دکوراسیون اتاق خواب

وقتی ما از اتاق خواب های مدرن یاد می کنیم، منظورمان اتاقهایی با ظاهر سرد که معمولاً از روی ناآگاهی تصور می کنیم نیست.
به همین دلیل امروز می خواهیم از طریق این مقاله، برخی از ویژگی های اصلی آن را ارائه دهیم.

اگر در خانه شما اتاقی وجود دارد که میخواهید سلیقه، سبک شخصی شما را منعکس کند و بیشترین راحتی را به شما بدهد، آن اتاق خواب است. اتاق خواب یک پناهگاه شخصی است که به شما امکان می دهد استراحت کنید و غالباً اتاقی است که بسیاری از ما بیشتر وقت خود را در آن می گذرانیم.

دکوراسیون
تختخواب کم ارتفاع به یک قطعه بسیار مطلوب از سرویس خواب اتاق خواب مدرن تبدیل شده است،
این تختخواب ها در طرح های کاملی ارائه می شوند. این یکی با پارچه قرمز چشم نواز روی پایه و یک سر صفحه سطح پایین وصل شده است. یک دیوار از ویژگی های روکش دار مسی و خاکستری تکمیل کننده رنگ های آن است.

رنگ اتاق خواب تصویری از رنگ آبی در اتاق خواب شماره دو به استقبال ما می آید. آبی رنگی آرام و آرامش بخش است و می تواند به تقویت آرامش و خواب کمک کند.


با استفاده درست از نور و سایه، یک دیوار خیره کننده سر تابلو ایجاد کنید. این طرح با استفاده از پنل های اکسترود شده و چراغ های نواری LED یک نصب واقعا منحصر به فرد ایجاد می کند.


سعی کنید سبک اتاق خود را با چراغ های رومیزی خود منطبق کنید.


با نصب آینه بدون قاب از کف تا سقف، به اتاق خواب کوچک خود احساس بزرگتر بدن القا کنید. انعکاس اتاق در آینه چشم را نسبت به دیدن فضای بزرگتر گیج می کند.

دکوراسیون با اشکال
تزئین با تم اشکال. این اتاق خواب دارای دایره های متحدالمرکز بر روی صفحه، یک فرش دایره ای شکل روی زمین و چراغ های آویز گرد در بالای تخت خواب ها است.

اتاق خواب طوسی
یک اتاق خواب خاکستری می تواند پایه بسیاری از رنگ های مختلف باشد.

دکور اتاق
یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد دکوراسیون مدرن به اتاق، انتخاب تختخواب با بافت های غنی و رنگارنگ ، در پارچه ها و پارچه های جذاب است.
ملافه در سایه هایی مانند صورتی ، سفید ، بژ ، خاکستری ، سبز و زرد یکی از محبوب ترین گزینه ها و همچنین الگوهای راه راه و دایره ای است که جذابیت بیشتری به اتاق می بخشد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ایده دکوراسیون فرانسوی

ایده‌های خلاقانه برای سبک دکوراسیون فرانسوی در خانه

دکوراسیون فرانسوی یکی از سبک‌های دکور مطرح اروپایی است که از شاخصه‌های لوکس و اشرافی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *