معرفی بهترین سریال های 2021

در سال 2021 به دلیل قرنطینه و منزوی شدن نیاز افراد به فیلم و سریال بسیار بیشتر از قبل احساس میشود و افراد مختلف در این دوران به تماشای انواع فیلم و سریال میپدازند اما در سال 2021 تولید فیلم ها هم با محدودیت های بسیاری مواجه بود.

در این مقاله میخواهیم به تعدادی از سریال های سال 2021 اشاره کنیم.

1.Cobra Kai فصل 3
کجا آن را تماشا کنید: Netflix
تاریخ انتشار: اول ژانویه
ژانر: کمدی
بازیگران:رالف ماکیو، ویلیام زبکا، زولو مریجونیا، تنر بیوکانن، کورتنی هنگلر، مری ماوسر و اد اسنر
بهترین سریال ها
خلاصه داستان سریال:
سال‌ها پس از اینکه دنیل لاروسو چندین بار حریف خود یعنی جانی لارنس را در مسابقات جام جهانی کاراته شکست داد و به عنوان برنده اعلام شد، هر دو این مبارزان با هنرهای رزمی رشد و مسیر‌های متفاوت و جدیدی را در زندگی برای خود انتخاب و دنبال کرده‌اند. با درس‌های زندگی‌ای که آقای کنسوکه میاگی ارائه می‌داد، دنیل لاروسو توانست به موفقیت‌های شخصی بسیار زیادی در زمینه های خانوادگی، زندگی حرفه‌ای و کاری، برسد. بااین‌حال، جانی لارنس نتوانست به اندازه دنیل به موفقیت‌های زیادی برسد و دوران سختی را پشت سر گذاشته است. او به‌شدت به‌دنبال این است که محبوبیتی را که در زمان گذشته داشت دوباره به‌دست بیاورد.

2.Batwoman فصل 2
کجا آن را تماشا کنید: CW ، HBO Max، All4
تاریخ انتشار: 17 ژانویه
ژانر:ادبیات داستانی ابرقهرمانی،داستان جنایی،داستان معمایی
بازیگران: روبی رز (Ruby Rose)، ریچل اسکارستن (Rachel Skarsten)، نیکول کانگ (Nicole Kang)، کامروس جانسون (Camrus Johsnon)، الیزابت انویس (Elizabeth Anweis)، مگان تاندی (Meagan Tandy) و دوگری اسکات (Dougray Scott)
معرفی سریال
خلاصه داستان سریال:
کیت کین، خود را مسلح می‌کند تا در راه مبارزه برای عدالت اجتماعی قدم بردارد. او با پرواز بر فراز خیابان‌های گاتهام، به جدال با مبارزان خیابانی آموزش‌دیده می‌رود. اما او هنوز یک قهرمان محسوب نمی‌شود. در شهر خالی از امیدی که نیازمند یک ناجی است، کیت در وهله‌ی اول باید شیاطین درونی خود را شکست دهد تا بتواند به نماد امید و اعتماد در شهر گاتهام تبدیل شود.

3. The Equalizer
کجا می توان آن را تماشا کرد: CBS All Access (ایالات متحده) ، TBC UK
تاریخ انتشار: فوریه
ژانر: اکشن،جنایی،درام
بازیگران:Qeen Latifah ، Lorraine toussanit، Chris noth، Tory Kittles

خلاصه داستان سریال:
این سریال به داستان زندگی زنی به نام رابین مک کالی میپردازد این زن دارای پیشینه ایی مرموز است و از مهارت های خود برای کمک به کسانی که هیچ امیدی ندارند استفاده میکند.

4.The Handmaid’s Tale
کجا آن را تماشا کنید: Hulu (ایالات متحده) ، کانال 4 (انگلستان)
تاریخ انتشار: TBC
ژانر:درام ، علمی تخیلی ، هیجان انگیز
بازیگران: Elisabeth Moss, Yvonne Strahovski, Joseph Fiennes

خلاصه داستان سریال:
این سریال آینده‌ای تیره و تار را به تصویر می‌کشد که در آن پس از یک جنگ داخلی، آمریکا تحت تسلط یک حکومت قرار گرفته. این حکومت قوانینی بی‌رحمانه را علیه شهروندان را اجرا میکند و حقوق آن‌ها را پایمال می‌کند. در این حکومت آزادی‌های فردی از بین رفته است و منتقدان و مخالفان به سرعت کشته یا زندانی ‌می‌شوند.
در چنین فضایی یکی از بحران‌های مهم در کشور عقیم شدن بسیاری از شهروندان است که در اثر بیماری‌های واگیردار و بحران‌های زیست محیطی پدید آمده است. در این میان زنان بارور که از طبقات ثروتمند جدید نیستند برای زاد و ولد ثروتمندان به عنوان ندیمه به خانه ثروتمندان و قدرتمندان فرستاده می‌شوند. «سرگذشت ندیمه» روایتی است که از چشم‌انداز یکی از همین ندیمه‌ها بیان می‌شود.

5.The Witcher فصل دوم
کجا آن را تماشا کنید: Netflix
تاریخ انتشار: TBC
ژانر:درام،فانتزی

خلاصه داستان سریال:
سریال ویچر (The Witcher) ساخته‌ی لورن اشمیت هیسریش است. داستان سریال ویچر بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام به نویسندگی آندژی ساپکوفسکی است. اولین فصل از این سریال در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ توسط نتفلیکس منتشر شد که شامل ۸ قسمت بود. دومین فصل این سریال نیز شامل هشت قسمت است و برای عرضه در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

6. Self Made

کجا آن را تماشا کنید: Netflix
ژانر: درام،تاریخی
بازیگران:اکتاویا اسپنسر،تیفانی هدیش،کارمن اجوگو،گرت موریس،کوین کارول ،جی آلفونس نیکلسون
خلاصه داستان سریال:
این سریال روایتگر ماجراهای غم انگیز از زندگی زنی به نام “مادام سی جی واکر” است.این زن یک کارآفرین اجتماعی است که با ساخت خط تولید محصولات مراقبت مو مخصوص زنان سیاه ­پوست سعی دارد در کنار کسب ثروت، زیبایی زنان رنگین­ پوست را به جهان نشان دهد.

7. The Queen’s Gambit


کجا آن را تماشا کنید: Netflix
ژانر:درام
بازیگران: آنیا تیلور-جوی،بیل کمپ،Moses Ingram،Isla Johnston،Christiane Seidel،ربکا روت
خلاصه داستان سریال:
Queen’s Gambit “بر اساس رمانی به همین نام در سال 1983 والتر توویس ، بر شخصیت شخصیتی یتیم و شطرنج بنام بث هارمون (آنیا تیلور-شادی) متمرکز است. هارمون توسط یک سرایدار در پرورشگاه بازی شطرنج را می آموزد، و در سن 20 سالگی به مسکو می رود تا با بهترین استاد بزرگ جهان به رقابت بپردازد.
هارمون در تمام طول مسیر خود با مسائل مختلفی نظیر اعتیاد به مواد مخدر و الکل تا مشکلات عاطفی روبرو میشود و با آنها مبارزه میکند.

8.Away
ژانر: درام، عاشقانه، علمی تخیلی
بازیگران: Hilary Swank, Josh Charles, Vivian Wu

خلاصه داستان سریال:
سریال Away راوی اولین سفر انسان به مریخ است. زمان این رویداد مجهول بوده اما سفری است که مسافران آن تنها 50 درصد شانس بازگشت و زنده ماندن دارند. داستان حول زندگی این اشخاص میچرخد اما محوریت اصلی با اما گرین و خانواده او است.

9. Helstrom
ژانر:ترسناک
بازیگران: تام آستن، سیدنی لمون، الیزابت مارول، رابرت ویزدم، جون کاریل
خلاصه داستان سریال:
داستان این سریال در مورد دو خواهر و برادر است که فرزندان یک قاتل سریالی مرموز و قدرتمند هستند. این خواهر و برادر از قدرتشان برای پیدا کردن بد ترین انسان ها استفاده میکنند و آنها را شکار میکنند.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین فیلم تام هنکس

بهترین فیلم های تام هنکس در تاریخ هالیوود

هالیوود را می‌توان مهد سینمای جهان دانست. جایی که استعداد‌های ریز و درشتی  را در …

یک نظر

  1. وایی مرسی چقدر کامل بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *