دیوار اتاق خواب را با این ایده ها جذاب تر کنید.

اتاق خواب شما محل زندگی و خواب شماست. ناگفته نماند که اتاق خواب باید راحت باشد. اما چرا همزمان راحت و با کلاس نباشید. در ادامه مطلب 10 ایده تزئین اتاق خواب آورده شده که می توانید از یکی از این ایده های دکوراسیونی و با سلیقه شخصی خود استفاده نمایید و اتاق خود را با سبک مدرن ، طراحی و تزئین کنید.

یک دیوار مانند یک بوم خالی است که فقط در انتظار زنده شدن با رنگ و طرح است. استفاده از حروف بزرگ بر روی دیوار باعث زیبایی فضای زندگی شما می شود.

تزئین سنتی اتاق خواب

10 ایده تزئین اتاق خواب

ایده 1 از 10 ایده تزئین اتاق خواب : ایده تزئین سنتی

به نظر می رسد برای این ایده ، شیشه کاری های رنگی در فریم پنجره یا استفاده از گچ بری های سنتی مانند طاقچه می تواند مناسب باشد و عاشقان عتیقه می توانند اشیا خاص عتیقه را در این طاقچه ها به نمایش بگذارند و یک اتاق خواب با جذابیت دنیای قدیم ایجاد کنند.

همچنین برای تزئین اتاق خواب به شکل سنتی می توانید از آینه های الماسی شکل سنگ تراشی استفاده کنید تا حال و هوای چشمگیری را در اتاق خود ایجاد کنید. تابلوهای سنتی و استفاده از تخت های چوبی سنتی و یک چراغ خواب قدیمی ایده ی دیگری برای تزیین دیوار اتاق خواب شماست.

همچنین برای تزئین زیبای دیوار اتاق خواب می توانید از آیات کتاب مقدس ، استفاده کنید و آنها را بصورت تابلو نوشته درآورید و بر دیوار نصب کنید.

ممکن است برای تزئین دیوار اتاق خواب خوب چند روزی را سختی بکشید اما بعد از یک روز کاری سخت ، نصیب شما یک منظره خوشایند خواهد بود که از آن لذت خواهید برد.

ایده تزئین اتاق خواب شاد

ایده 2 : ایده تزئین شاد

اگر جز افرادی هستید که شاداب و پر انرژی اند ایده تزئین اتاق خواب شاد می تواند مکمل روحیه شما باشد و همچنین اگر جز افراد معمولی یا افسرده هستید تزئین اتاق خواب ، حالت شاد می تواند روحیه شما را بهبود بخشد و با نشاط کند

و پیشنهاد ما در این ایده این است که اتاق خواب خود را با رنگ های شاد مزین کنید یعنی از پرده هایی با رنگ های شاد ، روتختی و کوسن و فرش با رنگ ها و طرح های شاد استفاده کنید و همچنین می توانید از کاغذ دیواری هایی با رنگ و طرح شاد استفاده کنید.

ایده تزئین اتاق خواب با تابلو

ایده 3  : ایده تزئین با تابلو

می توانید به کمک این ایده ،تابلوهای مختلف و زیبایی که مورد پسند و سلیقه تان است را بر روی دیوار اتاقتان نصب کنید و دیواری متفاوت در منزل خود ایجاد کنید.

سعی کنید اگر برای نصب تابلوها از دیوار بالای تخت استفاده می کنید از تابلوهایی با فریم سبک و پلاستیکی استفاده کنید تا در صورت وقایع احتمالی از جمله زلزله یا ریزش تابلوها از خطرات در امان باشید.

ایده 4 : ایده تزئین با گچبری

یکی دیگر از 10 ایده برای تزئین اتاق خواب ایده جالبی است که به کمک آن ایده می توانید از گچبری های زیبا برای تزئین اتاق خواب خود استفاده کنید و این گچبری های به دو صورت آماده و غیر آماده می باشند .

مدل آماده گچبری ها ، ساخته شده و از پیش تعیین شده است و مدل غیر آماده که کمی زحمت دارد و نظافت اتاقتان را ممکن است کمی با تهدید روبرو کند نیاز به یک فرد گچکار ماهر دارد تا بتواند به کمک مصالح ، ایده ی مورد نظر شما را بر روی دیوار اتاقتان پیاده کند.

بهترین تزئین اتاق خواب

ایده 5 از 10 ایده تزئین اتاق خواب : ایده تزئین با حروف ابتدای اسم

حروف آماده در بازار ، در همه سایز و همه طرحی موجود است . می توانید این حروف را تهیه نمایید و بالای تختتان برای نوشتن هر عنوان استفاده کنید.این عناوین می توانند نام شما و همسرتان یا هر اسمی دیگر که دوست دارید باشد به فرض مثال : از نام ماه ها استفاده می کنید و ایده ی استند نام اردیبهشت را نصب می کنید. یا مثلا نام تیم محبوبتان

ایده 6  : ایده تزئین با آینه های مربعی

در این ایده می توانید از انواع تابلوهای آینه ای در سایزها و اشکال مختلف استفاده کنید و بطور محکم بر بالای تختتان نصب کنید و جلوه ای زیبا به اتاق خوابتان دهید . پیشنهاد ما این است که بدلیل اینکه وجود شیشه و آینه در بالای سر می تواند خطرناک باشد چون هر لحظه امکان سقوط دارد ، آینه ها را در دیوار کنار تختتان نصب کنید البته اگر کمی تختتان با دیوار فاصله دارد.

تزئین اتاق خواب با ریسه

ایده 7 : ایده تزئین با پارچه یا پرده به همراه نورپردازی

از پرده یا پارچه های شکیل می توانید برای تزئین اطراف تختتان استفاده کنید بطوری که آنها را به هر حالتی که دوست دارید در اطراف تختتان نصب کنید و در کنار آن از چراغ رنگی های ریسه ای یا چراغ های ریسه ای ساده برای جلوه بیشتر استفاده کنید.

تزئین اتاق خواب با کاشی کاری

ایده 8 : ایده تزئین با کاشی های فانتزی ( کاشی های کالیدوسکوپ )

در بازار یا فروشگاه های اینترنتی ، انواع و اقسام طرح های کاشی وجود دارد که بسیاری از آنها می تواند نظر شما را به خود جلب کند و می توانید رنگ این کاشی ها را با رنگ پرده و روتختی تان ست کنید و زیبایی اتاق خوابتان را دو چندان کنید.

ایده 9 : ایده تزئین با فریم ( قاب عکس های فاقد عکس )

همان طور که در تصویر پیداست این ایده نیز برای طرفداران خاص آن ایده ای بسیار جالب است که می تواند اتاق خوابتان را متفاوت تر از سایر اتاق خواب ها کند . در این ایده می توانید فریم ها را رنگ آمیزی های متفاوت یا متشابه کنید به هر حال تصمیم با خودتان است که از کدام مدل بیشتر لذت می برید.

ایده 10 از 10 ایده تزئین اتاق خواب : ایده تزئین با آینه های طرح خورشیدی و دایره ای

اگر در بازار یا اینترنت جستجویی داشته باشید خواهید دید که این آینه ها به سادگی دست یافتنی اند فقط کافی است آنها را تزئین کنید تا به واسط آنها جلوه و رنگ و رویی زیبا به اتاق خوابتان بخشید.

پیشنهاد ما برای قاب یا فریم این آینه ها ، رنگ طلایی است چرا که ترکیب رنگ طلایی و رنگ نقره ای آینه بسیار زیبا و چشم نواز است اما شما می توانید قاب ها را با توجه به سلیقه تان و با توجه به رنگی که کاغذ دیواری و سایر وسایل اتاق خوابتان داراست انتخاب نمایید.

و نکته ی قابل ذکر دیگر اینکه اگر کاغذ دیواری اتاقتان حالت راه راه است سعی کنید سقف اتاقتان را نیز بصورت چوبی و راه راه در آورید تا با یکدیگر تناسب داشته باشند.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

میز ناهار خوری مستطیلی

انواع میز ناهار خوری جذاب منزل

میز ناهار خوری جز اثاثیه منازل است و قسمت مهمی از دکوراسیون داخلی خانه‌ها به …

یک نظر

  1. مطلبتون عالی بود مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *