بهترین جنس پارچه برای لباس زیر و لباس خواب چیست؟ بهترین جنس پارچه شورت و سوتین را بشناسید

احتمالا برای شما هم سوال شده که بهترین جنس لباس زیر، شورت و سوتین و همچنین بهترین جنس لباس خوب چیست؟ کدام پارچه برای تولید لباس زیر و لباس خواب مناسب است؟ یکی از مهمترین لباس بانوان، لباس زیر و لباس خواب است که بیشترین استفاده را نسبت  به سایر لباس های زنانه دارد. پر استفاده ترین لباس خانم ها، یعنی شورت و سوتین باید از جنس مناسبی باشد تا سلامتی شما را تضمین کند. انواع جنس پارچه نامناسب، در لباس خصوصی بانوان، می تواند زیان زیادی به پوست و سلامتی شما وارد کند.
در این مقاله از رسانه نیمه شب، به شما بهترین جنس پارچه برای انواع لباس خواب زنانه و روبدوشامبر ها را معرفی میکنیم. همچنین خصوصیات انواع جنس پارچه مناسب برای شورت و سوتین را به شما آموزش می دهیم.

بهترین جنس پارچه برای لباس زیر و لباس خواب

بهترین جنس شورت چیست؟

شورت ها را از انواع مختلف پارچه تولید می کنند. اما بهتر است بدانید که باتوجه به اهمیت جنس شورت و ارتباط مستقیم آن با سلامت اندام های جنسی شما، پارچه مناسب شورت باید از خصوصیات زیر برخوردار باشد:

  • پارچه شورت باید نر م و لطیف باشد تا از بروز آسیب به بافت پوست نواحی اندام های خصوصی، پیشگیری کند. پارچه لباس زیر نباید جنس ضخیمی داشته باشد. در این صورت به پوست شما آسیب می رساند.
  • شورت مناسب باید تنفس پذیر بوده و جریان هوا را به خوبی از خود عبور دهد.
  • مهمترین ویژگی پارچه مناسب برای شورت، جذب رطوبت زیاد است. با توجه به این که محیط های مرطوب، بهترین مکان برای پرورش باکتری ها هستند، پارچه مناسب شورت، باید به خوبی رطوبت نواحی خصوصی را به خود جذب کند تا مانع از ایجاد باکتری های تناسلی و پوستی شود.
  • بهترین پارچه برای شورت، باید قابلیت شستشو فراوان داشته باشد. پزشکان توصیه می کنند لباس زیر خود را هر 12 ساعت یکبار تعویض کرده و یا بشویید تا مانع از عفونت واژینال شود.

بهترین جنس پارچه برای شورت کدام است؟

به گزارش برند لباس سکرت (lebassecret.com)، یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع شورت و سوتین در ایران، پنبه؛ یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین الیاف طبیعی است، لباس زیر پنبه ای، به خوبی دمای بدن را کنترل میکند و در عین حال، پوست شما میتواند به خوبی نفس بکشد. لباس زیر نخ پنبه؛ در هر زمان و مکان که هستید دمای بدنتان را ثابت نگه می‌دارد، همچنین حس کاملا راحتی به شما میدهد. نخ (پنبه) یکی از انواع بهترین جنس لباس زیر است که به خوبی رطوبت بدن را جذب میکند.

بر این اساس، بهترین پارچه شورت، پارچه های نخی و پنبه ای هستند که علاوه بر نرمی و لطافت، تنفس پذیری بالایی دارند و به خوبی رطوبت را جذب میکنند.

جالب است بدانید که بدترین جنس پارچه برای تولید انواع شورت، پارچه های پلاستیکی است که باعث ایجاد حساسیت در پوست و اندام های جنسی می شوند.
بهترین انواع پارچه برای تولید شورت، شامل پارچه های پنبه ای، پارچه نخی و پارچه کتان است. در زمان خرید شورت زنانه (women panties)، علاوه بر زیبایی و سایز، این فاکتور مهم را فراموش نکنید، جنس شورت زنانه، یکی از مهم ترین خصوصیات لباس زیر مناسب است.

برای خرید شورت باکیفیت، به فروشگاه لباس سکرت که از سابقه 10 ساله در تولید، واردات و عرضه انواع مدل شورت درجه یک برخودار است مراجعه کنید.

بهترین پارچه برای سوتین چیست؟

بهترین پارچه برای سوتین چیست؟

انواع زیادی از سوتین وجود دارد که هرکدام وظیفه و عملکرد مخصوص به خود را دارند. کاربرد اصلی تمام سوتین ها، حمایت و پشتیبانی از سینه است. به عنوان مثال سوتین ورزشی، که برای حمایت از بافت سینه در زمان ورزش و تکان های شدید از آن استفاده می کنند. سوتین اسفنجی(Sponge bra)؛ مدلی از لباس زیر زنانه است که سینه ها را به سمت جلو کشیده و بزرگتر از حالت نرمال و عادی نشان می‌دهد. در داخل کاپ های این نوع از سینه بند اسفنج استفاده شده است که حالت ایستایی به سینه ها خواهد داد.

بهترین جنس پارچه برای سوتین

با توجه به نوع سینه بند و کاربرد آن، پارچه مناسب برای سوتین متفاوت است. به عنوان مثال در سوتین ورزشی، بهتر است که از پارچه های با استحکام بسیار بالا و کشسانی مناسب استفاده کرد. بهترین پارچه برای تولید سوتین های توری، پارچه های توری و ریون، گزینه ای ایده آل هستند.
بهترین پارچه سوتین جک دار، پارچه های ریون و اسپاندکس است. اما به صورت کلی، برای اطلاع از پارچه مناسب سوتین، باید ابتدا کاربرد انواع مدل سوتین را شناخته و بر اساس آن تصمیم گیری کرد.

برای آشنایی با تمام انواع مدل و سبک سوتین به این مطلب از مجله لباس سکرت مراجعه کنید: https://www.lebassecret.com/types-of-bras-and-their-applications/

بهترین پارچه لباس خواب چیست؟

لباس خواب نیز، مانند لباس زیر از انواع مختلفی برخوردار است که کاربردهای خاص خود را دارند. بهترین پارچه لباس خواب زنانه، مردانه و انواع روبدوشامبر باید از این ویژگی ها برخوردار باشد:

  • پارچه لباس خواب باید نرم و لطیف باشد؛ تا به بدن و پوست انسان، آزاری نرساند.
  • پارچه مناسب برای لباس شب، باید وزن سبکی داشته و پارچه آن، لختی لازم را داشته باشد.
  • ضخامت مناسب؛ ضخامت بیش از حد پارچه لباس خواب، موجب آسیب به پوست خواهد شد.

بهترین پارچه لباس خواب چیست

پارچه ساتن، گزینه ای ایده آل در تولید بهترین جنس لباس خواب است. به گزارش مجله وقت مد (vaghtemod) در مطلب انواع جنس پارچه، مرغوب ترین نوع ساتن؛ ساتن ابریشم است که بسیار نرم و لطیف بوده و وزن کمی داشته و زیبایی خیره کننده را به همراه دارد. ساتن ابریشم، یکی از بهترین انواع پارچه در تولید لباس خواب، روبدوشامبر است که توسط شرکت های معتبر لباس خواب مانند لباس سکرت استفاده می شود.

کیفیت بالا، نرمی و لطیف بودن، وزن سبک و راحت، قیمت مناسب باعث شده که ساتن ابریشم به یکی از بهترین انواع پارچه برای تولید لباس خواب باشد. برای مشاهده و خرید نمونه ای انواع مدل لباس خواب زنانه و مردانه به فروشگاه های معتبر مانند لباس سکرت مراجعه کنید.

پارچه مناسب لباس زیر و لباس خواب را بشناسید

قبل از خرید و استفاده از انواع مدل لباس زیر و لباس خواب، بهتر است درباره بهترین جنس لباس زیر، شورت و سوتین اطلاعات کافی را داشته باشید. همه حقایق مهم را در این مطلب از مجله نیمه شب آموزش دیدید. اکنون با مناسب ترین پارچه ها برای لباس خواب و لباس زیر آشنا هستید. پیشنهاد میکنم محصولات مورد نیاز خود را از برند های معروف لباس زیر و لباس خواب در ایران مانند برند لباس سکرت که سابقه فعالیت چندین ساله در این حوضه دارند، خرید کنید.

  • اینستاگرام لباس سکرت: https://www.instagram.com/lebassecret1/
  • تویتر لباس سکرت: https://twitter.com/lebassecret
  • پینترست لباس سکرت: https://www.pinterest.com/lebassecret/

 

 

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

آموزش گام به گام دوخت سوتین در خانه

دوخت سوتین در خانه ممکن است یک پروژه‌ی خیاطی بسیار پیچیده به نظر برسد، اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *