بهترین اسباب بازی های 2020

حتما برای شماهم پیش آمده است که ندانید برای کودک خود چه هدیه ای بگیرید. ما دراینجا بهترین اسباب بازی های ۲۰۲۰ را معرفی میکنیم تا انتخاب برای شما ساده تر شود.

بیبی یودا
اسباب بازی های Baby Yoda هم در جمع بچه ها و هم در جمع بزرگسالان محبوب هستند، بنابراین برای تهیه این اسباب بازی با تعداد بیشتری خریدار رقابت خواهید کرد. بیبی یودا واقعاً زنده به نظر میرسد. بالای سر Baby Yoda را لمس کنید تا صدا دربیارد و گوش هایش را تکان دهد. دوباره آن را لمس کنید تا چشمانش بسته شود و یک دست آن را بیرون بکشید تا حالت استراحت آن فعال شود.

اسباب بازی

Squeakee سگ بالونی
Squeakee the Ballon Dog و پسر عمویش Spotty the Dalmatian برای بچه های 5 سال به بالا عالی هستند و از آنجا که بسیار شبیه یک مجسمه جف کونز هستند، در میان بزرگسالان نیز محبوب خواهند بود. جیمز زان، سردبیر ارشد The Toy Insider ، می گوید: “هر کودک و بزرگسالی که من دیده ام با این اسباب بازی ارتباط برقرار می کنند و فورا به آن علاقه مند میشوند. Squeakee و Spotty سر و صدا و شیطنت می کنند؛ همچنین میتوانید به آنها بیاموزید که با دیدن توپ بنشینند یا آنها را غلغلک دهید و آنها غلت بزنند و درخواست غلغلک بیشتر کنند.

طوطی گوگو (Zing Air Go Go Bird)
این طوطی پرنده با کنترل از راه دور در نمایشگاه اسباب بازی هنگ کنگ در ماه ژانویه بسیار مورد توجه قرار گرفت و تقریبا برای هر سنی مناسب است. بال های این طوطی باعث می شود که در هنگام پرواز پرنده ای واقعی به نظر برسد و چراغ های ال ای دی آن به پرنده کمک میکند که در شب نیز پرواز کند. این پرنده دارای یک سنسور 6 محوره است و به طور خودکار شش فوت دور از دیوار یا مانع دیگر دور خواهد زد. آن را به آرامی به هوا بیندازید تا شروع به زدن بال و پرواز کند.

اسباب بازی

کامیون بازیافت KidTrax
بچه ها عاشق تماشای ماشین یا کامیون ها هستند و می توانید با یک کامیون بازیافت، حس کنجکاوی آنها را تقویت کنید. اما این مدل با سایر مدل ها یک فرق دارد که آن را خاص میکند؛ و آن این است که آنها واقعاً می توانند سوار آن شوند و رانندگی کنند. این اسباب بازی برای کودکان 18 ماه تا 4 سال طراحی شده است. این کامیون علاوه بر اینکه یک هدیه بسیار مهیج است، به کودکان در مورد بازیافت و مرتب سازی زباله آموزش می دهد.

اسباب بازی

عروسک های L.O.L supruse!
اسباب بازی های لگو مانند همیشه محبوب هستند و L.O.L suprise! هنوز هم جزو پرفروش ترین هاست. این اسباب بازی ها قطعات کوچکی دارند، بنابراین برای کودکان 4 سال به بالا مناسب است. هر مینی عروسک با 15 شگفتی همراه است؛ از جمله مدل موی دوم، بطری آب و یک ساز موسیقی.

Power Treads
این اسباب بازی در ماه فوریه جمعیت زیادی را در نمایشگاه نیویورک به خود جلب کرد و خرید آن بسیار توصیه میشود. این اسباب بازی برای بچه های 5 سال به بالا عالی است. با استفاده از این ست استارتر، بچه ها می توانند با استفاده از قطعه های Power Treads و چیزهایی که در خانه دارند مثل کتاب، بالش و کفش ورزشی، پیست اتومبیلرانی خود را به صورت سفارشی بسازند.

اسباب بازی

خرس خواب Care Bears
کر برز، اسباب بازی مخمل خواب محبوب دهه 80، امسال با نسخه های به روز Cheer Bear ، Share Bear و Tenderheart Bear(خرس موجود در عکس عکس) دوباره راه اندازی شده است. این خرس های مخمل خواب، نرم و مناسب آغوش هستند.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

متن پاییزی عاشقانه جدید با جملات دلبرانه و رمانتیک 1401

متن پاییزی عاشقانه جدید با جملات دلبرانه و رمانتیک 1401

با آمدن فصل پاییز، تبادل پیامهای عاشقانه پاییزی رونق می یابد و به همین جهت …

یک نظر

  1. باتشکرخیلی خوب بودلطفاراجع به اسباب بازیهای مفیدبرای بچه های بیش فعال هم مطلب بگذارید.که بشه اوناروکنترل کرد وارومشون کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *