ست های جذاب مادر و دختری

پوشیدن لباس یکسان مورد علاقه همه افراد نیست بنابراین جستجو و یافتن لباس ست در بازار می تواند یک چالش بزرگ باشد. اما نگران نباشید ما در این مقاله مجموعه عکسهایی از ست های مختلف مادر دختری تهیه کرده ایم که میتوانید از آنها ایده بگیرید و به راحتی لباسی زیبا و ترند را برای انواع جشن ها و تولدها برای خود و فرزندتان بدوزید.

1.ست لباس برای عروسی های رسمی:

اکثر افراد دوست دارند برای عروسی نزدیکان خود و یا عروسی های رسمی لباسهایی مجلسی تر و پف دار تر بپوشند. در اینجا چندین لباس مجلسی زیبا و پف دار را مشاهده میکنید که یکی از بهترین انتخاب ها برای ست مادر دختری شما و کودکتان است. به خصوص اگر لاغر یا قد بلند هستید و قصد دارید کمی چاق تر و کوتاه تر بنظر برسید.

ست مادر دختری

ست مادر دختری

ست مادر دختری

ست مادر دختر ترند سال ۲۰۲۱

 

 

2. ست لباس سفید رنگ:

ست لباس سفید برای کودکانی که لباس عروس و لباسهای سفید رنگ دوست دارند انتخاب مناسبی است. میتوانید برای تولد کودک خود این ست زیبای مادر دختری را بپوشید. اکثر دختر بچه ها از پوشیدن لباس عروس لذت میبرند و دوست دارند آنرا امتحان کنند. پوشیدن لباس سفید برای هردوی شما به زیبایی تولد او اضافه میکند‌. میتوانید با استفاده از یک جفت صندل یک شکل و یا یک رنگ استایل خود را تکمیل کنید.

در نیمه شب بخوانید:جدیدترین مدل های شومیز زنانه و دخترانه شیک

ترند های ۲۰۲۱ برای ست های مادر دختر

ستهای مادر دختری در سال ۱۴۰۰ یا ۲۰۲۱

3. پوشیدن لباسهای اسپرت:

برای مهمانی های بعدازظهر پوشیدن لباسهای اسپرت انتخاب خوبی است. بسیاری از افراد پوشیدن ست های اسپرت را ترجیح میدهند. در واقع ست کردن لباسهای اسپرت بسیار راحت و ساده است و میتوانید با اکسسوری های شیک استایل خود را تکمیل کنید.

لباسهای مادر دختر

ست کردن لباس با دخترم

پوشیدن لباس ست مادر دختری

3. پیراهن های ست و ساده:

برخی افراد پوشیدن لباسهای ساده و پیراهن های ساده را ترجیح میدهند. البته این لباسهای ساده بیشتر مناسب تولد و یا مهمانی های خودمانی میباشند. و برای برخی عروسی ها هم قابل استفاده اند. این لباسهای ساده و شیک باعث میشود دختر شما احساس راحتی بیشتری داشته باشد و از آن لذت ببرد.

ست ۲۰۲۱ مادر و دختر

لباس یکسان برای مادر و دختر

ست مادر دختری لباس شب

لباس آستین دار و بلند:

گاهی عروسی و یا جشنی که در آن شرکت میکنید مختلط است و دوست دارید تا حد امکان از لباسهای با حجاب و آستین دار استفاده کنید تا راحت باشید. لازم به ذکر است که میتوانید از این مدل ها در خیابان هم استفاده کنید و عکس های زیبا و جذابی از خودتان تهیه کنید.

ست مادر دختری

در نیمه شب بخوانید:ایده ست لباس شب یلدا

ست مادر دختری

 

پیراهن های شیک مخصوص مهمانی شب:

پیراهن های زیر هم مجلسی و مخصوص پوشیدن در عروسی و مجالس شب است. همه مدل های زیر ترند های سال جدید هستند که میتوانید از آنها ایده بگیرید و برای عروسی اقوام بدوزید و به تن کنید.

ست مادر دختری ۱۴۰۰(۲۰۲۱)

ست جذاب مادر دختری

در انتها سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که کودک شما در آن راحت باشد و همچنین توجه کنید انتخاب شما خیلی زنانه و خیلی بچگانه نباشد تا به هر دوی شما بیاید. اگر در ست کردن کفش مشکل دارید هم میتوانید از کفش های یک رنگ با مدل های نزدیک به هم استفاده کنید.

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

کیسه شاباش عروس

ترندترین طرح های کیسه شاباش عروس

یکی از دغدغه های عروس و داماد جمع آوری شاباش است. معمولا شاباش توسط افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *