مرکز خرید لباس زنانه در تهران | از کجا لباس زنانه بخریم؟

مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری و البته تولیدی‌های بی شماری در زمینه پوشاک در تهران وجود دارد. این باعث شده که تنوع اجناس به طرز قابل توجهی در این شهر زیاد به نظر برسد. به طوری که افراد بسیاری برای خرید برخی لباس‌ها حتما به تهران سفر می‌کنند و از مراکز خرید خاص خرید می‌کنند. اما با وجود کثرت مجتمع‌های تجاری در این شهر‚ کدام موارد مناسب برای خرید لباس‌های زنانه می‌باشد؟ در این مقاله از وب سایت نیمه شب با معرفی چند مرکز خرید لباس زنانه در تهران در خدمت شما هستیم.

مرکز خرید لباس زنانه در تهران

امروزه بسیاری از فروشندگان کالاهای خود را در بستر اینترنت به فروش می‌رسانند. وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی و فروش محصولات فراهم کرده است. اما با این وجود بسیاری از افراد خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح می‌دهند. به این دلیل در خرید اینترنتی محدودیت‌هایی وجود دارد. مثلا نمی‌توانید لباس را پرو کنید و یا جنس آن را بررسی کنید. در نتیجه افراد بسیاری به خرید حضوری سوق داده می‌شوند. اما چه مراکز خریدی در تهران برای خرید لباس زنانه مناسب است؟

مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم یک مرکز خرید بسیار لوکس و البته با اجناس گران قیمت در تهران است که در خیابان مقدس اردبیلی واقع شده است. این مرکز یکی از مراکز خرید مهم است که دارای ۱۵۰ واحد تجاری‚ ۲۴ رستوران و کافی شاپ و فودکورت‚ ۲۶ آسانسور، بیش از ۱۲۰۰ جای پارک، سالن‌های ورزشی‚ استخر و سونا‚ شهر بازی‚ سالن همایش‚ آژانس هوایی‚ صرافی و … می‌باشد. در این مرکز خرید محصولاتی مانند پوشاک کودکان و بانوان و آقایان‚ کیف و کفش، ساعت و عینک، سرزمین کتاب، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و جواهر و … عرضه می‌شود.

مرکز خرید لباس زنانه در تهران
از کجا لباس زنانه بخریم

بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران علاوه بر مرکز خرید یکی از جاذبه‌های تاریخی واقع در منطقه ۱۲ شهری تهران است. فروشندگان بازار بزرگ تهران علاوه بر پوشاک به عرضه لوازم خانگی، خوراکی، لوازم بهداشتی و … نیز می‌پردازند. نکته بسیار مهمی که درباره این بازار وجود دارد قیمت‌های مناسب آن است که در مواردی بسیار شگفت انگیز هستند. کوچه هفت تن در بازار بزرگ تهران معروف به راسته مانتو فروش‌ها است که برای خانم هایی که قصد خرید مانتو دارند مناسب است. البته اغلب این مغازه‌ها به عرضه عمده مانتوها می‌پردازند. اما قطعا مواردی هم برای تک فروشی مانتو وجود دارد.

مرکز خرید لباس زنانه
از کجا لباس زنانه بخریم

پاساژ قائم

مرکز خرید قائم واقع در میدان تجریش تهران می‌باشد. اجناس در این مرکز خرید نیز از قیمت‌های نسبتا مناسبی برخوردار هستند. در این مرکز می‌توان لباس‌هایی با تنوع در طراحی و حتی قیمت پیدا کرد. در نتیجه این مرکز خرید می‌تواند برای همه سلیقه‌ها پاسخگو باشد. فروشندگان در پاساژ قائم علاوه بر پوشاک به فروش کیف و کفش‚ طلا و … نیز می‌پردازند.

خرید پوشاک در تهران
پاساژ لباس زنانه در تهران

هفت تیر تهران بورس مانتو زنانه

در خیابان و میدان هفت تیر تهران بیش از هزار فروشگاه خرید مانتو و لباس زنانه قرار دارد که تقریبا جزو مراکزی از تهران است که می توان با قیمت مناسب تری خرید کرد. در خیابان های اطراف هفت تیر، چندین تولیدی هم هست که محصولات را به صورت بی واسطه عرضه می کنند. قیمت این تولیدی ها برخی موارد تا یک-سوم مغازه ها است.

خرید لباس زنانه از مرکز خرید میلاد نور

میلاد نور یکی از مراکز خرید نام آشنا است که در منطقه دو تهران واقع شده است. این مرکز خرید با ۳۳۶ واحد تجاری در شش طبقه به عرضه محصولات با کیفیت و البته با قیمت بالا می‌پردازد. برخی برندهای مشهور جهان مخصوصا در پوشاک ورزشی در این مرکز خرید وجود دارند.

از کجا لباس بخریم
پاساژ خرید لباس زنانه در تهران

مرکز خرید ونک برای خرید لباس زنانه

مرکز خرید ونک واقع در میدان ونک خیابان ونک از دیگر مراکز خرید معروف در تهران است. پاساژ ونک یکی از مراکز خرید قدیمی است که از سال ۱۳۷۰ شروع به کار کرده است. این مرکز خرید یکی از گرینه‌های مناسب برای خرید بانوان است. به این دلیل که در این پاساژ محصولاتی نظیر جواهرات، پوشاک زنانه، لوازم آرایشی، کیف و کفش، لباس ورزشی، لباس مجلسی و … عرضه می‌شود. البته برخی واحدها در این مرکز خرید نیز به عرضه پوشاک آقایان نیز می‌پردازند.

خرید پوشاک بانوان
خرید لباس زنانه

مرکز خرید تندیس

یکی دیگر از مراکز خرید مهم واقع در میدان تجریش علاوه بر مرکز خرید قائم‚ پاساژ تندیس می‌باشد. برندهای مرغوب ایرانی و خارجی در این مرکز خرید وجود دارد و این مورد یکی از مزیت‌های این مرکز می‌باشد. البته باید بدانید که در این مرکز خرید فروشندگان با قیمت‌های نسبتا بالایی محصولات خود را عرضه می‌کنند. در این مرکز علاوه بر واحدهای تجاری‚ امکانات رفاهی مانند رستوران، کافی شاپ، بستنی و آبمیوه فروشی نیز وجود دارد.

مرکز خرید لباس بانوان
خرید لباس زنانه

مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه در بزرگراه اشرفی واقع شده و به عنوان یکی از مراکز خرید مهم در غرب تهران شناخته می‌شود. این مرکز دارای سه طبقه تجاری و یک سرزمین عجایب برای سرگرمی کودکان و نوجوانان در طبقه آخر می‌باشد. اغلب فروشگاه‌های این مرکز خرید به عرضه پوشاک و کیف و کفش می‌پردازند. در نتیجه تنوع اجناس از لحاظ ظاهر‚ کیفیت و قیمت به اندازه‌ای است که برای همه سلایق مناسب خواهد بود. در این مرکز علاوه بر فروشگاه‌های پوشاک‚ نمایشگاه مبلمان و رستوران نیز وجود دارد.

مرکز خرید لباس زنانه در تهران
مرکز خرید لباس زنانه در تهران

مرکز خرید الهیه

مرکز خرید الهیه یک مرکز خرید مدرن و مجلل در دوازده طبقه و واقع در مدرس شمالی خیابان الهیه می‌باشد. در این مرکز خرید برخی مارک‌های معروف در پوشاک‚ ساعت و جواهرات وجود دارد. همچنین در این مرکز فروشگاه‌هایی برای عرضه محصولاتی مانند عطر و ادکلن‚ لوازم آرایشی‚ لوازم ورزشی‚ شکلات و … می‌پردازند. علاوه بر فروشگاه‌ها‚ این مرکز دارای رستوران‚ کافی شاپ و پارکینگ نیز می‌باشد.

خرید لباس بانوان در تهران
مرکز خرید لباس زنانه در تهران

مرکر خرید شانزه لیزه

پاساژ شانزه لیزه یک مرکز خرید مناسب برای خانم ها بوده که در مرکز تهران و در تقاطع ولیعصر و جمهوری واقع شده است. با در نظر گرفتن این که این پاساژ در مرکز تهران واقع شده قطعا دارای مراجعه کنندگان نسبتا زیادی می‌باشد. محصولات موجود در این مرکز خرید با قیمت مناسب و با کیفیت خوب عرضه می‌شوند. این مرکز خرید با نام میلاد قائم نیز شناخته می‌شود. در طبقه بالای این پاساژ لباس مجلسی و در طبقه پایین مانتو برای خرید زنان عرضه می‌شود.

برخی مراکز خرید لباس زنانه در تهران

  • مرکز خرید الماس واقع در غرب تهران
  • مرکز خرید گلستان واقع در غرب تهران
  • پاساژ لاله واقع در خیابان فاطمی
  • بازار امامزاده حسن واقع در جنوب تهران
  • بازار بزرگ رضا واقع در خیابان پانزده خرداد

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

درمان موخوره مو

چگونه موخوره را از بین ببریم؟

موهای خشک و وز می‌توانند دلایل مختلفی داشته باشند، اما در اغلب موارد، کمبود رطوبت …

یک نظر

  1. من که تا خرید انلاین هست و میتونم از بهترین فروشگاه لباس زنانه و … خرید کنم سراغ خرید حضوری نمیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *