معرفی بهترین برنامه های پریود برای اندروید و ios

دوست دارید راهی را به شما معرفی کنیم که هرگز با شروع دوره پریود خود غافلگیر نشوید؟ اپلیکیشن های پریود راحت ترین راه برای پیگیری روند دوره پریود شما در طول هر ماه هستند و حتی این برنامه های پریود می توانند علائم و احساسات شما را در تقویم ذخیره کنند تا بدانید چه زمانی و چرا چنین احساسی دارید. شما با این برنامه حتی می توانید بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی و بهترین زمان برای بارداری را با توجه به روزهای تخمک گذاری و باروری را به درستی انتخاب کنید.

بهترین برنامه پریود، تخمک گذاری، عادت ماهیانه

معرفی بهترین برنامه پریود برای گوشی های ios  و اندروید

period tracker-period calendar ovulation tracker 

محبوب ترین برنامه پریود

نصب فعال : 100 میلیون

یکی از محبوب ترین برنامه های زمان بندی پریود در بین بانوان این برنامه است. در برنامه گوگل پلی دارای 100 میلیون نصب فعال در بین مخاطبان خود می باشد. این برنامه با توجه به زمان های پریود قبلی و زمان گفته شده توسط خود فرد، پیشبینی پریود بعدی را به شما می گوید. حتی به شما برای چند ماه اینده زمان تقریبی پربود را می گوید تا برای برنامه ریزی زندگی و سفر راحت تر اقدام کنید. سپس با توجه به میانگین زمان پریود شما این زمان بندی تغییر می کند و به روال واقعی بدنتان نزدیک تر می شود.

 این برنامه زمان تخمک گذاری را نیز به شما یادآور می شود. حتی امکان نوشتن متن های کوتاه در هرروز از ماه و دوره پریود را به شما میدهد. شما در هر روز حس و حال و حتی درد و میزان حونریزی را می توانید یادداشت کنید. استفاده از این برنامه با توجه به اینکه به زبان انگلیسی است بسیار راحت می باشد. یک امکان جذاب در این برنامه انتخاب یک آواتار به عنوان تم برنامه است.

پی وی (pv) _ تقویم پریودی و تخمک گذاری بانوان

اپلیکیشین فارسی پریود پی وی

نصب فعال : 100 هزار نفر

شعار این برنامه : نرم افزار جامع سلامت بانوان با هدف حفظ، آموزش، همراهی در حوزه سلامت. پی وی یک برنامه هوشمند پریود و تخمگ گذاری است که به شما از زمان بندی هر کدام اطلاعات دقیقی می دهد. در اپلیکیشن پریود پی وی شما می توانید ده ها مقاله در مورد سلامتی خود را در مجله پی وی بخوانید. از ویژگی های برنامه پی وی به دسترسی راحت برای فارسی زبانان، امکان مشاهده تاریخ پریود ماه های آینده، ذخیره مقالاتی که برای شما جذاب بوده اند، وارد کردن اطلاعات شخصی خود، تاریخ تخمگ گذاری آینده برای برنامه ریزی حاملگی، دوره های آموزشی برای تمام سنین و امکان وارد کردن رمز یا اثر انگشت برای دسترسی به برنامه است. در این برنامه امکان دیدن تعداد روز باقیمانده تا قاعدگی بعدی وجود دارد.

my period | برنامه پریود فارسی برای ios  و اندروید

نرم افزار قاعدگی فارسی ios و اندروید

برای دانلود اپلیکیشن پریود فارسی برای آیفون باید از اپ سیبچه استفاده کنید. همچنین برای دانلود این نرم افزار قاعدگی فارسی اندروید می توانید از پلی استور دانلود کنید. از امکانات این برنامه می توان به زمان بندی دقیق برای سیکل ها (زمان بندی دقیق و کاملا انعطاف پذیر برای سیکل های قائدگی و تنظیم جا به جایی تاریخ آنها در شروع و اتمام)، تخمین زمان سیکل های دوره های بعدی ( با توجه به سیکل های پریود قبلی )، آمار دقیق از هر سیکل به صورت نموداری، سهولت در استفاده از آن، ارائه نکات کاربردی در زمینه های پزشکی، ورزشی، روانشاسی، تغذیه ای و … برای کاهش درد در طول پریود، دارای تاریخ شمسی اشاره کرد.

همچنین بخوانید:  ورزش هایی ساده برای کاهش درد در دوران پریود 

برنامه پرتو | نرم افزار قاعدگی فارسی ios و اندروید

parto period app

نصب فعال : 10 هزار نفر

برنامه پرتو یک برنامه کاملا فارسی است که به عنوان یک تقویم قاعدگی هوشمند استفاده می شود. خانم ها در این برنامه می توانند تاریخ دقیق پربود، علایم روحی و جسمی، روابط زناشویی و تاریخ پایان پربود را وارد کنید. با توجه به اطلاعات وارد شده در هر ماه و میانگین گیری از تمام اطلاعات، تاریخ پریود بعدی، مدت زمان پریود و زمان تخمک گذاری را به شما اطلاع میدهد. همچنین برنامه پرتو از اولین روز اقدام بارداری تا ورود کودک درلبندتان همراه شما است. شما می توانید اسم پسر یا دختر خود را با ما انتخاب کنید. انتخاب یک اپلیکیشن پریود به شما کمک می کند تا از سندروم پیش از پریود جلوگیری کنید و یک هفته پر استرس خود را با آرامش سپری کنید.

ایمپو | نرم افزار پریود فارسی ios و اندروید

در این برنامه امکانات فراوان و به خصوصی وجود دارد که نصب این اپ را برای همه جذاب می کند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن امکان استفاده از اپ برای بانوان و آقایان می باشد. شما می توانید برنامه ریزی های روزانه خود را در آن وارد کنید و این برنامه برای شما یادآور ارسال می کند. با نصب برنامه پریود برای آقایان آن ها را از روند سیکل پریود شما با خبر می کند تا بیشتر در کنار شما باشند. جدیدترین مقالات در حوزه بانوان در برنامه پریود ایمپو قرار می گیرد. تمام فعالیت ها و کارهایی که در زمان پیش از پریود باید انجام دهید به شما گفته می شود. تمام سوالات در حوزه مامایی و روان شناسی توسط کارشناسان ایمپو پاسخ داده می شود. با توجه به موقعیت شما در چرخه محتوا های مرتبط دریافت می کنید. امکان مدیریت تخمک گذاری هم وجود دارد.

بیشتر بدانید: ایا کاپ قاعدگی انتخاب خوبی ست؟

Flo Period Tracker 

fio perioad tracker

اگر از خود می پرسید که آخرین باری که پریود شدید کی بود یا دفعه ی بعد کی قرار است پریود شوید، به راحتی می توانید با استفاده از Flo از این موضوع آگاه شوید. Flo از الگوریتم های یادگیری ماشین، برای پیش بینی دقیق و قابل اعتماد قاعدگی و تخمک گذاری استفاده می کند.
با استفاده از تقویم ساده ی این برنامه می توانید احساس خود، علائم، میل جنسی و زمان شروع و پایان پریود را ثبت کنید. این برنامه پریود می تواند برای ثبت ساعت خواب، مصرف آب و فعالیت بدنی نیز استفاده شود.

پریود، قاعدگی، تخمک گذاری
بهترین برنامه پریود

Clue | نرم افزار رایگان پریود ios و اندروید

clue

مجله Obstetrics & Gynecology که نشریه کالج متخصص زنان و زایمان در آمریکا است، Clue را به عنوان بهترین برنامه پریود و تخمک گذاری معرفی کرده است. نسخه اندروید این برنامه در google play بالای 10 میلیون نصب دارد.
اپ Clue امکاناتی مانند خلق و خو سنج، گزارش های سلامتی و ردیاب های ورزشی، سلامتی و چرخه قاعدگی را در اختیار شما قرار می دهد.

My Calendar | نرم افزار پریود ios و اندروید

my calendar

اپلیکیشن تقویم من، یک اپ زیبا و قابل تنظیم برای پریود است. این اپ می تواند به کسانی که چرخه نامنظم دارند و همچنین افرادی که نگران بارداری و جلوگیری از آن هستند کمک کند. دارای بیش از 20 میلیون نصب فعال می باشد.
با My Calendar می توانید پریود های منظم و نامنظم، دما، وزن، کنترل بارداری، مخاط دهانه رحم، حالات روحی، علائم و جریان خون خود را بررسی کنید. با یادآوری های این برنامه، می توانید برای نزدیک شدن به پریود ها و روزهای تخمک گذاری آماده باشید.

Glow | نرم افزار پریود اندروید

glow

این اپ می تواند پریود شما را ردیابی کند و علائم، خلق و خو، فعالیت جنسی و داروهای شما را ثبت کند. بررسی قاعدگی و تخمک گذاری توسط Glow به زنان کمک می کند تا سلامت تولید مثل خود را کنترل کنند. نسخه اندروید این اپلیکیشن دارای بیش از 1 میلیون نصب فعال است .
این برنامه قاعدگی نه تنها می تواند به زنانی که از بارداری اجتناب می کنند کمک می کند، بلکه به کسانی که تحت درمان های باروری مانند تلقیح داخل رحمی و لقاح آزمایشگاهی هستند نیز کمک می کند.

Eve | نرم افزار پریود ios و اندروید

eve

اپ Eve یک ردیاب پریود باهوش است که پریود های بعدی و احتمال بارداری شما را پیش بینی می کند. با ثبت احساسات و علائم، روندهای چرخه خود را کشف و داده های سلامتی خود را در چند  نمودار مشاهده کنید. دارای بیش از 1 میلیون نصب فعال و 100 هزار نصب فعال برای نسخه ios است.
با Eve می توانید دوره های قبلی عادات ماهیانه را مرور کرده، دوره های بعدی و تخمک گذاری را پیش بینی کرده و تاریخچه چرخه ی پریود خود را مدیریت کنید.

بیشتر بدانید: واکسن کووید چه تاثیری بر روی پریود دارد؟

بهترین برنامه پریود، چرخه

Period Tracker Lite | نرم افزار پریود ios 

اپلیکیشن پریود

اپ Period Tracker Lite ثبت چرخه قاعدگی را سریع و آسان می کند. با شروع هر دوره یک دکمه را فشار دهید و Period Tracker Lite داده های شما را ضبط می کند و از میانگین داده های 3 ماه برای محاسبه قاعدگی بعدی استفاده می کند. دارای نوتیفیکیشن برای یاداوری زمان پریود شما است. در زمان بارداری می توانید روی وضعیت بارداری قرار دهید. در این برنامه تعیین زمان تخمک گذاری، باروری و همچنین ذخیره زمان های رابطه ی جنسی، امکان پذیر است.

همچین هر روز علائم خود را مانند گرفتگی عضلات، نفخ، کمردرد، سردرد و سینه درد در این اپ ثبت کنید. این برنامه برای افرادی که دارای پریود منظم هستند گزینه خیلی مناسبی است.

Period Plus| نرم افزار پریود ios 

period-plus

برنامه پریود پلاس می تواند به شما در مدیریت زمان چرخه قاعدگی کمک کند و به شما بگوید که دوره بعدیتان کی شروع میشود. این اپلیکیشن پریود، یادآوری پریود بعدی و چرخه ی باروری را ارسال می کند و به شما کمک می کند دوره های پریود خود را بشناسید.
پریودپلاس مدت و شدت دوره، شدت گرفتگی، حساسیت پستان، میگرن، دمای بدن، مخاط دهانه رحم، فعالیت جنسی، ورزش، نتایج آزمایش بارداری، الگوی خواب و موارد دیگر را بررسی می کند.

Cycles| نرم افزار پریود ios رایگان

cycle برنامه پریود فارسی برای اندروید

برنامه Cycles یک اپ پریود ساده است. صرف نظر از داشتن دوره های قاعدگی منظم یا نامنظم، با Cycles، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روز اول قاعدگی خود را ثبت کنید و برنامه به طور خودکار طول چرخه شما را تنظیم می کند. دارای امتیاز 4.6 از 5 است و  13 هزار نصب فعال دارد.
چرخه ها به گونه ای طراحی شده است که می توانید شریک زندگی خود را به برنامه دعوت کنید تا از چرخه ی شما مطلع شود. این ویژگی مفید است تا همسرتان بتواند حمایت عاطفی، برنامه ریزی برای سفرها و شبهای عاشقانه را ترتیب دهد و بداند که بارورترین روزهای شما چه زمانی هستند درصورتی که قصد بارداری دارید.

بیشتر بدانید: قرص های ضد بارداری و نحوه مصرف ان

Period diary,Cycle Tracker| نرم افزار پریود ios رایگان

این برنامه دارای پرداخت درون برنامه ای میباشد و بیش از 50 میلیون نصب فعال دارد .این برنامه برای سیکل پریود و هم چنین بررسی زمان بارداری بسیار مناسب میباشد.اگر تصمیم به باردار شدن دارید میتوانید از این اپ به راحتی استفاده کنید و بهترین زمان برای این تصمیم را تعیین کنید.

سخن پایانی: 

اپلیکیشن های یادآور دوره پریود، برنامه های بسیار مفیدی برای حفظ سلامت جنسی زنان می باشند. با ذخیره تاریخ شروع و پایان دوره های قاعدگی خود می توانید به راحتی زمان پریود، روزهای باروری و تخمک گذاری خود را مدیریت کنید و با داشتن این اطلاعات بدن خود را بهتر بشناسید. البته لازم به ذکر است این برنامه های پریود برای کسانی که دوره های پریود نامنظمی دارند، گزینه مناسبی نیست.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ترجیح دادن سکوت

ذهن خوانی | توی ذهن آدم‌های کم حرف چی می‌گذره؟

افراد کم حرف، درست مثل موسیقی‌های بی‌کلامی هستند که بسیار عمیق‌تر از آنند که بتوان …

10 نظر

  1. چقدر جامه و کامل بود. من دو تا از این برنامه ها رو داشتم و از بهترین ها بودن. periud tracker از بهتریناس و clue حس باحاله و خاصی داره اما اون یکی اپلیکیشن بهتر بود و اپشن های بیشتری داره.

    • زهرا علیون

      خوش حالم که مفید بوده ما به ترتیب محبوبیت این اپلیکیشن های پریود بین خانم ها براتون معرفی کردیم

  2. من چند سال هست با اپلیکیشن پریود period tracker کار میکنم خیلی خوب و کاربردی هستن این اپلیکیشن ها و واقعا نصبش از واجباته

  3. خیلی عالی بود واقعا ممنونم

  4. داشتن یه برنامه پریود خوب چه فارسی چه انگلیسیش از واجباته مرسی که کامل گفتید دلم یه برنامه جذاب جدید می خواست که پیدا کردم

    • تیم تحریریه نیمه شب

      خواهش می کنم. بله دقیقا. ما هم دوست داشتیم به طور کامل تمام اپ های پرطرفدار رو بهتون معرفی کنیم تا اونی که دوست دارید رو بتونید انتخاب کنید

  5. عالی و مفید

  6. خیلی ممنون از این نوشته مفیدتون. خیلی این اپلیکیشن ها کاربردی هستن و واقعا ایرانی ها هم مثل خارجی ها خوبن. من خودم هم از فلو و هم از هرلایف استفاده میکنم و واقعا راضی هستم. البته هرلایف اینجا معرفی نشده

    • خواهش می کنم خوش حالیم که مقالاتمون برای مخاطبانمون مفید هست
      این نظرات باعث قوت قلب به ما میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *