تجربه زندگی در پردیس تهران چگونه است؟

در تهران، مناطق بی شماری برای سکونت وجود دارد که یکی از این مناطق، پردیس می باشد و امروز در این مقاله از وبسایت نیمه شب، به بررسی این موضوع که تجربه زندگی در پردیس تهران چگونه است،

خواهیم پرداخت. بنابراین اگر شما هم قصد سکونت در این منطقه را دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

مقدمه

در دهه 90 خورشیدی، شهر پردیس، در حوالی تهران پارس تاسیس گردید و در ابتدا، شهری کوچک بود اما به مرور زمان و با هجرت مهاجران به این منطقه، به شهر یا منطقه ای بزرگ تبدیل گشت و در حال حاضر 60 روستا و منطقه کشاورزی را در خود جای داده است . به دلیل آنکه این شهر دارای فرصت های پیشرفت بسیاری است موجب اطمینان همگان شده تا با خیالی آسوده در این منطقه سرمایه گذاری نمایند و منتظر پیشرفت ملک خود در آینده و افزون شدن سرمایه خود باشند

 

 

آشنایی با شهر جدید پردیس تهران

پردیس، شهری است که در حدود 20 دقیقه با تهران فاصله دارد که امروزه با افزایش بهره برداری از صنعت مترو و ترن های شهری، می توان فاصله ای کوتاه تر را برای رفت و آمدها در نظر گرفت.

این شهر در ابتدا جمعیتی در حدود 25 هزار نفر را در خود جای داده بود که با افزایش آمار مهاجرت به این منطقه، امروزه جمعیتی در حدود 100 هزار نفر را در دل خود جای داده است و افزایش متقاضیان سکونت در این منطقه، موجب گردیده است که مسئولین، نگاهی ویژه را به این منطقه داشته باشند و رسیدگی دو چندانی را به آن نمایند این موضوع از تاسیس ادارات و مراکز مهم و پیشرفت های شهری در این منطقه، به وضوح قابل ادراک است.

این شهر از نظر آب و هوایی دارای آب و هوایی سرد و کوهستانی است و بارش های متوسطی را برای آن می توان پیش بینی کرد.

موقعیت جغرافیایی پردیس تهران

شهر پردیس دارای 280 کیلومتر مربع، مساحت می باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی، این شهر در 17 کیلومتری شرق تهران واقع گردیده است و اگر بخواهیم از نظر همسایگان محدوده آن، این منطقه را بررسی کنیم باید گفت که قسمت شمالی شهر پردیس به رشته کوه های البرز منتهی می گردد و از قسمت جنوبی به روستای کرشت و از محدوده غرب، به جاجرود و از محدوده شرق به منطقه بومهن منتهی می گردد.

پردیس تهران از نظر تقسیم بندی، به 11 فاز تقسیم گردیده است که 8 فاز آن به فاز مسکونی و 3 فاز آن به فاز توریستی، صنعتی و تحقیقاتی تعلق گرفته است.

 

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در پردیس تهران

 

.همان طور که بر هیچ کس پوشیده نیست قیمت ملک در تهران، قیمتی سر به فلک کشیده است که اگر فردی دارای بودجه کمی باشد نمی تواند از خرید ملک ناامید گردد چرا که منطقه پردیس، منطقه ای است که این آرزو را به واقعیت تبدیل می کند. و می توان گفت قیمت رهن و اجاره آپارتمان در پردیس تهران امیدوارکننده تر است.

از آنجا که قیمت های هر منطقه با منطقه ای دیگر متفاوت است و بر اثر تورم لحظه ای، قیمت های ثابتی را برای املاک نمی توان پیش بینی کرد بنابرین برای بررسی دقیق قیمت ها، می توان با مراجعه به وبسایت زومیلا، که یک سامانه سراسری خرید و فروش و رهن و اجاره آپارتمان و سایر املاک است از قیمت های دقیق و به روز این منطقه و نیز سایر مناطق دیگر، مطلع گشت. البته باید اذعان داشت که این منطقه نسبت به سایر مناطق دیگر تهران، قیمتی کمتر داشته و معامله در آن، ساده تر می تواند صورت گیرد هر چند که قیمت نهایی آپارتمان ها، به خشک بودن یا مجهز بودن آن ها وابسته است.

 

 

راهنمای خرید آپارتمان در پردیس تهران

همان طور که پیشتر ذکر گردید، پردیس دارای 11 فاز مسکونی است که در پاسخ به این سوال که بهترین فاز پردیس برای زندگی و سرمایه گذاری کدام است؟ باید گفت که 4 فاز اولیه پردیس دارای قدمت بیشتر و قیمت های بالاتری نسبت به فازهای بعدی می باشد و احداث خانه ها و آپارتمان های ویلایی و حتی پنت هاوس ها در این 4 منطقه نیز با افزایش قیمت های این منطقه بی ارتباط نیست.

البته در برخی مناطق ازجمله منطقه 3،5،8،9 و 11 نیز آپارتمان های مسکن مهر بنا گشته است که شیب قیمتی آن نسبت به سایر مناطق، صعودی چندان نداشته است.

از آنجایی که شرایط افراد برای خرید آپارتمان، متفاوت است بنابرین مناسبت ترین پیشنهاد برای رفاه هر فرد با هر سطح بودجه، عبارت است از:

اگر بودجه شما به میزان مکفی است بهتر است که بر روی سرمایه گذاری در مناطق 1 و 2 حساب کنید چرا که این دو منطقه بطور کامل تکمیل گشته است و از نظر جمعیتی به حد مطلوب رسیده است و امکانات تفریحی، رفاهی، شغلی و آموزشی در آن بطور مطلوبی قابل قبول است.

اگر محل کار شما واقع در تهران است بهتر است که فاز 3 را انتخاب نمایید بخصوص اگر بدون وسیله نقلیه نیز هستید چرا که این فاز، علاوه بر پایین بودن قیمت مسکن (به دلیل وجود مساکن مهر این منطقه) از نظر حمل و نقل و دسترسی به وسایل نقلیه و حمل و نقل شهری نیز نسبت به سایر مناطق، عملکرد بهتری را دارا است.

فاز 4 چنانچه فاقد وسیله نقلیه هستید پیشنهاد نمی گردد چرا که حمل و نقل و دسترسی به وسایل نقلیه در این منطقه کمی مشکل است اما از نظر مسکونی، این فاز بسیار پیشنهاد می گردد چرا که آپارتمان ها و خانه های ویلایی مرغوبی را در دل خود جای داده است.

اگر بودجه شما ناکافی است پیشنهاد می کنیم که بر روی مناطق 5 و 6 حساب کنید چرا که این دو منطقه آپارتمان های در حال ساخت بسیاری را داراست که با پیش خرید، می توانید به راحتی صاحب آپارتمانی مناسب در این منطقه گردید.

اگر مسکن و سرمایه کافی در اختیار ندارید و همچنین اولویت زندگی شما تهیه مسکنی است بنابرین می توانید بر روی فاز 8 حساب کنید چرا که این فاز، سکویی برای پیشرفت محسوب می گردد و این پیشرفت از آن روست که این فاز، آپارتمان های بسیاری را با متراژ کوچک و قیمت های پایین در دل خود جای داده است.

اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید و قصد سکونت ندارید پیشنهاد ما خرید زمین در فاز 10 است چرا که خرید زمین در این فاز دارای آینده درخشانی است و با افزایش مهاجرت به منطقه پردیس، متقاضیان برای خرید زمین و ملک در این منطقه افزایش می یابد و به طبع در آینده، پیشرفت مالی بسیاری، نصیب شما می گردد.

اگر چنانچه به دنبال خرید آپارتمان، با قیمتی عادلانه هستید پیشنهاد ما به شما فاز 11 است چرا که در این فاز، واحدهای کلید نخورده بسیاری وجود دارد که شما می توانید آنها را مستقیما از پیمانکاران و با قیمتی اندک بخرید و در فرایند معامله شما، وساطت واسطه ها و دلالان که موجب افزایش قیمت ملک ها می گردد حذف می گردد. و در نهایت با بررسی قیمت خرید آپارتمان در پردیس تهران می توانید خانه دار شوید

 

درباره‌ی شادی

همچنین ببینید

تله آبگیر کمپرسور

کمپرسورهای هوا از جمله تجهیزات بسیار کاربردی هستند که امروزه می‌توان از آن‌ها استفاده‌های صنعتی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *