای مشاهده یوتیوب بدون تبلیغات را می دهد. حتی بدون تبلیغات ، تولیدکنندگان محتوا می توانند بر اساس زمان مشاهده ، درآمدزایی کرده و 55٪ درآمد کسب کنند.

در YouTube Red ، زمان تماشای شما مهم است ، بنابراین YouTube Analytics خود را بررسی کنید تا از آمار دقیق خود مانند زمان تماشا و تعامل ویدیوها به طور کامل آگاهی یابید.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

شخصیت رمزآلود مردان بتا که باید بدانید!

شخصیت هر فرد او را از دیگران متمایز می‌کند و به همین خاطر، تیپ‌های شخصیتی …

2 نظر

  1. از مطلبی که نوشته بودین خوشم اومد امیدوارم این اینترنت رو از ما نگیرن. من خودم به شخصه همه کارام رو اینترنتی انجام میدم. اینجا هر چیزی که میخوایم پیدا میشه و کسایی مثل شما با ارائه مطلبای بدردبخور دارن بهمون کمک میکنن که کارمون سریع تر راه بیفته. حتی دیدم واسه لوله بازکنی برچسب دیگه نیازی نمیشه و با دوتا کلیک ساده میشه چاه بازکن پیدا کرد! دم همگی شما صاحبای سایت های مختلف گرم که اینطوری کارمون رو راحت کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *