از کجا دکتر خوب در شیراز پیدا کنیم؟

از کجا دکتر خوب در شیراز پیدا کنیم؟

شهر شیراز علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی از نظر ارائه باکیفیت‌ترین خدمات درمانی نیز یکی از پیشروترین و معروف‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌رود. دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرفته و باسابقه کشور، پزشکان توانمند و خوبی را در تخصص های پزشکی مختلف شامل بیماری‌های داخلی، داندان‌پزشکی، جراحی زیبایی، بیماری‌های قلبی‌ عروقی، ارتوپدی، زنان و زایمان، IVF، جراحی‌های مغز و اعصاب، پرتو درمانی، چشم‌پزشکی، شیمی‌درمانی، آنژیوپلاستی، پیوند اعضا و … به جامعه پزشکی تحویل داده است. به همین دلیل بسیاری از مردم از سایر شهرهای کشور برای درمان بیماری‌های خود به پزشکان شیراز مراجعه می‌کنند. برای پیدا کردن دکتر خوب در شیراز روش‌های مختلفی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین روش پیدا کردن دکتر خوب در شیراز را معرفی کنیم.

 

پیدا کردن یک دکتر خوب در شیراز چه اهمیتی دارد؟

پیدا کردن یک دکتر خوب در شیراز از بین تعداد زیادی از پزشکان، برای افراد بیمار ساکن این شهر و بیمارانی که از سایر شهرهای کشور به شیراز می‌روند، اهمیت بسیار زیادی دارد. احتمالا بارها از دوستان و آشنایان خود شنیده‌اید که سال‌هاست از یک بیماری رنج می‌برند و علی‌رغم مراجعه به تعداد زیادی از دکترها درمان نشده‌اند. یکی از دغدغه‌ها، چالش‌های بزرگ و مهم بیماران و خانواده‌های آن‌ها برای طی کردن مراحل درمان، پیدا کردن یک دکتر خوب مثلا متخصص پوست و مو در شیراز است. دکترهای خوب و باتجربه با مهارت و دانشی که دارند به بیماران کمک می‌کنند تا با استفاده از روش‌های درمانی اثربخش در مدت زمان کوتاهی بهبود پیدا کنند و سلامتی خود را بار دیگر به دست بیاورند. تعداد دکترهایی که در حوزه‌های مختلف پزشکی در شهر شیراز مشغول فعالیت و ارائه خدمات درمانی به بیماران هستند، بسیار زیاد است؛ بنابراین پیدا کردن بهترین دکتر شیراز مهم است و حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. شاید بپرسید یک دکتر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ ویژگی‌های یک دکتر خوب عبارت‌اند از:

  • در تشخیص سریع و درست بیماری‌ از توانایی بالایی برخوردار است.
  • به خوبی می‌تواند با بیماران رابطه برقرار کرده و اعتماد آن‌ها را جلب کند‌.
  • مهارت ارتباطی بالایی دارد و با بیماران خود خوش برخورد، دلسوز و مهربان است.
  • در حوزه تخصصی خود اطلاعات گسترده و فراوانی دارد.
  • سوگند می‌خورد و متعهد می‌شود که نجات زندگی بیماران برایش بیشتر از هر چیزی اولویت داشته باشد.
  • برای درمان بیماران در صورت نیاز با پزشکان دیگر همکاری می‌کند.
  • در مواقع حساس و با فشار بالای کاری و ساعات کاری فشرده استرس خود را به خوبی مدیریت می‌کند.

برای پیدا کردن دکتر خوب در شیراز و گرفتن نوبت چه روش‌هایی وجود دارد؟

متدوال‌ترین روش‌های پیدا کردن دکتر خوب در شیراز شامل موارد زیر است.

جستجو در فضای اینترنت

یکی از روش‌های متداول برای پیدا کردن دکتر در شیراز جستجو در فضای اینترنت است. فضای اینترنت بسیار گسترده است و عموم مردم در تمام نقاط جهان به آن دسترسی دارند و فقط کافیست تخصص دکتر مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنند تا لیستی از پزشکان همان تخصص برای آن‌ها به نمایش درآید. سپس با شماره تلفن مطب پزشک تماس گرفته و نوبت ویزیت دریافت کنند‌.

پرس و جو کردن از دوستان و آشنایان

یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن دکتر خوب در شیراز پرس و جو کردن از دوستان و آشنایانی است که قبلا از خدمات پزشکی و درمانی پزشکان شیراز استفاده کرده‌اند و از کیفیت خدمات ارائه شده توسط پزشک شیرازی مورد نظرخود مطمئن هستند. هر چه کار یک پزشک بهتر باشد، درصد رضایت بیمارانی که برای درمان، او را انتخاب کرده‌اند نیز بیشتر از سایر پزشکان است. برای گرفتن شماره تلفن و دریافت نوبت ویزیت پزشک معرفی شده هم می‌توان به اینترنت مراجعه کرد و هم می‌توان با 118 تماس گرفت.

مراجعه به شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام امروزه در بین مردم طرفداران بسیار زیادی دارند. بسیاری از پزشکان با ایجاد یک صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی خدمات و ویژگی‌های خود را به مخاطبان معرفی می‌کنند و با اشتراک گذاشتن نمونه‌کارهای خود در شبکه‌های اجتماعی بیماران را ترغیب می‌کنند تا مراحل درمان بیماری خود را نزد آن‌ها سپری کند. از طریق مراجعه به شبکه‌های اجتماعی و مشاهده صفحه پزشکان می‌توان بهترین دکترهای شهر شیراز را شناسایی کرد، آدرس و شماره تلفن آن‌ها را به دست آورد.

مراجعه حضوری و سفر به شیراز

مراجعه حضوری و سفر به شیراز جزو روش‌های قدیمی پیدا کردن دکتر در شیراز است. زمانی که هنوز همه مردم به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دسترسی نداشتند، برای گرفتن نوبت ویزیت از دکترهای شیراز مجبور بودند به شیراز سفر کنند و به صورت حضوری برای دریافت نوبت ویزیت به یکی از بهترین پزشکان این شهر مراجعه کنند. البته این روش هم مزایای خاص خودش را داشت. به عنوان مثال بیمار طی یک جلسه مشاوره با پزشک می‌توانست با طرز برخورد او آشنا شود.

مراجعه به سامانه‌های معرفی و نوبت‌دهی آنلاین پزشکان ایران

در حال حاضر بهترین، جدیدترین و پرطرفدارترین روش پیدا کردن دکتر خوب در شیراز مراجعه به یکی از معتبرترین سامانه‌های معرفی و نوبت‌دهی آنلاین پزشکان ایران مانند سایت میهن پزشک است. در این سامانه‌‌ها فهرستی از پزشکان خوب و باسابقه‌ تمام شهرهای ایران از جمله شیراز بر اساس تخصصی که دارند، لیست شده است. در پنل هر دکتر اطلاعاتی مانند میزان تحصیلات، نوع تخصص، سوابق کاری، آدرس مطب یا کلینیک، نظر بیماران قبلی و میزان رضایت آن‌ها به ثبت رسیده است. با پیدا کردن دکتر مورد نظر به راحتی می‌توان به صورت آنلاین نوبت گرفت. بعد از پرداخت حق‌ ویزیت به صورت آنلاین، ساعت و تاریخ حضور در مطب برای بیمار ارسال می‌شود.

پیدا کردن دکتر خوب در شیراز از طریق سامانه نوبت‌دهی میهن پزشک چه مزایایی دارد؟

  • دسترسی راحت به بهترین و باسابقه‌ترین پزشکان شیراز
  • رزرو آنلاین نوبت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های مالی
  • عدم پرداخت هزینه‌های اضافی برای رفت و آمد
  • امکان پرداخت هزینه ویزیت به صورت آنلاین
  • امکان دریافت مشاوره آنلاین درباره تخصص های پزشکی مختلف
  • امکان رزرو نوبت در تمام ساعات شبانه‌روز
  • ارسال پیامک یادآوری به بیماران برای حضور در مطب

جمع‌بندی

در این مقاله ابتدا توضیح دادیم که شهر شیراز یکی از شهرهای پیشرفته ایران در زمینه ارائه خدمات پزشکی است و بسیاری از مردم از سراسر ایران برای درمان بیماری‌های خود از پزشکان خوب و ماهر این شهر کمک می‌گیرند. سپس به معرفی روش‌های پیدا کردن دکتر خوب در شیراز پرداختیم و از بین این روش‌ها مراجعه به معتبرترین سامانه‌ معرفی و نوبت‌دهی پزشکان ایران را به عنوان بهترین روش معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کرده باشید.

درباره‌ی صبا رنجبر

همچنین ببینید

فرق وگان و وجترین چیست؟

فرق وگان و وجترین موضوع جذاب امروز مجله نیمه شب است. شاید برای شما هم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *