بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+عکس

امروز وبسایت نیمه شب به معرفی بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+عکس های این بازیگر جوان و خوش سیما که با اولین بازی در هزاران چشم دیده و شناخته شد پرداخته که در ادامه مطلب به مرور آن می پردازیم.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 7 فروردین 1364 در تهران است. او مدرک مهندسی کامپیوتر دارد. او فقط یک خواهر دارد. شهرزاد کمال زاده به جز بازیگری سابقه فعالیت به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان را نیز دارد.

شروع بازیگری

او قبل از ورود به دانشگاه و تنها در سن 16 سالگی بازیگری را شروع کرد.  خانواده اش مخالف بازیگری اش بودند ولی او وارد این عرصه شد و بسیار موفق شد.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+عکس

نخستین فیلم و سریال|بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+عکس

نخستین بازی او در سریال هزاران چشم به کارگردانی کیانوش عیاری بود و این نخستین تجربه او در تلویزیون بود. در سال 1383 نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعالمی وارد دنیای سینما شد.

او در سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی یکی از متفاوت ترین نقش ها را بازی کرد. در این سریال تقش یک دختر معتاد را بازی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

او در سریال بچه های نسبتا بد هم به خوبی نقشش را بازی کرد. در این سریل نقش یک دختر معصوم را بازی کرد.

علایق

شهرزاد کمال زاده به حیوانات بسیار علاقه دارد و حامی حیوانات است. او ارزو دارد که تمام دنیا را سفر کنید و کل دنیا را ببیند.

او به کمک کردن به انسان ها علاقه دارد و سعی می کند فرد مفیدی برای دیگران باشد.

او از مرگ بسیار می ترسد. از اینکه نمی داند چطور قرار است از دنیا برود و پس از مرگ چه سرنوشتی دارد باعث نگرانی او شده است.

او در زمینه فوتبال و والیبال فعال است و عضو تیم فوتبال و والیبال هنرمندان ایران است.

نظر او در مورد بازیگری و تحصیلات

او هم به بازیگری علاقه دارد و هم به تحصیلات، ور در این مورد گفته است:

هر چه سواد بازیگر بالاتر باشد به نظرم در کارش موفق تر خواهد بود. حالا این سواد می‌تواند شامل هر چیزی باشد. در کنار بازیگری شخصا به رشته کامپیوتر علاقه داشتم و خانواده‌ام هم دوست داشتند که در این رشته ادامه تحصیل بدهم.

در سال‌هایی که مشغول تحصیل در این رشته بودم سعی کردم اطلاعاتم را در مورد بازیگری افزایش دهم و با مطالعه و فیلم دیدن تلاش کردم که از این رشته فاصله نگیرم. در همین بین سعی کردم رابطه‌ام را با سینما حفظ کنم و به همین دلیل در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضور داشتم تا اطلاعاتم پیرامون سینما بیشتر شود.

ازدواج شهرزاد کمال زاده|بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+عکس

شهرزاد کمال زاده هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. او در یک گفتگو در مورد همسر اینده اش گفت که دلش می خواهد او خانواده دوست، با انگیزه، خلاق و ذهنی باز داشته باشد و مغرور نباشد.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+عکس

بازی با بازیگران بزرگ

او با بازیگران سرشناس ایرانی همچون افسانه بایگان، رضا کیانیان و مهدی هاشمی همبازی شده است و در این مورد گفته است:

در این سال‌ها با بازیگران بزرگی همبازی بوده‌ام. مثلا اولین پروژه‌ای که در آن حضور پیدا کردم فیلمی بود که در شانزده سالگی کار کردم و آقای مهدی هاشمی نقش پدرم را بازی می‌کردند. اکرم محمدی هم مادرم بودند، اما «راه طولانی» اولین مجموعه‌ای بود که به من فرصت همبازی شدن با بزرگانی چون رضا کیانیان و افسانه بایگان را می‌داد. صادقانه می‌گویم که روزهای اول کمی استرس داشتم اما بعد از اولین بار که مقابل این دو بزرگوار بازی کردم تمام ترسم از بین رفت.

همکاری شهرزاد کمال زاده و حامد همایون

شهرزاد کمال زاده در یکی از کلیپ ها و موزیک ویدیوهای حامد همایون به نام پرسه نقش آفرینی کرده است. این کلیپ در آذر سال 97 پخش شد.

مخالفت پدر با بازیگری|بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+عکس

من از کودکی به بازیگری علاقه داشتم ، ولی پدرم علاقه ای نداشت که من وارد این حرفه شوم ، از 16 سالگی به طور آهسته و پیوسته وارد این حرفه شدم و حدود 16 سال است که دارم بازیگری می کنم

شهرزاد کمال زاده با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد.

حال خوب با بازیگری

بازیگری حالم را خوب می کند و حتی نمی توانم در کنار سینما کار و بیزینس دیگری داشته باشم بازیگری به لحاظ روحی و ذهنی خیلی مشغولم می کند و خیلی وقت ها شده که ناخودآگاه با بازی در نقش یکی زن معتاد وزن کم کرده ام و برای بازی در نقش یک زن باردار وزن اضافه کرده ام.

برای همین هر وقت هم بیکارم در حال ریکاوری هستم.

آرزو دارم تمام دنیا را ببینم

دوست دارم به عنوان یک انسان برای مردم و اطرافیانم سودمند باشم. در درجه بعد فکر می کنم باید به خیلی از آدم ها کمک کنم. در نهایت هم دوست دارم اول تمام دنیا را ببینم و بعد از دنیا بروم.

اهل همدان نیستم

در شبکه های مجازی و سایت ها اشتباهی نوشته اند که من متولد همدان هستم.

اما من در تهران به دنیا آمده ام و البته خیلی از اطلاعاتی که در مورد ما بازیگرها از ازدواج تا اهل این شهر و آن شهر بودن نوشته می شود ، واقعیت ندارد و ساخته ذهن و تخیل بعضی از دوستان است.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+عکس

کربلا و مدافعین حرم

چند سال پیش برای جشنواره فیلم عراق به کربلا دعوت شدم که بسیار برایم لذت بخش بود ، من از کودکی عشق عجیبی به امام حسین (ع) داشتم

بیشتر بخوانید : بیوگرافی و عکس بازیگران سریال قورباغه

من دست تک تک مرزبانان و همچنین مدافعین حرم را می‌بوسم که اگر ما در آرامش زندگی می‌کنیم برای جانفشانی‌های این عزیزان است

موسیقی

بیشتر به موسیقی سنتی علاقمند هستم اما پاپ را هم می پسندم و در این میان موسیقی و صدای حامد همایون را دوست دارم

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+عکس

سقف آرزو های شهرزاد کمال زاده

دوست دارم به جایی برسم که بتوانم اثری متفاوت از خودم بجای بگذارم ، یک نقش هایی وجود دارد که هنوز خودم را در قالب آنها محک نزده ام

 

هنوز فکر می کنم راه طولانی را در پیش رو دارم که در کارم بطور کامل موفق شوم

سختی بازیگری

در پایان شهرزاد کمال زاده اذعان نمود که سینما واقعا حرفه سختی است تو باید در شرایط نامناسب جوی ، شب و روز کار کنی و خیلی چیزها و مسائل دیگری که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم تحمل کنی

شما میتونید در وبسایت نیمه شب زندگینامه بسیاری از هنرمندان و افراد موفق را مطالعه کنید.

 

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

سلبریتی های هالیوودی قد کوتاه+ قد و وزن آنها

سلبریتی های هالیوودی قد کوتاه+ قد و وزن آنها

در این مقاله از وبسایت نیمه شب، به معرفی سلبریتی های هالیوودی قد کوتاه+ قد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *