بهترین لپ تاپ های گیمینگ برای بردن در رقابت ها 2021

لپ تاپ گیمینگ به دلیل کیفیت بالای آن مشتری بسیار دارد. در نتیجه یافتن بهترین لپ تاپ گیمینگ برای نیازهای شما دشوار است. این جستجو قبلاً اقدامی پر از مصالحه بوده است. شما می توانید یک لپ تاپ سبک وزن با عملکرد کم خون یا یک دستگاه قدرتمند تهیه کنید. اما لپ تاپ های گیمینگ در طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت کرده اند. این مهم بیشتر به لطف پردازنده های گرافیکی قدرتمند و کارآمد Nvidia و AMD است. حتی می توانید لپ تاپ های مخصوص بازی را که باریک و نرم هستند که می توانند بازی های مدرن سه گانه را با تنظیمات بالا اجرا کنند. اگر هنوز یک لپ تاپ مخصوص بازی بسیار قدرتمند می خواهید که بیشتر به عنوان جایگزین دسک تاپ بازی طراحی شده باشد ، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد.

برای چه لپ تاپ گیمینگ بخریم؟

لپ تاپ گیمینگ همه را مجذوب خود میکند. و به لطف گرافیک قدرتمند ، نمایشگرهای جذاب و صدای عالی ، لپ تاپ های مخصوص بازی تجربه سرگرمی همه جانبه را در یک بسته قابل حمل فراهم می کنند. بسیاری از آنها همچنین طراحی های شیک ، صفحه کلیدهای با کیفیت دسک تاپ و امکان استفاده از هدست های پیشرفته VR را ارائه می دهند.یک لپ تاپ مخصوص بازی حتی می تواند وظیفه دوگانه را به عنوان یک ایستگاه کاری جدی جلب کند. بیشتر از همه ، لپ تاپ های مخصوص بازی برای گیمرهای اختصاصی با سبک زندگی موبایل یا به دنبال صرفه جویی در فضای بیشتر از میز کار مناسب هستند.

ویژگی های یک لپ تاپ گیمینگ (gaming) فوق العاده

کارت گرافیک: بدون شک گرافیک از عوامل مهم ایجاد حس رضایت در بین گیمر ها است. دو برند AMD و  Nvidia بهترین مدل های کارت گرافیک جهان را دارند.

کارت گرافیک

CPU (پردازنده): یک لپ تاپ گیمینگ بدون پردازنده عالی یعنی هیچ. حرف بیشتری نیاز نیست.

پردازنده

صفحه کلید: بسیاری از (بخوانید همه) گیمر های جهان کیبورد را عامل اصلی کار خود میدانند. مسلماََ همه آنها مدل رنگی آن را دوست دارند. صفحه کلید رنگی و خوش ساخت میتواند رضایت بسیاری از گیمر ها را به خود جلب کند.

کیبورد

هارد: بازی های عالی میتوانند بسیار بسیار سنگین باشند. در نتیجه به فضای ذخیر سازی زیادی هم نیاز دارند.

هارد

کارت صدا: یک کارت صدای قدرتمند میتواند حس تکرار نشدنی را میتواند به بازیکن منتقل کند. پس در انتخاب مدل کارت صدا دقت کنید.

کارت صدا

کدام لپ تاپ ها ویژگی مناسب برای gaming دارند؟

Alienware m17 R4 در حال حاضر برترین لپ تاپ مخصوص بازی ما است. ترکیبی مهیب از قدرت ، استقامت و طراحی ، m17 نیرویی است که باید حساب شود. این لپ تاپ به تازگی با پردازنده هشت هسته ای Intel Core i9 10th Gen و کارت گرافیک جدید GeForce RTX 3080 انویدیا قابل شارژ تازه شده است و آن را به یک قدرت غیرقابل انکار در هر دو جبهه چند وظیفه ای و بازی تبدیل کرده است.

علاقه مندان به بودجه می خواهند نگاهی دقیق به Dell G5 15 SE جدید داشته باشند. کارت گرافیک لپ تاپ مخصوص بازی تمام تولیدات AMD است که از پردازنده مرکزی AMD Ryzen R7 4800H و پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 5600M پشتیبانی می کند و از قدرت کامل مرکز فرماندهی Alienware پشتیبانی می کند. همچنین عمر باتری بسیار خوبی دارد و تعداد زیادی پورت نیز دارد. در کل یک لپ تاپ مخصوص بازی است.

اگر به دنبال یک لپ تاپ مخصوص بازی در حال حرکت هستید ، باید در Asus ROG Flow X13 گشت بزنید. یکی از معدود لپ تاپ های بازی قابل تبدیل موجود ، نوت بوک با وزن کمی 2.9 پوند ، دارای یکی از پردازنده های جدید AMD Ryzen 9 است و دارای eGPU فوق العاده قابل حمل خود است.

اینتل به تازگی از تراشه های سری 11th Gen H خود رونمایی کرده است ، برای تازه سازی برخی از لپ تاپ های بازی مورد علاقه ما و همچنین چند شرکت تازه وارد با ما باشید.

اطلاعات بیشتر: چطور لپ تاپ و موبایل را تمیز کنیم؟

برخی برند های معروف لپ تاپ گیمینگ

asus

ایسوز

آلین ور

dell

آلین ور

 

برای خرید انواع لپ تاپ گیمینگ از اینجا به سایت دیجیکالا مراجعه فرمایید.

همچنین بخوانید راهنمای کامل خرید صندلی گیمینگ

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

معرفی کاراکترهای گنشین ایمپکت

معرفی کاراکترهای گنشین ایمپکت

از جمله تازه‌ترین و پیچیده‌ترین بازی‌های پرطرفدار موبایل، بازی گنشین است. کاراکترهای متنوع این بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *