انواع میز ناهار خوری جذاب منزل

میز ناهار خوری جز اثاثیه منازل است و قسمت مهمی از دکوراسیون داخلی خانه‌ها به حساب می‌آید. این وسیله می‌تواند فضایی را برای گرد هم آمدن اعضای یک خانواده به منظور صرف غذا فراهم آورد. این نوع میزها معمولا از چوب اما به صورت‌های مختلف تولید می‌شوند. این تنوع سبب شده برای هر نوع سلیقه و هر خانه‌ای با متراژ مختلف، میز ناهار خوری مناسب وجود داشته باشد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید، بهتر است نخست با انواع میز ناهار خوری جذاب منزل آشنا شوید. این آشنایی به شما کمک می‌کند محصولات مختلفی را از نظر گذرانده و موردی که برای منزل شما مناسب‌تر است را انتخاب کنید.

میز ناهار خوری از نظر تعداد نفرات

انواع میز ناهار خوری از نظر تعداد نفرات

انواع میز ناهار خوری جذاب منزل از نظر ابعاد شامل موارد متعددی می‌شود که آن‌ها را، بر اساس تعداد صندلی‌هایشان دسته بندی می‌کنند. آشنایی با ابعاد مختلف میزهای ناهار خوری این امکان را برای شما فراهم می‌کند که دکوراسیون خانه خود را مطابق با اصول درست شکل دهید.

معمولا کوچک‌ترین میزهای ناهار خوری 4 نفره هستند و میزهای بزرگ‌تر به صورت 6 نفره، 8 نفره، 10 نفره، 12 نفره و… تولید می‌شوند. هر مقدار که منزل شما بزرگ‌تر باشد، به اقلام بزرگ‌تری برای پر کردن آن نیاز دارید؛ بنابراین انتخاب از میان این میزها به سلیقه و خواست شما از نمای بصری دکوراسیون خانه‌تان بستگی دارد.

میز ناهار خوری از نظر تعداد نفرات

گاهی افراد تصور می‌کنند که استفاده از میز‌های ناهار خوری 6 نفره و بیشتر دکوراسیون خانه را شکیل‌تر می‌کند؛ در نتیجه با وجود متراژ پایین منزل خود، دست به انتخاب این نوع میزها می‌زنند. نتیجه این انتخاب در اغلب اوقات نارضایتی از دکوراسیون خواهد بود.

انواع میز ناهار خوری از نظر مدل

 

حتما تاکنون انواع میز ناهار خوری جذاب منزل که در مدل‌های مختلف تولید شده‌اند را دیده‌اید. این نوع میزها می‌توانند به صورت دایره‌ای شکل، بیضی حالت، مربعی، مستطیلی و حتی خارج از این دسته‌ها تولید شوند. انتخاب از میان این مدل‌ها نیز به سلیقه و فضای آزاد منزل شما دارد.

میز ناهار خوری گرد

میزهایی که به صورت گرد ساخته شده‌اند را می‌توان در هر فضایی استفاده کرد؛ زیرا ساده و خمیده هستند و حتی در فضاهای کوچک نیز قابل استفاده هستند. از دیگر مزایای این نوع میز ناهار خوری می‌توان به آسان بودن چیدمان صندلی‌های آن اشاره کرد که حتی امکان اضافه یا کم کردن صندلی ناهار خوری بدون اینکه به دکوراسیون آن آسیبی وارد شود، وجود دارد.

انواع میز ناهار خوری از نظر مدل

نشستن دور میزهای گرد ارتباط افراد را آسان‌تر می‌کند؛ به همین دلیل این مدل را یکی از انواع میز ناهار خوری جذاب منزل می‌شناسند، زیرا ارتباطات چشمی و صمیمت را میان اعضای خانواده یا دوستان بیشتر می‌کند. این ویژگی باعث شده میز ناهار خوری گرد برای خانه‌هایی با سبک دکوراسیون سنتی هم مناسب باشد. البته با وجود تمام این ویژگی‌های مثبت، این نوع میز مشکلاتی نیز دارد. برای مثال اگر قطر میز زیاد باشد نمی‌توان به راحتی به تمام ظروف غذا دسترسی داشت.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع میزناهارخوری می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

09355800167 – 02632828290 – 02632828293

Chandsoo.com

میز ناهار خوری بیضی

این مدل میز از نظر برخی ویژگی‌ها شبیه به میز گرد است؛ اما از طرفی به دلیل جاگیر بودن به میزهای مربع و مستطیل شکل نیز شباهت دارد. با وجود اینکه در هر نوع فضایی امکان استفاده از میزهای بیضی شکل وجود دارد، اما طراحان داخلی منزل پیشنهاد می‌کنند در فضاهای کوچک و باریک آن‌ها را قرار دهیم.

میز ناهار خوری بیضی

میز ناهار خوری مستطیلی

میزهای مستطیل شکل را می‌توان از انواع میز ناهار خوری جذاب منزل و از رایج‌ترین نوع میزها دانست که به عنوان میزهایی رسمی شناخته می‌شوند. میزهای مستطیل شکل معمولا به فضای بزرگی نیاز دارند و تاثیر بسیاری بر ظاهر سالن می‌گذارند. اگر به میزی نیاز دارید که تعداد صندلی‌های زیادی داشته باشد تا برای مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار دهید، این مدل میز ناهار خوری مناسب شما است.

میز ناهار خوری مستطیلی

میز ناهار خوری مربعی

میز مربع شکل معمولا به صورت دو یا چهار نفره تولید می‌شود. اگر تعداد اعضای خانواده شما کم است و فضای زیادی برای قرار دادن میز ناهار خوری ندارید، بهتر است این مدل میز را تهیه کنید. میز مربعی با خطوط مستقیم و صاف، فاصله یکسان میان پایه‌ها، با ایجاد زوایای 90 درجه می‌تواند دکوراسیون منزل شما را جذاب‌تر کند. اگر به سبک مینیمال و مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل علاقه‌مند هستید، می‌توانید از این مدل میز به خصوص نمونه سفید رنگ با سطح صیقلی، استفاده کنید.

میزهای مربعی شکل به دلیل حجم کوچکی که دارند، دسترسی به ظروف غذا را برای همه افرادی که دور آن نشسته‌اند، آسان کرده است. حجم کوچک این میز می‌تواند آن را به گزینه مناسبی برای مستاجرانی که دائما منزل خود را تغییر می‌دهند، تبدیل کند.

میز ناهار خوری شکل آزاد

انواع میز ناهار خوری جذاب منزل به موارد ذکر شده محدود نشده و میزهایی با طراحی متفاوت نیز تولید می‌شوند. حتی ممکن است برخی افراد به خواست و سلیقه خود سفارش طراحی میزی را بدهند که جزو هیچ یک از تعاریف ذکر شده، نیست. با وجود اینکه تعداد معدودی از این نوع میزها تولید می‌شوند و به نوعی نادر هستند، اما افرادی که طرفدار این مدل باشند هم وجود دارند.

میز ناهار خوری شکل آزاد

انواع میز ناهار خوری جذاب منزل را از کجا بخرم؟

در گذشته خرید وسایل مختلف از جمله اثاثیه منزل تنها از طریق فروشگاه‌ها و مراکز خرید صورت می‌گرفت. اما با وجود گسترش فضای مجازی دیگر مجبور به ادامه راه گذشته نیستیم. امروزه فروشگاه‌های آنلاین تمام محصولات را به همراه تصاویر و خصوصیات در چند صفحه به شما ارائه داده و کار شما را برای انتخاب محصول، راحت می‌کنند. اگر قصد خرید از این طریق را دارید، ما به شما فروشگاه چندسو را پیشنهاد می‌کنیم که انواع میزهای ناهار خوری و سایر اثاثیه منزل از جمله مبل را به فروش می‌رساند.

انواع میز ناهار خوری جذاب منزل را از کجا بخرم؟

خرید بهترین میز ناهارخوری

میزهای ناهار خوری به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون هر خانه شناخته می‌شوند. هر خانه‌ای طراحی و متراژ متفاوتی دارد که این موضوع سبب شده هر نوع میزی را نتوان استفاده کرد. ما در این مقاله انواع میز ناهار خوری جذاب منزل را معرفی کرده تا شما را برای انتخابی مناسب‌تر راهنمایی کنیم.

همان‌طور که بیان کردیم، این محصول به صورت چهار نفره، شش نفره و… و به شکل‌های مربع، مستطیل، گرد و بیضی تولید می‌شود. انتخاب هر یک از این محصولات باید متناسب با فضای خانه و سایر عناصر دکوراسیون منزل شما باشد. طبیعتا سلیقه شما نیز در خرید این محصول مهم شمرده می‌شود.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

کاردستی برای دکور خانه

۱۱ مدل کاردستی برای دکور خانه

می‌توانید با انواع کاردستی برای دکور خانه، جایی که در آن زندگی می‌کنید را زیباتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *