مدل ها با بدن های متفاوت و بدون استاندارد های رایج زیبایی

روزهای داشتن قدی بلند ، اندامی لاغر و سفید برای مدل شدن به پایان رسیده است. استاندارد های زیبایی (به آرامی) در حال تکامل و پذیرش این واقعیت اند که زیبایی در همه اشکال ، اندازه ها ، رنگ ها و زمینه ها ظاهر می شود. و زمینه برای شرکت انواع مدل مانکن های خاص باز تر شده است.

خوشبختانه ، پس از سال ها تعیین استاندارد های زیبایی توسط رسانه ها ، امروزه تلاش زیادی برای عبور از مرزهای استانداردهای اجتماعی و بازکردن ذهن افراد انجام میشود.

مدل های موجود در این لیست ، فاقد استاندارد های رایج زیبایی که رسانه ها در ذهن افراد به وجود اورده اند میباشند اما در عین حال زیبا هستند.

در این مقاله به بررسی انواع مدل مانکن های خاص میپردازیم.

ashleygraham

مدل مانکن های خاص

هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که اشلی گراهام زیباست. اما از نظر صنعت مد ، او با استاندارد های جهانی فاصله زیادی دارد. وقتی توجه بیشتری به عکس های او میکنید با سایز بزرگ او مواجه میشوید.

او هیچ توجه ایی به ساختار بدنی خود نکرد و رویای خود را دنبال کرد و اولین مدل سایز بزرگ شد که عکس او بر روی جلد مجله Sports Illustrated رفت.

winnie harlow

مدل مانکن های خاص

وینی دارای یک بیماری پوستی به نام ویتیلیگو است که باعث از دست رفتن رنگدانه در قسمت های خاصی از پوست او شده است.

اما او اجازه نداد که این بیماری ، مانع از تبدیل شدن او به یکی از مشهورترین مدل های جهان شود.

Madeline Stuart

مدل معروف سندرم داون

مادلین بومی استرالیا است که برای اولین بار به دلیل تغییر وزن باورنکردنی خود و کاهش وزن حدود 50 پوند شناخته شد.

در آن زمان ، دنبال کنندگان او در رسانه های اجتماعی یک شبه افزایش یافت و از آن به بعد راه را برای حرفه مدلینگ خود باز کرد و او را به یکی از اولین مدل های مانکن خاص و مبتلا به سندرم داون تبدیل کرد.

مدل خاص

Nyakim Gatwech

 

مانکن های زیبا بدون استاندارد های جهانی

مدل و مانکن خاص بعدی نیاکیم است. او یک مدل آمریکایی ، سودانی جنوبی است که بیشتر به خاطر رنگ تیره اش مشهور است و از طرفداران عشق به خود و دوست داشتن خود است.

وقتی راننده Uber به او گفت که پوستش را سفید کند ، او پاسخ داد: “من هرگز این کار را نمی کنم. من پوست خود را نعمت می دانم و از داشتن آن سپاس گذارم.

در نیمه شب بخوانید:بنرهای تبلیغاتی خلاقانه و عجیب

Bera Ivanishvili

مدل های خاص

برا ، خواننده و مدل گرجستانی است. او همچنین استانداردهای زیبایی را زیر پا می گذارد و نشان می دهد که آلبینیسم (زالی) خود را پذیرفته است و به آنچه هست افتخار می کند. او تنها آلبینو در خانواده نیست و اغلب با برادرش ، تسوتن ، که شبیه اوست ، و او نیز آلبینو است عکس می گیرد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارد.

Melody Mikél

مدل معروف کک و مکی

این مدل آمریکایی به دنیا نشان می دهد که کک و مک ها طبیعی و زیبا هستند. او شغل شگفت انگیزی را توسعه داده است و الهام بخش واقعی هر کسی است که ویژگی های او را دارد و از داشتن کک و مک بر روی صورت خود رنج میبرد.

(baddie winkle (Helen Ruth Elam

مدل های معروف با سن بالا

هلن در آمریکا متولد شد و در سن هشتاد و پنج سالگی به یک مدل معروف تبدیل شد. او به خاطر شوخ طبعی و مبارزه با سن گرایی از طریق شیوه های خاص خود معروف است ، و با پوشیدن لباس های عجیب و غریب توجه افراد را به خود جلب میکند. وینکل یک فعال و اینفلوئنسر است. او میلیون ها فالوور و نظر در شبکه های اجتماعی دارد ، جایی که عکس ها و ویدئوهایی را از خود را ارسال می کند ، اغلب با لباس های پیشنهادی با چاپ های عجیب و غریب ، یا لباس های کوچک و رنگی ظاهر میشود و قصد دارد این پیام را القا کند که سن هیچ نقشی در زندگی افراد ندارد و در هر سنی میتوان معروف و مدل شد. او اکنون ۹۳ ساله است.

مدل معروف با سن بالا

IRIS APFEL

آیریس اپفل متولد ۲۹ اوت ۱۹۲۱ ، کارآفرین آمریکایی، طراح داخلی و طراح مد و پارچه است. معروفیت بین المللی آیریس به دلیل ظاهر خاص ، جذاب و منحصر به فرد او در مکان های عمومی با این سن بالا است و او همچنان به عنوان مشاوره و سخنران در مورد استایل و دیگر موضوعات فشن فعالیت می کند.

آیریس آپفل، که شهرت جهانی دارد ، به تازگی صد سالگی خود را جشن گرفت.

او در پروژه‌های دکوراسیون بزرگی شرکت داشت از جمله در پرو‌ژه‌های کاخ سفید برای ۹ رئیس‌جمهور آمریکا. از او نقل قول‌های فراوانی منتشر شده است. چند جمله از معروف‌ترین‌هایش را اینجا بخوانید:

‘دنیا خاکستری است به وقت لباس پوشیدن به آن رنگ ببخشیم’

‘وقتی تفریح از لباس پوشیدن رخت می‌بندد، خودتان را مرده فرض کنید.’

‘هیچ ثروتی نمی‌تواند برای شما استایل بخرد، استایل در ذات شماست.’

‘دلهره نمی‌گیرم اگر به من خیره شوند من برای دل خودم لباس می‌پوشم.’

‘رنگ، مرده را زنده می‌کند.’

در نیمه شب بخوانید: چگونه خود را با هر اندام و هیکلی دوست داشته باشیم؟

خط آخر

همه ی این مدل ها در تلاشند به افراد ثابت کنند زیبایی در استاندارد های جهانی نیست و همه ما زیبا هستیم فقط کافی است به خودتان اعتماد داشته باشید و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و از عیب های خود فرار نکنید و با آنها کنار بیایید تا زندگی زیباتری داشته باشید. در آخر فراموش نکنید شما هم میتوانید یک مدل معروف باشید!

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

زیباترین و پرحاشیه ترین لباس‌های جشنواره فیلم ونیز 2022

هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از ۳۱ اوت (۹ شهریور) تا ۱۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *